Fitness Seller

Meer mensen die te kampen kregen met chronische zieken maar toch blijven trainen?!

zoals je self weet stoppen met tramadol is geen makkie het is een opiaat, en de dossisen die ik neem zijn heel hoog, druppels tel ik zelf niet meer trek Gewoon 4ml in een spuit (das gelijk aan 400mg) soms wat duizelig maar geen eet of slaap problemen enkel heel afhankelijk van de medicatie dat ik naar 2 verschillende dokters ga omdat ik per Amanda maar 60 tabs van 150mg en 1 flesje van 50ml krijg van 1 dokter en dat is te weinig om een maand met toe te komen. Maar functioneer heel normaal (mijn gedrag en persoonlijkheid word er niet Anders van zoals bij drugs wel het geval is

nou, jij denkt dat je gedrag en persoonlijkheid niet is veranderd maar daar kan jij niet over oordelen omdat jij de "verslaafde" bent. Je zou het kunnen vragen aan je naasten maar mss zullen zij de waarheid niet durven zeggen.
Tramadol is gif, en dat vermijd je best;

nou, jij denkt dat je gedrag en persoonlijkheid niet is veranderd maar daar kan jij niet over oordelen omdat jij de "verslaafde" bent. Je zou het kunnen vragen aan je naasten maar mss zullen zij de waarheid niet durven zeggen.
verslaafd aan mijn pijnstiller omdat ik liever geen pijn heb en mensen die met me leven zien me liever zonder pijn dan met pijn, dat het niet gezond is betwist ik niet maar er zijn 1001 ongezonde dinged in het leven, ik Ben gelukkig das het engige wat telt in het leven

Philipezz7; het is al per definitie drugs in feite. En niet zo een beetje ook, gezien die hoeveelheden.

////////////////////////////////////

Laatst bewerkt:
Ik ben gay.

kan mss op bepaalde momenten pijnlijk zijn, maar als jij je fysiek aangetrokken voelt tot andere mannen en er gelukkig bij voelt zou ik zeggen laat niks of niemand u geluk in de weg staan en tegenwoordig is da toch niets bijzonders meer aan!!

• Like
Waarderingen: mat
Ik kan natuurlijk niet vanaf hier Uw situatie beoordelen op de juiste waarde en ga dat ook dus niet doen, maar wil wel graag mijn eigen ervaring en hoe ik hierover denk delen.

Ik lees dat U, voor uzelf een manier hebt gevonden om hier mee om te gaan, chapeau !.

Nogmaals wij kunnen dat niet beoordelen, maar algemeen, zolang een mens leeft moet er nog een beetje leefkwaliteit & happiness zijn in zijn leven, en leven met Constante pijn is iets echt verschrikkelijks en dat houd niemand op ten duur vol.

Dus ik vind als U, door het nemen van pijnstillers, dit kunt bewerkstelligen, dit vanzelfsprekend dat U dit doet!

Verder succes met het trainen en vooral doorgaan

Life Can Be A b*ch......................

Mooi gezegd. Wie kan daar tegen zijn.
Echter doet men hier alsof de enige manier om pijnvrij te zijn, of de pijn draaglijker te maken het nemen van zware pijnstillers is.
Ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ervaring met extreme rugpijn, en ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ervaring met extreem zware pijnstillers.
Wat ik voorstel is het voorzichtig en stelselmatig afbouwen van de pijnstillers zodat het lichaam zelf terug kan herstellen. Ik snap niet hoe iemand dit niet zou willen proberen.
Mijn moeder is ook geopereerd aan de rug. Drie keer zelf. Tot meer dan 8 jaar na haar laatste operatie nam ze tramadol, valtran, zaldiar,... en toch had ze nog alle dagen veel pijn. Toen ik haar vertelde hoe ik afgekickt was van tramadol, zei ze dat ze het ook ging proberen, maar ze deed het niet.
Maar een maand later besloot ze toch het eens te proberen; Na 11 weken was ze er van af en zei ze dat ze naarmate de weken vorderde, ze steeds helderder werd, en de pijn niet was gestegen. 3 maand na het afkicken stelde ze vast dat de pijn steeds minder werd. Nu neemt ze niks meer. Net als ik.En zo zijn er tientallen verhalen op sites van chronische rugpatienten die duidelijk zeggen dat tramadol nemen na een operatie je in een vicieuze cirkel stampt waar je bijna niet uitgeraakt.
En je mag zeggen wat je wil, tramadol heeft een invloed op je gemoedstoestand; Wie het nog nooit nam en 20 druppels neemt, wordt zeer euforisch. Wie het extreem lang neemt, wordt depri als die het niet neemt.

Probeer het gewoon eens, je hebt niks te verliezen.

• Like
Waarderingen: mat
kan mss op bepaalde momenten pijnlijk zijn, maar als jij je fysiek aangetrokken voelt tot andere mannen en er gelukkig bij voelt zou ik zeggen laat niks of niemand u geluk in de weg staan en tegenwoordig is da toch niets bijzonders meer aan!!

If_you_know_what_I_mean_.png

Ervaringen met tramadol:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=119044

"Maar pas ermee op het werkt verslavend. Ik heb het vanuit mezelf weer kunnen afbouwen omdat ik het gevoel had mindernodig te hebben tot ik er weer vanaf was. ik werd er wel vaak suf en slaperig van, maar na een hele poos gebruiken merkte ik dat eigenlijk niet meer op.

Grootste nadeel van het middel en de reden dat ik blij ben ervan af te zijn was dat het me helemaal afvlakte emotioneel gezien. Echte vreugde om kleine dingen zoals ik dat nu wel weer heb was een heel stuk minder bijvoorbeeld."

