Fitness Seller

MDMA gebruik

Rob G zei:
:rolleyes: dus jij drinkt ook nooit alcohol of koffie?

eh eigenlijk niet...
Het verbaast me alleen dat jullie alles van voeding tot op de gram afwegen om te groeien en gezonde voeding te krijgen maar dan wel hard drugs gebruiken.

Stefanie zei:
eh eigenlijk niet...
Het verbaast me alleen dat jullie alles van voeding tot op de gram afwegen om te groeien en gezonde voeding te krijgen maar dan wel hard drugs gebruiken.

Misschien een soort ying yang, de boog kan niet altijd gespannen staan.
MDMA weet ik niet het preciese gevoel als ik het nam was het meestal al te laat om nog objectief te kunnen oordelen :D
Die gasten hadden het altijd in poeder-vorm in een wietzakkie, hop in je bier en gaan vond het meestal niet zoveel verschillen met een pilletje.
Tegenwoordig hoeft het voor mij niet meer zo, maar het schijnt dat veel mensen het een stuk beter bevalt dan pillen.

dream warrior zei:

dus als je als sporter geen harddrugs gebruikt ben je onnozel, dom en onwetend?
Beetje rare opvatting. :rolleyes:
Ik heb vroeger ook wel die bollen gepakt. Ben tot de conclusie gekomen dat het nergens goed voor is.

Stefanie zei:
Ik heb vroeger ook wel die bollen gepakt. Ben tot de conclusie gekomen dat het nergens goed voor is.
Dat is ook de enige juiste conclusie. Uiteindelijk zijn drugs niet goed voor je. Maar als je je gezond verstand blijft gebruiken dan vallen de risico’s reuze mee.
Je moet alleen geen mensen veroordelen omdat ze zo af en toe wel ontspannen m.b.v. chemicaliën. Pas als iemand hier fietsen gaat jatten om z’n druggebruik te kunnen bekostigen wordt het een ander verhaal. :)

Stefanie zei:

Je moet zoiets niet verkeerd opvatten Stefanie, het is gewoon heel erg kort door de bocht dat mensen die een xtc'tje nemen zomaar zonder proces de gevangenis in moeten. Het probleem met hd is dat er een kleine groep mensen niet mee om kunnen gaan, die zorgen voor de problemen. Er gebruiken elk weekend duizenden mensen xtc en hoor je daar ooit wat over?? Nee dus, zolang je je verstand erbij houd is het alleen maar iets extra's in je leven en dat is voor heel veel mensen zo. Daarom is het dus ook kortzichtig en stomzinnig om dergelijke opmerkingen te maken zoals jij dat deed.

Voor deze opmerking kreeg ik dus gewoon :thumbs: van de door ons allen zeer gerespecteeerde Dream Warior :D , gewoon terecht dus :p ;)

Johny zei:
Je moet zoiets niet verkeerd opvatten Stefanie, het is gewoon heel erg kort door de bocht dat mensen die een xtc'tje nemen zomaar zonder proces de gevangenis in moeten. Het probleem met hd is dat er een kleine groep mensen niet mee om kunnen gaan, die zorgen voor de problemen. Er gebruiken elk weekend duizenden mensen xtc en hoor je daar ooit wat over?? Nee dus, zolang je je verstand erbij houd is het alleen maar iets extra's in je leven en dat is voor heel veel mensen zo. Daarom is het dus ook kortzichtig en stomzinnig om dergelijke opmerkingen te maken zoals jij dat deed.

Voor deze opmerking kreeg ik dus gewoon :thumbs: van de door ons allen zeer gerespecteeerde Dream Warior :D , gewoon terecht dus :p ;)

dat van de gevangenis bedoelde ik natuurlijk niet zo, maar ik wilde maar ff duidelijk stellen wat ik van drugs vind.
Ok het is een huizenhoog cliché, maar ik verloor wel 2 kinderen door die rommel!! Hier wordt mdma gewoon voorgesteld alsof het snoep is, terwijl hier genoeg jongeren zitten die er nog niet mee in aanraking geweest zijn.

oh, dat plaats je reactie in een heel ander licht......

Johny zei:

hoor je daar wat over??? er vallen wel eens doden ja door mdma gebruik

Rebelx zei:

ja, je kunt die pillen in Belgie niet laten testen. Ik blijf erbij dat veel agressiever moet opgetreden worden tegen die handel. Bijna wekelijks valt er wel een dode mee!

