Fitness Seller

MDMA gebruik

Dani zei:
:eek:
Zoals ik zei, voorlichting kan heel verhelderend werken......

Ik weet heus wel waar ik over spreek. Zoals eerder gezegd zijn koffie en alcohol ook drugs. Van stackers wordt je hartslag nog veel sneller dan van caffeïne, hoe je het ook draait of keert, als amateursporter hoef je helemaal geen stackers te gebruiken.

Stefanie zei:
Ik weet heus wel waar ik over spreek. Zoals eerder gezegd zijn koffie en alcohol ook drugs. Van stackers wordt je hartslag nog veel sneller dan van caffeïne, hoe je het ook draait of keert, als amateursporter hoef je helemaal geen stackers te gebruiken.
Spreek voor jezelf.
Ik vind het overigens nogal onbeschoft een ander jouw normen op te dringen, maar hey, wie ben ik.

Dani zei:
Spreek voor jezelf.
Ik vind het overigens nogal onbeschoft een ander jouw normen op te dringen, maar hey, wie ben ik.

nee, ik wil niemand wat opdringen, maar ik zeg gewoon wat ik erover denk. Daar dient een forum toch voor, maar misschien druk ik me wat bot uit :p

maar in de antwoorden op mijn posts zat ook een duidelijke cynische ondertoon en dat kun je dan toch ook onbeleefd noemen?
Nee ieder zijn mening gewoon, maar wel met de vrijheid die te uiten.

Rebelx zei:
hoor je daar wat over??? er vallen wel eens doden ja door mdma gebruik

Ja, natuurlijk gebeurt dat ook weleens ja. Maar dit staat totaal niet in verhouding met het aantal doden wat door alcohol veroorzaakt wordt, terwijl je daar nooit veel over hoort.

ja, het gaat hier toch niet over alcohol.

@Dani, goede reply's :thumbs:

en hup weer een karma voor de ons door allen zeer gerespecteerde Johny :D

tja mdma leuk spul. alleen is het niet voor iedereen weggelegd. veel mensen kunnen er absoluut niet mee omgaan. denk aan dat meisje van 15 die er pas aan overleden is. dat was weer puur zo´n geval van, ik heb geen idee wat ik doe, maar het is stoer.

van 3 of 4 pillen ga je niet dood, ook niet als het hele sterke zijn. ga je er andere rommel bij gebruiken, een plens alcohol enz enz. ja dan vraag je erom.

wat andere al zeggen leer het gebruiken, of blijf er van af. zelfde als met anabolen eigenlijk.
check www.erowid.org ,zeer goede site.

mijn ervaringen waren iig heel goed. super gevoel, heel veel energie, iedereen is mooi en aardig.
volgende dag eigenlijk helemaal nergens last van. ik zorge er dan ook voor dat ik veel vit c tabs nam, veel vit b complex, veel vruchtensap drinken.
neem er de eerste keer ook zeker niet meer als 1, als je na 3 uur nog niet super veel merkt, dit kan natuurlijk, dan kan je er rustig nog 1 nemen. ga niet nadat het 5 uur gewerkt heeft de boel even proberen terug te halen door er nog 1 te nemen. dit heeft geen enkel effect op je super gevoel. alleen maar op je energie level, je geluks gevoel krijg je er echt niet mee terug. je seretonine voorraad is dan allang op, je gaat dan door op dopamine.

tja en disipline is erg belangrijk, doe het zeker niet vaker als 1 keer per maand, je moet je lichaam de kans geven om te herstellen (seretonine moet weer aangemaakt worden), doe je dit niet, dan heb je steeds meer nodig, met als gevolg een super dikke depressie. beter is nog het niet vaker als 2 keer per jaar te doen, dan blijft het leuk en ´veilig´.

laat je zeker niet ompraten door anderen, doe het alleen als jij het wil.

succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties mensen. Wou gewoon subjectieve informatie erover. Voor het geval dat het mocht voorkomen dat ik in een situatie als op een feest eens die keuze maak. En dan wil ik het op de juiste en verantwoordelijke manier een try geven. Idd raden veel mensen aan met een halve te beginnen.

Dude ga maar van mij uit dat het nie goed is voor de spieren! Bedoel je Mdma poeder of gewoon Xtc. In xtc zit vaak ook wat speed dus spier zullen verdwijnen dan!

