Fitness Seller

Controle in fitnesscentra winterperiode

is ook een tuchtcommissie en geen rechtbank...

ik zou alles op z'n beloop laten en als ze verder willen, dan moeten ze mij maar voor de rechtbank dagen...
(maar ik ben dan ook natty)
Rechtbank komt er ook bij als je pech hebt. Je wordt gestraft via de dopingcommissie en via de rechtbank. Normaal mag je niet door twee instanties beboet worden voor dezelfde fout, maar in België zijn er dus mazen in het net waardoor dit dus wel zou kunnen en dit volledig afhankelijk is van de rechter die jouw dossier bekijkt. Het mijne is nog in behandeling, als ik geluk heb wordt het geseponeerd maar kans is eigenlijk klein. Waarschijnlijk minnelijke schikking en als ik echt pech hebt dan is het voorkomen en komt het op mijn strafblad (gebruik van verboden middelen)

O ja, en TS, als je nu een anavar kuurtje zou doen, denk dan niet dat ze het niet meer vinden de dag nadat je gestopt bent. Bij mij waren er 'grote' hoeveelheden aanwezig meer dan een jaar na een lichte kuur ;)

Compleet gescheten. Om te huilen in wat voor een schijnheilige kut streek dat wij leven. ( overigens enkel in vlaanderen die controles, Wallonië en Brussel blijven ervan bespaard)
Je mag je legaal doodzuipen vanaf 16 jaar geen enkel probleem. Reclames voor fastfood tijdens de piekuren op tv waar alle kindjes gezapig naar kijken, geen probleem. Een obese minister van gezondheid, prachtig voorbeeld.
Maar o wee als een sporter zichzelf hormonen toedient. Dan draait de propaganda machine van de overheid op volle toeren en krijgen ze hun fascistisch beleid perfect verkocht aan dit paupervolk dat liever lusteloos in de sofa of achter de toog hangt en haat op iedereen die het vuur in hem heeft om zichzelf te beteren. Je moet de Facebookreacties maar eens lezen van het plebs omtrent de controles... in koor zijn ze er mee eens. Ze verdienen een fascisme de idioten.
Een klucht is het. Ze kunnen het niet belasten, het brengt geen geld in het laatje en in de zak van een of andere varkenshoofdige politieker, dus ja, hypocriete controles in de naam van de volksgezondheid...

Een homegym hier is je enige optie, of over de grens gaan werken.

Compleet gescheten. Om te huilen in wat voor een schijnheilige kut streek dat wij leven. ( overigens enkel in vlaanderen die controles, Wallonië en Brussel blijven ervan bespaard)
Je mag je legaal doodzuipen vanaf 16 jaar geen enkel probleem. Reclames voor fastfood tijdens de piekuren op tv waar alle kindjes gezapig naar kijken, geen probleem. Een obese minister van gezondheid, prachtig voorbeeld.
Maar o wee als een sporter zichzelf hormonen toedient. Dan draait de propaganda machine van de overheid op volle toeren en krijgen ze hun fascistisch beleid perfect verkocht aan dit paupervolk dat liever lusteloos in de sofa of achter de toog hangt en haat op iedereen die het vuur in hem heeft om zichzelf te beteren. Je moet de Facebookreacties maar eens lezen van het plebs omtrent de controles... in koor zijn ze er mee eens. Ze verdienen een fascisme de idioten.
Een klucht is het. Ze kunnen het niet belasten, het brengt geen geld in het laatje en in de zak van een of andere varkenshoofdige politieker, dus ja, hypocriete controles in de naam van de volksgezondheid...

Een homegym hier is je enige optie, of over de grens gaan werken.

Goede eerste post, welkom wat zijn je doelen?

Misschien een lichtjes (:o) overdreven reactie, maar ik begrijp hem volledig.
Ik ben zeer rustig van karakter maar hoe meer ik er aan denk dat ik 4 jaar geen voetbal meer mag spelen omdat een stof een jaar eerder in mijn lichaam zou gezeten kunnen hebben, hoe vervelender ik het vind. Stond letterlijk in de aanklacht dat er BIJNA met zekerheid kan gezegd worden dat ik ooit deze stof tot mij heb genomen omdat ze metabolieten gevonden hebben.

