Rob G zei:
eh eigenlijk niet...
Het verbaast me alleen dat jullie alles van voeding tot op de gram afwegen om te groeien en gezonde voeding te krijgen maar dan wel hard drugs gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:
Stefanie zei:eh eigenlijk niet...
Het verbaast me alleen dat jullie alles van voeding tot op de gram afwegen om te groeien en gezonde voeding te krijgen maar dan wel hard drugs gebruiken.
Johny zei:Wie op onnozelheid, stommiteit en onwetendheid wordt betrapt zou van mij zonder proces de gevangenis in moeten!![]()
dream warrior zei:
Roepen dat een ieder die met zelfs maar 1 pil op zak veroordeeld moet worden is idd een stuk normaler...Stefanie zei:

Dat is ook de enige juiste conclusie. Uiteindelijk zijn drugs niet goed voor je. Maar als je je gezond verstand blijft gebruiken dan vallen de risico’s reuze mee.Stefanie zei:dus als je als sporter geen harddrugs gebruikt ben je onnozel, dom en onwetend?
Beetje rare opvatting.![]()
Ik heb vroeger ook wel die bollen gepakt. Ben tot de conclusie gekomen dat het nergens goed voor is.

Stefanie zei:dus als je als sporter geen harddrugs gebruikt ben je onnozel, dom en onwetend?
Beetje rare opvatting.![]()
Ik heb vroeger ook wel die bollen gepakt. Ben tot de conclusie gekomen dat het nergens goed voor is.
, gewoon terecht dus

Johny zei:Je moet zoiets niet verkeerd opvatten Stefanie, het is gewoon heel erg kort door de bocht dat mensen die een xtc'tje nemen zomaar zonder proces de gevangenis in moeten. Het probleem met hd is dat er een kleine groep mensen niet mee om kunnen gaan, die zorgen voor de problemen. Er gebruiken elk weekend duizenden mensen xtc en hoor je daar ooit wat over?? Nee dus, zolang je je verstand erbij houd is het alleen maar iets extra's in je leven en dat is voor heel veel mensen zo. Daarom is het dus ook kortzichtig en stomzinnig om dergelijke opmerkingen te maken zoals jij dat deed.
Voor deze opmerking kreeg ik dus gewoonvan de door ons allen zeer gerespecteeerde Dream Warior
, gewoon terecht dus
![]()
![]()
Johny zei:Je moet zoiets niet verkeerd opvatten Stefanie, het is gewoon heel erg kort door de bocht dat mensen die een xtc'tje nemen zomaar zonder proces de gevangenis in moeten. Het probleem met hd is dat er een kleine groep mensen niet mee om kunnen gaan, die zorgen voor de problemen. Er gebruiken elk weekend duizenden mensen xtc en hoor je daar ooit wat over?? Nee dus, zolang je je verstand erbij houd is het alleen maar iets extra's in je leven en dat is voor heel veel mensen zo. Daarom is het dus ook kortzichtig en stomzinnig om dergelijke opmerkingen te maken zoals jij dat deed.
Voor deze opmerking kreeg ik dus gewoonvan de door ons allen zeer gerespecteeerde Dream Warior
, gewoon terecht dus
![]()
![]()
er vallen wel eens doden ja door mdma gebruikRebelx zei:hoor je daar wat overer vallen wel eens doden ja door mdma gebruik
Marky zei:Dit sluit eigenlijk aan bij enkele threads die hier eerder geweest zijn. Maar ik wil graag van mensen weten die weleens MDMA gebruikt hebben wat hun effecten en ervaringen waren. (Dus geen links naar sources)
En ook, in hoeverre heeft het invloed op je spieren. Ik heb het dan over een kleine hoeveelheid MDMA en eenmalig gebruik. En indien iemand tips heeft voor gebruik om rekening mee te houden hoor ik die ook graag.
*Offtopic*Rebelx zei:hoor je daar wat overer vallen wel eens doden ja door mdma gebruik

Net als in het verkeer, dagelijks.Stefanie zei:ja, je kunt die pillen in Belgie niet laten testen. Ik blijf erbij dat veel agressiever moet opgetreden worden tegen die handel. Bijna wekelijks valt er wel een dode mee!
Rob G zei:@ Dani
Zo is het maar net. Kijk als ik nu mijn potje stack2 in 1 keer leeg vreet dan kan ik r ook wel van uit gaan dat r nare bijwerkingen komen.
Stefanie zei:
Stefanie zei:stackers zijn toch ook drugs? mits een doordacht voedingsschema en een goed trainingsprogramma heb je helemaal geen stackers nodig. Maar ja, het moet allemaal maar snel gaan tegenwoordig.
Dani zei:![]()
Zoals ik zei, voorlichting kan heel verhelderend werken......