Stefanie zei:

ik vind de mensen die Koffie en Alcohol onder het rijtje drugs plaatsen maar zielig. Die mensen weten vaak niks nuttigs te vertellen !

Daarom kan je beter pure mdma hebben, Daar ben je de volgende dag ook een stuk minder slecht van,.

MDMA zelf is weinig gevaarlijk mits je er niet overgevoelig voor bent.
Heb zelf wel is dosisen boven de 1 gram mdma gehad in combinatie met speed.
Opzich viel de kater wel mee, alleen had ik paar dagen last van buzzende hartslag kloppingen in me hoofd. Zulke dosisen zijn opzich niet aan te raden omdat het effect op een gegeven moment niet echt iets toevoegd.

Het probleem blijft natuurlijk dat je niet weet wat er in een pil zit. Vaak zit er ook speed in en dit is toch niet echt bevordelijk voor je spiergroei. De lichaam word gewoon opgevoerd naar onvoorstelbare kunnen. Vermoeidheid kan gewoon compleet geelimineerd worden met alle gevolgen van dien. Speed zul je zeker de dagen nadat het uitgewerkt is gaan merken op je kracht en gevoel. ( lusteloosheid en moeheid )

Eten werkt toch wel het beste tegen een kater. Hoewel dit vaak onmogelijk lijkt is het wel een must. Ik neem meestal vloeibare dingen als ik thuis kom van avondje chemicalen. ( vla, shakes, yoghurt drink )

1e mdma ervaring is meestal de beste dus hoop als je ut gaat gebruiken dat je er veel plezier aan beleefd. :)

nasty^PhysIc zei:
Dude ga maar van mij uit dat het nie goed is voor de spieren! Bedoel je Mdma poeder of gewoon Xtc. In xtc zit vaak ook wat speed dus spier zullen verdwijnen dan!

zo snel gaat dat echt niet ;) als je het binnen de perken kan houden (dus max. een aantal keer per jaar) is er niets aan de hand. En met de spierafbraak zal dat echt wel heel erg meevallen, ook met speed. Gewoon de dag erna goed eten en drinken en goed rusten.

• Topic Starter Topic Starter
KaLe, care to share your experiences then? ;)

nasty^PhysIc zei:
ik vind de mensen die Koffie en Alcohol onder het rijtje drugs plaatsen maar zielig. Die mensen weten vaak niks nuttigs te vertellen !
Koffie kan over gediscussieerd worden, maar alcohol is toch ook zeker een hard drug. Alleen omdat dat sociaal geaccepteerd is, worden problemen daarmee zelden onderkend. Ben je verslaafd aan de heroine dan ben je binnen no-time bankroet en veroordeeld tot plegen van criminaliteit om je verslaving te bekostigen. Alcohol kan je voor een paar centen bij de supermarkt kopen.

Wat ik altijd leuk vind (ironisch gezien): de mensen die het hardste roepen dat drugs slecht zijn, zijn vaak zelf alcoholist. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar vaak wel. Let maar eens op. En altijd dezelfde argumenten:

"ik heb die zooi niet nodig om me goed te voelen!"
[maar zelf wel elke dag voor het avondeten al aan het bier zitten...]

"Het is troep en je gaat er vroeg dood van!"
[terwijl ze nog eens een peuk opsteken en op de bank hun BMI ver boven de 40 aan het kweken zijn.]

"je hebt straks helemaal verrotte hersens!"
[en gaan zelf gezellig de herhalingen van As The World Turns nog maar eens kijken]

Kortom: drugs zijn slecht. Maar over het algemeen zijn gebruikers zeker niet slechter af dan de 'normale' mens. En dat zeg niet alleen ik, maar ook 2 vriendinnen van me die in een afkick-centrum werken als counselor!

Oh enne... Ik weet heel veel nuttigs te vertellen over van alles. Vraag maar wat! :)

KaLe zei:
zo snel gaat dat echt niet ;) als je het binnen de perken kan houden (dus max. een aantal keer per jaar) is er niets aan de hand. En met de spierafbraak zal dat echt wel heel erg meevallen, ook met speed. Gewoon de dag erna goed eten en drinken en goed rusten.

5 kilo kwijt na avondje hakke op pepperige pille heb ik al aantal keer gehad. Maat van me heb ut vroeger wel is gepresteerd om 10 kilo kwijt te raken :eek:
Tis wel grootendeels vocht maar toch....
Als je niet te wilt tekeer gaat dan valt het allemaal wel mee.

Terug
Naar boven