XXL Nutrition

medische controle

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.032
ik zit met een klein probleempje.
ik moet ieder jaar naar een centrum voor medische controle, nu gebeurde dit tot nu toe steeds in het najaar.
nu heb ik net vernomen dat ik volgende week dinsdag moet gaan.
probleem is dat ik net aan het kuren ben en dit wat ongelegen komt...

(test e 750mg/week
superdeca 500mg/week)

en zit nu in mijn 6de week.

de vraag is nu of ze bijv. aan je urinestaal iets kunnen merken.
(de vorige 2 jaar heb ik gezegd dat ik juist gepist had en niet kon in het potje plassen ;) )
ik ga alvast een betablokker nemen vóór de controle want bloeddruk wordt ook gecontroleerd.
ik loop wat met een plofkop en heb klein beetje last van gyno (neem nu alle dagen 30 mg nolvadex).
hopelijk vallen de injectiespots ook niet teveel op...

zijn er nog middelen om een kuur wat te maskeren ?
of maak ik me druk om niets en hoef ik verder niets speciaal te ondernemen ?

mag een bedrijfsarts eigenlijk wel aan de werkgever doorgeven dat één van werknemers anabolen gebruikt ?

Er is inderdaad de wet op de privacy maar de relatie tussen werkgever en medische controle/arts zou wel eens de grenzen mogen verleggen, maar vergeet niet dat het gaat om een medische controle betreffende jou medische toestand aangaande jouw soort van arbeid. Of ze jou controleren op doping en dergelijke ik denk totaal van niet hoor. Kan irrelevant zijn..vroeger op school als wij cannabis gerookt hadden hadden wij ook schrik dat ze het gingen zien, maar ze doen daar gewoonweg geen onderzoek naar.

Het lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk dat ze een dopingtest of iets in die aard doen want die zijn echt niet zo goedkoop ik heb zelf ook een job waar ik 2 of 3 keer per jaar in potje moet plassen en daar zeggen ze toch niks zoals je zegt iets tegen bloeddruk zal wel genoeg zijn verder kun je toch niet zoveel doen denk ik beste nog;)

tenzij je natuurlijk bij de politie of leger werkt.

• Topic Starter Topic Starter
ik zal alvast ook "mijn-onschuldige-blik" voor de spiegel inoefenen ;)

Ik heb in het leger ook nooit keuringen of test gehad op dat gebied.

Bij mijn huidige werk moet ik ook potje vol pissen en ik denk dat ze alleen je hoge bloeddruk zullen opmerken.
Het is tenslotte geen dopingtest toch??

Ik heb in het leger ook nooit keuringen of test gehad op dat gebied.

Bij mijn huidige werk moet ik ook potje vol pissen en ik denk dat ze alleen je hoge bloeddruk zullen opmerken.
Het is tenslotte geen dopingtest toch??

idd,in het leger testen ze daar ook niet op, is trouwens veel te duur

ok, nu ga ik met een gerust hart een potje vol pissen :)

Ik heb trouwens op internet zo`n plaszak gezien met een nep derde been en een poeder dat je moet mengen met water(net zeik).

Maar ik weet niet meer waar ik die heb gezien joh...

Ik heb trouwens op internet zo`n plaszak gezien met een nep derde been en een poeder dat je moet mengen met water(net zeik).

Maar ik weet niet meer waar ik die heb gezien joh...

:roflol: :roflol: :roflol:
ik zie mezelf al met zo'n ding in dat hokje staan
en dan de verpleegster die zegt : "lukt het daar een beetje?"

priceless ! :D

Urine kunnen ze in Nederland sowieso niet testen, dit gaat naar Belgie of Duitsland toe en kost handen vol geld.

Terug
Naar boven