- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Hoi DBB´ers,
De laatste tijd nagedacht over mn programma. Nu heb ik goed nagedacht en rationeel gedacht. Mn bench gaat kut, en ik maak geen lineare progressie. Op sq en dl wel, dus wat ik heb bedacht is om op sq en dl nog progresief te laden, 2.5kg per week. Op bench Smolov Jr te pakken, lekker veel volume (om ook die techniek er in te rammen).
Maandag:
bench smolov
squat 5x5 (75%)
power clean 3x3
rows 3x5
Woensdag:
bench smolov
deadlift 3x3 (60%)
Donderdag:
bench smolov
squat 3x5 (60%)
chin ups 3x5
curls 3x5
face pulls 3x5
zaterdag:
squat 1x5 (85%)
bench smolov
deadlift 1x5 (85%)
Nu heb ik een paar vragen.
1. Kan ik smolov junior pakken naast mn normale schema of wordt dat te zwaar? Ik ken wel een paar mensen uit mn gym die smolov naast hun andere lifts doen. Of kan ik eigenlijk gewoon beter iets als sheiko doen?
2. Moet ik naast bench ook nog military press doen?
3. is dit programma überhaupt goed?
De laatste tijd nagedacht over mn programma. Nu heb ik goed nagedacht en rationeel gedacht. Mn bench gaat kut, en ik maak geen lineare progressie. Op sq en dl wel, dus wat ik heb bedacht is om op sq en dl nog progresief te laden, 2.5kg per week. Op bench Smolov Jr te pakken, lekker veel volume (om ook die techniek er in te rammen).
Maandag:
bench smolov
squat 5x5 (75%)
power clean 3x3
rows 3x5
Woensdag:
bench smolov
deadlift 3x3 (60%)
Donderdag:
bench smolov
squat 3x5 (60%)
chin ups 3x5
curls 3x5
face pulls 3x5
zaterdag:
squat 1x5 (85%)
bench smolov
deadlift 1x5 (85%)
Nu heb ik een paar vragen.
1. Kan ik smolov junior pakken naast mn normale schema of wordt dat te zwaar? Ik ken wel een paar mensen uit mn gym die smolov naast hun andere lifts doen. Of kan ik eigenlijk gewoon beter iets als sheiko doen?
2. Moet ik naast bench ook nog military press doen?
3. is dit programma überhaupt goed?