tja mdma leuk spul. alleen is het niet voor iedereen weggelegd. veel mensen kunnen er absoluut niet mee omgaan. denk aan dat meisje van 15 die er pas aan overleden is. dat was weer puur zo´n geval van, ik heb geen idee wat ik doe, maar het is stoer.
van 3 of 4 pillen ga je niet dood, ook niet als het hele sterke zijn. ga je er andere rommel bij gebruiken, een plens alcohol enz enz. ja dan vraag je erom.
wat andere al zeggen leer het gebruiken, of blijf er van af. zelfde als met anabolen eigenlijk.
check
www.erowid.org ,zeer goede site.
mijn ervaringen waren iig heel goed. super gevoel, heel veel energie, iedereen is mooi en aardig.
volgende dag eigenlijk helemaal nergens last van. ik zorge er dan ook voor dat ik veel vit c tabs nam, veel vit b complex, veel vruchtensap drinken.
neem er de eerste keer ook zeker niet meer als 1, als je na 3 uur nog niet super veel merkt, dit kan natuurlijk, dan kan je er rustig nog 1 nemen. ga niet nadat het 5 uur gewerkt heeft de boel even proberen terug te halen door er nog 1 te nemen. dit heeft geen enkel effect op je super gevoel. alleen maar op je energie level, je geluks gevoel krijg je er echt niet mee terug. je seretonine voorraad is dan allang op, je gaat dan door op dopamine.
tja en disipline is erg belangrijk, doe het zeker niet vaker als 1 keer per maand, je moet je lichaam de kans geven om te herstellen (seretonine moet weer aangemaakt worden), doe je dit niet, dan heb je steeds meer nodig, met als gevolg een super dikke depressie. beter is nog het niet vaker als 2 keer per jaar te doen, dan blijft het leuk en ´veilig´.
laat je zeker niet ompraten door anderen, doe het alleen als jij het wil.
succes ermee