AndroidHealthClinic

Meer info over Myostatine gebruik. Ivm wanneer te gebruiken en prijs etc

  • Topic starter Duce
  • Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 3K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Duce

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
17
Waardering
0
Graag meer info hierover... Eerst gewoon gebruik van aas ? Of heeft het altijd voordeel ?
En ivm de prijs ? Alvast bedankt.

mvg
 
Graag meer info hierover... Eerst gewoon gebruik van aas ? Of heeft het altijd voordeel ?
En ivm de prijs ? Alvast bedankt.

mvg
Myostatine? Dat kan je toch niet kopen.
 
Volgens de meeste mensen die het proberen werken de myostatine blokkers die nu op de markt zijn niet echt goed en kosten ze nogal wat
 
Volgens de meeste mensen die het proberen werken de myostatine blokkers die nu op de markt zijn niet echt goed en kosten ze nogal wat
Er zijn gwn geen myostatin blockers op de Markt nu nog niet in ieder geval
 
Sprak iemand die een kilo per dag aankwam met follistatin, alles deed zeer, aanhechtingen etc.... Maar zodra die ermee stopte was t weer weg, hij heeft t 6-7 dagen gebruikt.
 
Soort myostatine rebound of zo? Of gewoon vocht?
 
Sprak iemand die een kilo per dag aankwam met follistatin, alles deed zeer, aanhechtingen etc.... Maar zodra die ermee stopte was t weer weg, hij heeft t 6-7 dagen gebruikt.
Kilo per dag... Wordt je dan niet letterlijkheid elkaar gescheurd....
 
daarom deed het denk ik ook zo zeer haha
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Wie wil er proefkonijn spelen.. Het klinkt eerlijk gezegd too good 2 be true..

Ja zijn ook nog maar 2 onderzoeken op pubmed. Heb al wel wat logjes gevonden maar geen idee of er echt daadwerkelijk yk-11 in de producten zit wat nu op de markt is. Denk dat 90% gewoon nog fake is tenzij je raw powders zou bestellen bij producenten.
 
=/ zou voorzichtig zijn guys.
 
Dat sowieso eerst maar kijken wat er verder nog mee gebeurt.
Dat is 't nadeel met dit soort shit. De pioniers hebben kans op de meeste winst maar ook de kans op de grootste verliezen. Columbus was een pionier. Ben jij een pionier?
 
Dat is 't nadeel met dit soort shit. De pioniers hebben kans op de meeste winst maar ook de kans op de grootste verliezen. Columbus was een pionier. Ben jij een pionier?

Nee hellaaas, ik kijk liever eerst even de kat uit de boom
 
Galen mening? een myostatin inhibitor zou zo onstabiel zijn veel onstabieler dan hgh ,en imo zolang er geen officieel product is uitgegeven kunnen ze het ook niet namaken want het is namelijk helemaal geen makkelijk proces denk ik?
 
Galen mening? een myostatin inhibitor zou zo onstabiel zijn veel onstabieler dan hgh ,en imo zolang er geen officieel product is uitgegeven kunnen ze het ook niet namaken want het is namelijk helemaal geen makkelijk proces denk ik?

Het klinkt mij een beetje als onethical science.. De manier waarop het volgens deze kerel in dit filmpje gekweekt word is uit levende dieren. En dat er (nog) geen proces is om dit chemisch te bewerkstelligen. Daarnaast zijn er tal van verschillende versies van myostatin blockers, die elk weer een andere werking hebben in the end. Dus het is ook nog eens erg onduidelijk welke versie je dan zou krijgen. Al met al door dit te lezen krijg ik er geen interesse in, eerder desinteresse. Het zal onvergelijkbaar zijn en totaal niet aan de orde. Maar ik stop liever een duidelijk chemisch en schoon fabrikaat in mijn lichaam, dan iets wat uit een levend organisme komt.. En dat komt door de horror verhalen rondom de GH die men uit levende wezens haalde met alle gevolgen van dien :eek:

Daarnaast zal het onbetaalbaar zijn voor jan de gemiddelde bber. Als het ook nog eens tijdelijk is, omdat je na het blocken toch weer hogere levels van myostatine krijgt, lijkt het alleen interessant voor de olympia pro's.
 
Back
Naar boven