Ok, het is logisch dat ze er vanuit gaan (en in mijn geval was dit ook zo) maar puur theoretisch bestaat de mogelijkheid dat het van een andere (niet-illegale) stof oid is. Ook met de manier waarop de labotesten worden uitgevoerd kunnen ze niet aantonen of het effectief die stof is geweest met 100% zekerheid maar wel 99% zekerheid oid. Zei de man in het labo zelf (ben er naartoe gegaan voor meer uitleg etc...). Het ergste is gewoon dat er in het geval van doping altijd wordt uitgegaan van opzettelijk toedienen tenzij het tegendeel bewezen (het omgekeerde dan bij wet dus).
Op dit vlak is het natuurlijk kut om met een rechtse regering te zitten. Anders had ik sowieso niet zo een zware straf gekregen als de echte wedstrijd-BBers en -PLers en vrij wss ook nog mogen voetballen, of toch geen 4 jaar zonder voetbal. Zelfs cafévoetbal is uitgesloten.

Merci. Doelen zoals de meesten hier neem ik aan: kracht en massa. De nadruk op kracht wel.

Misschien een lichtjes (:o) overdreven reactie, maar ik begrijp hem volledig.
Ik ben zeer rustig van karakter maar hoe meer ik er aan denk dat ik 4 jaar geen voetbal meer mag spelen omdat een stof een jaar eerder in mijn lichaam zou gezeten kunnen hebben, hoe vervelender ik het vind. Stond letterlijk in de aanklacht dat er BIJNA met zekerheid kan gezegd worden dat ik ooit deze stof tot mij heb genomen omdat ze metabolieten gevonden hebben.

Ok, het is logisch dat ze er vanuit gaan (en in mijn geval was dit ook zo) maar puur theoretisch bestaat de mogelijkheid dat het van een andere (niet-illegale) stof oid is. Ook met de manier waarop de labotesten worden uitgevoerd kunnen ze niet aantonen of het effectief die stof is geweest met 100% zekerheid maar wel 99% zekerheid oid. Zei de man in het labo zelf (ben er naartoe gegaan voor meer uitleg etc...). Het ergste is gewoon dat er in het geval van doping altijd wordt uitgegaan van opzettelijk toedienen tenzij het tegendeel bewezen (het omgekeerde dan bij wet dus).
Op dit vlak is het natuurlijk kut om met een rechtse regering te zitten. Anders had ik sowieso niet zo een zware straf gekregen als de echte wedstrijd-BBers en -PLers en vrij wss ook nog mogen voetballen, of toch geen 4 jaar zonder voetbal. Zelfs cafévoetbal is uitgesloten.

Investeer in een homegym kerel. Beste aankoop van m'n leven serieus

Merci. Doelen zoals de meesten hier neem ik aan: kracht en massa. De nadruk op kracht wel.

Investeer in een homegym kerel. Beste aankoop van m'n leven serieus
Train nu net over de grens, 20min rijden. Is nog te doen. Homegym kost me op dit moment te veel, woon nog thuis en heb er geen plaats voor.
Binnen 2-3 jaar ga ik samenwonen en als ik er plaats/geld voor heb dan koop ik direct homegym. Was van plan om zelf een soort 'tuinhuis' te bouwen en daar een kleine gym van te maken :) maar dat zijn zorgen voor later.

Weigeren om te plassen en en boete krijgen voor te weigeren. Als je plast en het is positief, kom je op dopinglijst, kan je niet gaan trainen etc. etc. Weigeren en boetee betalen of evt aanvechten.

BTW, ben jij die dude van Riemstraat? :-D

Weigeren om te plassen en en boete krijgen voor te weigeren. Als je plast en het is positief, kom je op dopinglijst, kan je niet gaan trainen etc. etc. Weigeren en boetee betalen of evt aanvechten.
Als je weigert word je ook op dopinglijst geplaatst ;) alleen komt de politie dan niet langs omdat ze zogezegd geen bewijs hebben dat je positief bent.
Edit: al denk ik dat ze wel zullen langskomen hoor.

BTW, ben jij die dude van Riemstraat? :-D
Heb je het tegen mij? Wat is Riemstraat? een gym of heb je het over mijn adres? ken het iig niet :p

Had het tegen de OP. Hoezo word je op de lijst geplaatst als je weigert? Je krijgt wel eenn boete normaalgesproken maar onschuldig tot schuld bewezen is.

Imo.... Je baan op t spel zetten...en al helemaal voor 5kg

Nahhhhhhhh nooit n goed idee,

Had het tegen de OP. Hoezo word je op de lijst geplaatst als je weigert? Je krijgt wel eenn boete normaalgesproken maar onschuldig tot schuld bewezen is.
Heb het voorgehad dus kan wel zeggen hoe het in mekaar zat. Nog iemand in de gym weigerde en staat ook op de lijst. Je wordt dan op de dopinglijst gezet aangezien weigeren=positief volgens hen. Alleen de politie komt dan niet achter jou omdat ze niet kunnen bewijzen dat je positief bent. Maar voor de dopingcommissie telt weigeren als positief. Zijn twee verschillende instanties

Terug
Naar boven