MuscleMeat

MDMA gebruik

van echte mdma word je een mietje :P

nog iemand pure mdma gehad de laatste tijd??

valt me op dat het in tegenstelling tot een tijdje geleden best veel wordt gebruikt en dat de kwalitiet ook een stuk beter is.

over 3 weken ben ik aan de beurt...

Ik heb nog nooit pure mdma poeder gehad, wil het zeker s proberen.

kun je r zo moeilijk aan komen dan?? ;)

Iemand die rode mercedessen kent, weet wat goeie zijn :D Helaas valt alles in het niets bij rode mercedessen dus je gaat ze altijd vergelijken.[/QUOTE]

rode mercedessen zucht.......... :p met een halfje had je al een toppie avond

ja heb der meer over gehoord laatste tijd, net als dubbele dolfijntjes??

ken er alleen niet aan komen... :mad:

kalosse zei:
kun je r zo moeilijk aan komen dan?? ;)

Hier in mn omgeving wel ja :(

Gewone pillen wel, maar had de laatste keer 3 stuks nodig voor ik echt in de war was. Aangezien ik 1 a 2 x/jaar xtc slik hooguit, waren dat gewoon k*tpillen dus.

• Topic Starter Topic Starter
Pure MDMA zo zuiver als kristal is donderszalig! :D Niet normaal, je bent niet te stuiten en als een bonk energie ga je tekeer, en het mooie is dat je na afloop gewoon lekker slaapt. :) Bij pillen moet je nog maar afwachten wat erin zit.

Laatst zo'n 400 - 600 mg op een feestje genomen, volgende dag stapte ik uit mijn bed en zakte door mijn benen :P Ik denk niet dat de MDMA een slopend effect op je spieren heeft, maar als je vreselijk gaat staan hakken door de energieboost , ga je op een gegeven moment iets te ver waardoor je jezelf naar de klote helpt. Als je echter je rustmomentjes neemt, lekker wat water drinkt tussendoor... kom het helemaal goed.... :D

Topic kicken is het leukste dat er is... :D

Marky zei:
Pure MDMA zo zuiver als kristal is donderszalig! :D Niet normaal, je bent niet te stuiten en als een bonk energie ga je tekeer, en het mooie is dat je na afloop gewoon lekker slaapt. :) Bij pillen moet je nog maar afwachten wat erin zit.

Jah alleen op het einde van de avond wordt je zo scheel als een canarie. En als je dan met iemand staat te lullen weet je op het einde van je zin al niet meer wat je in het begin vertelde. Ik vind het erg relaxed spul maar gewoon voor een beetje er bij, uiteindelijk heb ik liever gewoon goede pillen.

Zijn nu trouwens ook een hele lading blauwe driehoekjes in omloop. Dat zijn pillen met 200 mg MDMA, die knallen echt goed, super pillen!

ik wil ook rode mercedessen !

Rob G zei:
Zijn nu trouwens ook een hele lading blauwe driehoekjes in omloop. Dat zijn pillen met 200 mg MDMA, die knallen echt goed, super pillen!

Blauwe dubbele mitsubishi's, driehoekige vorm ja, 224 mg MDMA, die knallen idd :D

Marky zei:
Dit sluit eigenlijk aan bij enkele threads die hier eerder geweest zijn. Maar ik wil graag van mensen weten die weleens MDMA gebruikt hebben wat hun effecten en ervaringen waren. (Dus geen links naar sources)
Chemische verliefdheid. Alles en iedereen is echt heel lief en sympathiek.
Bij wijze van spreke kan je een stomp op je smoel krijgen en dan nog denk je, ach, hij bedoelt het vast en zeker goed :D

Ik heb ooit eens een potje geschaakt met een kameraad van me. Alle 2 onder invloed van goede mdma (witte duifjes, de oude). Alle twee wilde we de ander laten winnen, het werd een erg raar potje schaak :D
Ik: ach hè wat een domme zet, nu kan je mijn toren pakken.
Hij: oei, jammer, ik zag de kans niet maar ik heb nu mijn pion al verzet dus ik kan je toren niet meer pakken.
Ik: ach ben je gek, ik mats je, doe de zet nog maar eens over.
Hij: nou goed dan, maar alleen als jij mijn paard slaat.
Normaal gesproken ben ik ietsiepietsie fanatieker met spelletjes:D

De nadelen zijn helaas ook pittig. XTC trekt een stevige wissel op je hersenchemie, en dat merk je de volgende dag wel. Je voelt je dan een beetje depri. Als je er gevoelig voor bent kan je je zelfs 2 of 3 dagen behoorlijk depri voelen.

De nadelen zijn helaas ook pittig. XTC trekt een stevige wissel op je hersenchemie, en dat merk je de volgende dag wel. Je voelt je dan een beetje depri. Als je er gevoelig voor bent kan je je zelfs 2 of 3 dagen behoorlijk depri voelen.

<== lees: als je er gevoelig voor bent. Mensen die goed in hun vel zitten hebben hier dus geen last van. Heb het gevoel zelf nog nooit gehad, een vriend van me die vrij onzeker is heeft er elke keer last van. Ken jezelf

Je hebt er misschien merkbaar geen last van, maar hoe dan ook krijg je neergang in serotonine levels. Degenen die van nature al een lage serotonine aanmaak hebben zullen eerder de na effecten merken dan degenen die een normale of hoger dan normale serotonine aanmaak hebben. Het verschil dus veel per individu. Komt nog bij dat ook bij personen met een normale serotonine aanmaak de dip in serotonine aanmaak voor een onaangenaam gevoel kan zorgen.

Kan het ook aan de pil zelf liggen? Wat er allemaal bij inzet etc.
Van sommige pillen heb ik niet zo veel last(of geen dip), en van sommigen kan ik wel depri worden.. Vaak is het vreemde dat dat dan pas op de dinsdag is.

Terug
Naar boven