MuscleMeat

Dit zit er in de anabolen van EPL, GG, Gen en BD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog nooit een anabool verkocht in mn leven.

Maar als jij zo graag die hypocriete forumregels van je na wil leven, doe dan gelijk die G2G posts verwijderen in de echt of nep sectie. Beter nog, doe heel die sectie opschorten, want indirect wordt er direct gewoon gesproken of een product goed is ja of te nee. TOT er negatief wordt gesproken, want dan wordt de post verwijderd en wordt er verwezen naar de forumregels.

Van mij mag die sectie al jaren weg daar ben ik meerdere malen duidelijk in geweest. Sommige posts zijn op het randje, sommige posts worden niet gezien of gerapporteerd. We kunnen niet alles lezen tenslotte.
Maar help mij even...Op welke basis moeten de G2G posts weg in de echt/nep sectie? Ik heb namelijk altijd gedacht dat dat good to go (lees echt) betekende. En volgens mij gaat de sectie daarom. Of doe je gewoon 2 ongefundeerde opmerkingen achter elkaar? Dus leg even uit waarom die weg moeten.
 
het label van golden gear zen toch flesjes van enkele jaren terug, nu zijn de etiketten blauw met wit.

laatst deca van hun gehad en die was gewoon goed.

ga volgende keer toch wel wat meer uit geven en Human Grade kopen echter.

Dit is wat Ergogenics schrijft in hun stuk:

We kunnen je niet blij maken met batchnummers of houdbaarheidsdatums. De illustraties hebben we gesnaaid van het web.

Ze hebben er dus even snel afbeeldingen bij gezocht. Zijn niet de daadwerkelijk geteste producten.
 
Van mij mag die sectie al jaren weg daar ben ik meerdere malen duidelijk in geweest. Sommige posts zijn op het randje, sommige posts worden niet gezien of gerapporteerd. We kunnen niet alles lezen tenslotte.
Maar help mij even...Op welke basis moeten de G2G posts weg in de echt/nep sectie? Ik heb namelijk altijd gedacht dat dat good to go (lees echt) betekende. En volgens mij gaat de sectie daarom. Of doe je gewoon 2 ongefundeerde opmerkingen achter elkaar? Dus leg even uit waarom die weg moeten.

Je bent het toch met hem eens dat niemand iets heeft aan die sectie? Eerlijk mening/ervaring is ver te zoeken.

Als der 1 of ander merk komt met een heel lage inkoopsprijs dan kan er 15mg tren/ml in zitten maar poef wat gaan ze er goed op.
 
Wow duimpje omhoog voor EPL? Wat is deze leef :')
 
Van mij mag die sectie al jaren weg daar ben ik meerdere malen duidelijk in geweest. Sommige posts zijn op het randje, sommige posts worden niet gezien of gerapporteerd. We kunnen niet alles lezen tenslotte. Maar help mij even...Op welke basis moeten de G2G posts weg in de echt/nep sectie? Ik heb namelijk altijd gedacht dat dat good to go (lees echt) betekende. En volgens mij gaat de sectie daarom. Of doe je gewoon 2 ongefundeerde opmerkingen achter elkaar?Als je een echt of nep sectie hebt waar g2g wel wordt getolereerd maar een negatieve ervaring wordt gezien als bespreken van een merk, waar ligt de grens dan? Die is er dan niet. Daar komt bij dat als er altijd g2g wordt neergezet dat de fakers eigenlijk vrij spel hebben tot het betreffende merk op sterven na dood is.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Zit op mn telefoon en dat werkt slecht.
 
vind niet dat sectie weg hoeft, als en fakes in omloop zijn mag dit wel gemeld worden.
 