Ik ben ook geen gebruiker meer maar ga t zeker nog wel n keer nemen. Kan mss eens in half jr voorkomen dan....

Marky zei:
Dit sluit eigenlijk aan bij enkele threads die hier eerder geweest zijn. Maar ik wil graag van mensen weten die weleens MDMA gebruikt hebben wat hun effecten en ervaringen waren. (Dus geen links naar sources)

En ook, in hoeverre heeft het invloed op je spieren. Ik heb het dan over een kleine hoeveelheid MDMA en eenmalig gebruik. En indien iemand tips heeft voor gebruik om rekening mee te houden hoor ik die ook graag.

als je het dan toch wil gebruiken zou ik zeker niet meer dan 1 nemen (soms kan het even duren voor het werkt en hier maken sommige de fout door maar snel een tweede bij te nemen met soms dodelijke afloop. en veel frisdrank drinken..

Rebelx zei:
*Offtopic*
Dat klopt. En dat is over het algemeen een gevolg van overdosering, oververhitting (te weinig drinken) of combinaties met andere middelen zoals alcohol.
Ik denk dat je door voorlichting veel leed kunt voorkomen. Mits correct gebruikt kunnen recreatieve drugs m.i. weinig kwaad.
Wat ik jammer vind is dat vaak het middel de schuld krijgt van de narigheid ipv de gebruiker. Niemand dwingt je wat dan ook te gebruiken, dat doe je zelf. Als je dan door stommiteiten in de problemen komt, wie is daar dan verantwoordelijk voor?
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp als geen ander dat als je iemand hebt verloren aan welke shit dan ook dat dit veel verdriet geeft, maar dan nog kun je de verantwoordelijkheid naar mijn mening niet bij het middel neerleggen.
Ik ben twee vrienden kwijtgeraakt, 1 aan ghb (overleden) en 1 aan cocaine (zwaar verslaafd). Hoeveel verdriet het me ook doet, dit hebben ze aan zichzelf te wijten. :(

Stefanie zei:
ja, je kunt die pillen in Belgie niet laten testen. Ik blijf erbij dat veel agressiever moet opgetreden worden tegen die handel. Bijna wekelijks valt er wel een dode mee!
Net als in het verkeer, dagelijks.

:thumbs: @ Dani

Zo is het maar net. Kijk als ik nu mijn potje stack2 in 1 keer leeg vreet dan kan ik r ook wel van uit gaan dat r nare bijwerkingen komen. Je moet r gewoon verstandig mee om gaan. En dat is ook een beetje het lastige aan drugs. Veel jongelui kunnen r gewoon niet verstandig mee om gaan. Daarom denk ik ook wel dat het voor sommige mensen verstandiger is die shit te laten voor wat het is. Dingen zijn leuk als het niet te frequent voor komt. Daarom zal ik ook nooit vaker dan 4 maal per jaar XTC gebruiken. Da is de lol r zo af vind ik...

Rob G zei:
:thumbs: @ Dani

Zo is het maar net. Kijk als ik nu mijn potje stack2 in 1 keer leeg vreet dan kan ik r ook wel van uit gaan dat r nare bijwerkingen komen.

stackers zijn toch ook drugs? mits een doordacht voedingsschema en een goed trainingsprogramma heb je helemaal geen stackers nodig. Maar ja, het moet allemaal maar snel gaan tegenwoordig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Stefanie zei:
stackers zijn toch ook drugs? mits een doordacht voedingsschema en een goed trainingsprogramma heb je helemaal geen stackers nodig. Maar ja, het moet allemaal maar snel gaan tegenwoordig.

Ik heb een doordacht voedings en trainingsschema. Maar met een dikke 500 cal onder je onderhoudsniveau wordt je wel lam en sloom. Een stackertje is dan een lekkere boost voor je training. En ja, de snelheid van vetverbranding is ook een reden.

Dani zei:
:eek:
Zoals ik zei, voorlichting kan heel verhelderend werken......

juist, de jeugd ( kinderen van -16)gaan eerst informatie inwinnen voor ze zo een leuk rond bolletje in hun handjes gestopt krijgen. maarja die kunnen er verstandig mee omgaan zeker. nee die zijn binnen de kortste keren verslaafd..

Terug
Naar boven