MuscleMeat

mechelen ontslaat allochtone werknemer!

veys

Advanced Bodybuilder
Waardering
6
De stad Mechelen heeft een jeugdwerker ontslagen die vanwege zijn geloof vrouwen als minderwaardig behandelde. "Ik verzet mij tegen elke vorm van fundamentalisme", zegt burgemeester Bart Somers.

"h**r"
Een vrouwelijke collega uitschelden voor "h**r" omdat ze zich met de fiets door de stad verplaatst. Een probleem maken van het schenken van alcohol tijdens een buurtfeest. Of een jeugdwerking waar alleen nog jongens welkom zijn. Voor Bart Somers en zijn schepencollege waren er vrijdag elementen genoeg om de jeugdwerker met onmiddellijke ingang te ontslaan.

De betrokken ambtenaar van Marokkaanse origine was anderhalf jaar in dienst bij de stad.

Klacht
"Wie geen respect heeft voor de gelijkheid van man en vrouw of onverdraagzaam is tegenover een andere godsdienst, is niet welkom bij de stad", aldus de burgemeester.

Het stadsbestuur dient tegen de man ook een klacht in bij de politie, het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en het meldpunt racisme. Mechelen start ook een campagne voor verdraagzaamheid. (belga/mvl)

OOK de vld kiest een kordate aanpak voor deze problemen zoals u ziet

Slim om meteen aangifte te doen en klachten neer te leggen bij diverse instanties. Anders had die kerel het wel gedaan. Die laffe zak

Hebben ze in Belgie niet zoiets als de commissie gelijke behandeling? Een door links tuig bestuurde organisatie die eigenlijk alleen opkomt voor de belangen van allochtonen die eigenlijk geheel terecht door organisaties aan de kant zijn gezet? Die zullen hier dan wel weer tegenin gaan...

Discriminatie

chapeau! politici met ruggengraat

Hebben ze in Belgie niet zoiets als de commissie gelijke behandeling? Een door links tuig bestuurde organisatie die eigenlijk alleen opkomt voor de belangen van allochtonen die eigenlijk geheel terecht door organisaties aan de kant zijn gezet? Die zullen hier dan wel weer tegenin gaan...
Volgens mij is het centrum voor gelijke kansen (of zoiets) hier al mee bezig, maar dan in de andere richting. De allochtoon in kwestie is hier degene die discrimineert.

Volgens mij is het centrum voor gelijke kansen (of zoiets) hier al mee bezig, maar dan in de andere richting. De allochtoon in kwestie is hier degene die discrimineert.

Zeg er wat van en er zal zonder twijffel wel weer ergens zo`n ultralinkse taartengooier op komen duiken met termen als populistisch geleuter etc.

juist goed, der zijn naar mijn goesting veel te veel moslims die ons in ons eigen land discrimineren en uitbuiten en ons naar hun eigen "geloof" toe moeten laten verontschuldigen en ons nader verklaren.

Ik vind het goed dat ze er rap zelf klacht tegen ingediend hebben want anders was meneerke weer het slachtoffer aan het spelen

Nou ben niet meteen een fan van Bart Somers maar het moet gezegd : hij heeft voor een heropwaardering van Mechelen gezorgd . Toerisme is enorm gestegen en de Mechelaars voelen zich beter in hun vel de laatste tijd .

Terug
Naar boven