Van mij mag die sectie al jaren weg daar ben ik meerdere malen duidelijk in geweest. Sommige posts zijn op het randje, sommige posts worden niet gezien of gerapporteerd. We kunnen niet alles lezen tenslotte. Maar help mij even...Op welke basis moeten de G2G posts weg in de echt/nep sectie? Ik heb namelijk altijd gedacht dat dat good to go (lees echt) betekende. En volgens mij gaat de sectie daarom. Of doe je gewoon 2 ongefundeerde opmerkingen achter elkaar?Als je een echt of nep sectie hebt waar g2g wel wordt getolereerd maar een negatieve ervaring wordt gezien als bespreken van een merk, waar ligt de grens dan? Die is er dan niet. Daar komt bij dat als er altijd g2g wordt neergezet dat de fakers eigenlijk vrij spel hebben tot het betreffende merk op sterven na dood is.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Zit op mn telefoon en dat werkt slecht.

Je gedachtegang is een aanname dat het zo in elkaar zit en zo werkt. Beter probeer je iets meer je fantasie te laten werken en tot die tijd niet zo kortzichtig suggestieve uitlatingen te doen.
En om je kortzichtige gedachtegang te bewijzen.. Niet meegekregen dat wij B&F een hand boven het hoofd zouden houden toen er wat postings, conform de forumregels werden verwijderd met negatieve ervaringen?
Beetje hetzelfde toch? Wij waren voor B&F en tegen XXL volgens de fanboys van XXL. Is je inmiddels al opgevallen dat B&F geen boardsponsor meer is?
Onder de dbb members zitten een hoop simpele zielen, probeer dat niveau te ontstijgen. Ik geloof in je!
 
Je gedachtegang is een aanname dat het zo in elkaar zit en zo werkt. Beter probeer je iets meer je fantasie te laten werken en tot die tijd niet zo kortzichtig suggestieve uitlatingen te doen. En om je kortzichtige gedachtegang te bewijzen.. Niet meegekregen dat wij B&F een hand boven het hoofd zouden houden toen er wat postings, conform de forumregels werden verwijderd met negatieve ervaringen? Beetje hetzelfde toch? Wij waren voor B&F en tegen XXL volgens de fanboys van XXL. Is je inmiddels al opgevallen dat B&F geen boardsponsor meer is? Onder de dbb members zitten een hoop simpele zielen, probeer dat niveau te ontstijgen. Ik geloof in je!

Als je een discussie wilt houden goed, graag zelfs. Maar je denegrerende toon aan het einde van je bericht bevalt me niet zo.

Verder staat er veel, maar zeg je vrij weinig.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Daarbij komt dat als jij je hand boven het hoofd van een bepaald merk moet houden op dit forum, dat dat niet instemt met de forumregels.
 
Als je een discussie wilt houden goed, graag zelfs. Maar je denegrerende toon aan het einde van je bericht bevalt me niet zo.

Verder staat er veel, maar zeg je vrij weinig.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Daarbij komt dat als jij je hand boven het hoofd van een bepaald merk moet houden op dit forum, dat dat niet instemt met de forumregels.

Maak je alweer een aanname. Verzin je het nu allemaal ter plekke ofzo? Waar staat dat wij een merk het hand boven het hoofd moeten houden? Ik bewijs je notabene het tegendeel.

Laat je antwoord maar zitten, mijn geloof is inmiddels gereduceerd tot nul. Succes.
 
Maak je alweer een aanname. Verzin je het nu allemaal ter plekke ofzo? Waar staat dat wij een merk het hand boven het hoofd moeten houden? Ik bewijs je notabene het tegendeel.

Laat je antwoord maar zitten, mijn geloof is inmiddels gereduceerd tot nul. Succes.

Haha is goed hoor Tremendes ;)
 
Tjonge jonge wat een niveau weer hier zeg.

OT: Jammer dat batches niet bekend zijn, maar ben inderdaad verbaasd over EPL. GG was me al bekend.
 
Tjonge jonge wat een niveau weer hier zeg.

OT: Jammer dat batches niet bekend zijn, maar ben inderdaad verbaasd over EPL. GG was me al bekend.

Verbaast dat EPL goed is of wat bedoel je nou? Door je verwijzing naar GG lijkt het net of EPL slecht is, die komt toch juist goed uit de tests?
 
epl is het merk van gg voor orals dus daarom is het apart
 
Back
Naar boven