- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Ja, goed spul is dat. Ik neem het laatste jaar niets anders meer.Marky zei:Eerste keer MDMA poeder puur, en terrrrrrringggggggg LEKKER!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, goed spul is dat. Ik neem het laatste jaar niets anders meer.Marky zei:Eerste keer MDMA poeder puur, en terrrrrrringggggggg LEKKER!!!
Daar heb ik toch geen MDMA voor nodig. Schattebout.NaLiN zei:

kalosse zei:
Leviathan zei:Hier in mn omgeving wel jaQUOTE]
welke omgeving heb je het over dan??
Ik denk niet dat de MDMA een slopend effect op je spieren heeft, maar als je vreselijk gaat staan hakken door de energieboost , ga je op een gegeven moment iets te ver waardoor je jezelf naar de klote helpt. Als je echter je rustmomentjes neemt, lekker wat water drinkt tussendoor... kom het helemaal goed.... 
Marky zei:Pure MDMA zo zuiver als kristal is donderszalig!Niet normaal, je bent niet te stuiten en als een bonk energie ga je tekeer, en het mooie is dat je na afloop gewoon lekker slaapt.
Bij pillen moet je nog maar afwachten wat erin zit.
Rob G zei:Zijn nu trouwens ook een hele lading blauwe driehoekjes in omloop. Dat zijn pillen met 200 mg MDMA, die knallen echt goed, super pillen!

Chemische verliefdheid. Alles en iedereen is echt heel lief en sympathiek.Marky zei:Dit sluit eigenlijk aan bij enkele threads die hier eerder geweest zijn. Maar ik wil graag van mensen weten die weleens MDMA gebruikt hebben wat hun effecten en ervaringen waren. (Dus geen links naar sources)