AndroidHealthClinic

Med Request Pharmaceuticals

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Wat zijn jullie ervaringen ermee??

Ik heb de propionate ervan geprobeerd. En de injecties waren volledig pijnloos. Integenstelling wat je veel hoort van UG spullen is dat ze nogal eens pijnlijk zijn.

Verder heb ik vloeibare anaststrozole (arimidex). Tastes like shit maar werkt prima. Zit nu in een kuurtje met Dbol en heb nog weinig last van vocht.

2come is de trenbolone acetate! daar heb ik zin an. Die komt na de Dbol. Daar kan ik dus nog weinig over zeggen.

Ondanks dat er de laatste tijd wat negatieve geluiden en voorzichtigheids waarschuwingen de ronde doen over UG labs heb ik toch wel goede ervaringen met Med tot nu toe..

Meer mensen buiten DBC01 ( :D ) die het al geprobeerd hebben??

Gear pic :Gear

Ik gebruik nu test enanthaat en NPP van Med Request. De testo moet zn werk nog gaan doen (ben vorige week Zaterdag pas begonnen). De NPP doet zn werk al wel want ben op oxy en NPP in de eerste week al 5 kg bijgekomen.

Nu is dat nu nog grotendeels vocht, maar het gaat lekker.

Ik wordt met de dag sterker nu, dus dat belooft wat. Verder heb ik nog 3 vials tren acetaat, waarvan 1 van Med Request. De Med tren begin ik meteen na de oxy mee dus tegen die tijd kan ik meer vertellen over mijn ervaringen ermee. De overige 2 zijn van GS.

Injecties zijn pijnloos, dus tot dusver klaag ik niet.

Leviathan zei:
De NPP doet zn werk al wel want ben op oxy en NPP in de eerste week al 5 kg bijgekomen.
Nu is dat nu nog grotendeels vocht, maar het gaat lekker.

ehhh sorry hoor, je bedoelt ik ben 5 kg (liter) zwaarder en het komt door de combi oxy - NPP.

waarschijnlijk door de oxy want NPP heeft ondanks het andere ester toch wel even tijd nodig om volledig in te kicken..

maar in iedergeval succes!

hardgainers zei:
je stelt dat de NPP zijn werk al doet ..... dit lijkt me erg voorbarig waarschijnlijk (zeker) komt dit door de oxy.

dat bedoel ik...

NPP werkt net als gewone prop vrijwel meteen, alleen wordt het pas echt effectief bij stabiele bloedwaarden, en dat duurt een week ongeveer. Wil niet zeggen dat er tot die tijd niet of nauwelijks effecten optreden.

Verder merkte ik vannacht voor het eerste dat de zure zweetlucht er weer aankomt, dat betekend dat alles langzaam maar zeker begint te werken :D

Was in mn laatste kuur ook 1 van de maatstaven.

ik gebruik zelf op het moment de deca van med r. maar de injecties zijn ook volkomen pijloos. Nog 1.5 week en dan weet ik of hij z'n werk goed doet!!

Zoals u wel weet is deze labrat bezig met een 100% Med Request-kuur, ben nu in week 1, dag 6 met Dbol injectable en vanaf maandag komt daar Nandrolone PP bij en hun test enanthate.
Mijn weblog met week 1 komt morgen officieel uit op een Flashy site met goede indrukken en foto's.

Als het bevalt komt er nog meteen Medrequest vervolg wat mij betreft met een cutting-edge summer-kuur waar de vonken vanaf gaan vliegen.
Nu eerst maar es massa pakken met deze kuur! :thumbs:
-----------------------------------------------------------------------------------
PS: Slabek stel je digicam even in op 'binnenshuis licht' dan heb je goeie kleurenfoto's!

Terug
Naar boven