Hoe je het draait op keert, tramadol is een morfineachtige pijnstiller die behoort tot de opioïden. En dat kan niet anders dan effect hebben op je gemoed en op lange termijn, op je persoonlijkheid.

Ik heb reuma vanaf mijn 19e en train al jaren.

Ik ondervind er wel wat hinderd door kwa training maar het lastigste is nog wel dat ik soms erg ziek wordt waardoor ik weer kilo's afval en ik kom van mezelf al niet makkelijk aan dus gaat het dubbel op.

Maar de aanhouder wint zegen ze altijd...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb reuma vanaf mijn 19e en train al jaren.

Ik ondervind er wel wat hinderd door kwa training maar het lastigste is nog wel dat ik soms erg ziek wordt waardoor ik weer kilo's afval en ik kom van mezelf al niet makkelijk aan dus gaat het dubbel op.

Maar de aanhouder wint zegen ze altijd...

Dat ervaar ik ook,maar top man! Vooral doorgaan!!
:lifter:

Ervaringen met tramadol:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=119044

"Maar pas ermee op het werkt verslavend. Ik heb het vanuit mezelf weer kunnen afbouwen omdat ik het gevoel had mindernodig te hebben tot ik er weer vanaf was. ik werd er wel vaak suf en slaperig van, maar na een hele poos gebruiken merkte ik dat eigenlijk niet meer op.

Grootste nadeel van het middel en de reden dat ik blij ben ervan af te zijn was dat het me helemaal afvlakte emotioneel gezien. Echte vreugde om kleine dingen zoals ik dat nu wel weer heb was een heel stuk minder bijvoorbeeld."

Hoe je het draait op keert, tramadol is een morfineachtige pijnstiller die behoort tot de opioïden. En dat kan niet anders dan effect hebben op je gemoed en op lange termijn, op je persoonlijkheid.
il heb respect en begrip dat Jij het zonder pijnstillers doen wil, als je mensen attent wil maken dat het niet gezond is en verslavend vind ik het zeer Nobel van je. Ik heb geen euforisch gevoel want na 7jaar gebruik is mijn lichaam het al wel gewoon, dépri wanneer ik het niet zou hebben kan niet gebeuren want het word dagelijks geproduceerd aan de lopende band zeg maar. Ik heb allé pros en contras overwogen en ik kies om het wel te gebruiken (als médicatie niet als een DRUG) dus waarom blijven herhalen en discuteren. Jij jouw mening en ik de mijne en respecteer het gewoon ook al denk Jij er anders over. Onze meningsverschillen zijn beide duidelijk en hoeven niet steeds herhaald te worden :thumb::thumb:

... dépri wanneer ik het niet zou hebben kan niet gebeuren want het word dagelijks geproduceerd aan de lopende band zeg maar..

Maar besef je ook dat tramadol, zeker in deze hoge dosissen, je lichaam (lever, hersenen,..) langzaam maar zeker aan het vernietigen is?
ALs je tramadol in zo'n hoge dosissen neemt, dan is de werking er van zo goed als nihil.

Ik ben criminoloog van opleiding en heb in de drughulpverlening gewerkt ( therapeutische gemeenschap De Sleutel) en aan je gedrag (het proberen afbouwen zelf niet overwegen) is duidelijk af te leiden dat je zwaar mentaal en fysisch verslaafd bent aan Tramadol. Je zal dit niet graag horen, en mss zal je nu al wat minder vriendelijk antwoorden (wat ik begrijp) maar stel jezelf, EERLIJK, de vraag:"neem ik tramadol tegen de rugpijn, of neem ik het omdat ik anders de afkickverschijnselen krijg".

Either way, ik wens je veel succes en hoop dat je ooit zonder tramadol kan leven.

//////////////////////////////////////

Laatst bewerkt:
Kreeg prive berichten over mijn bovenstaand betoogd en wil nog e.e.a. ter uitleg toevoegen, zonder al te veel in detail te willen treden, gezien ik dit toch echt al achter me wil laten, maar heb begrip voor Uw vragen en wil die dan ook oprecht beantwoorden.

Het verschil tussen een chemische verbranding over het hele lichaam en een verbranding door fysiek vuur is dat een chemisch verbr. gelijkmatig over het hele lichaam plaatsvind, wat als geluk bij ongeluk met zich meebrengt dat dit ook gelijkmatig weer geneest, ik heb dus bijna geen littekens op mijn huid:o.

Uiteraard mensen die van voor het ongeluk kennen zien het wel, maar die weten waar ze moeten kijken (wat schrale/ruwe huid plaatselijk en in zon iets ongelijkmatig bruin worden), maar mijn nieuwe vrienden zien het niet als ik het niet zeg. Dus ook op mijn fotos, welke ik geplaatst heb op dit BB forum, zijn allen actueel van dat moment dusver en je ziet dus voorts ook geen littekens (enkel mijn profiel foto is iets ouder en van ervoor).
Uiteraard is er wel blijvende direct schade door slecht zien, gezien ik maanden niet kon zien etc. zoals al vermeld en indirect schade door opgelopen bac. t.t.v. hospitalisatie. Wel is er wat litteken vorming om mijn polsen en enkels (maar enkel te zien van zeer kort bij), gezien je vast gebonden wordt op bed, zodat je niet uit het bed flikkert van de pijn terwijl je als een mummie ingepakt licht in verband en vooral bij het verschonen van het verband elke 2 dagen.

Maargoed, je wint een paar wedstrijden en je verliest een paar................... dat zijn de verlies jaren geweest ............... en ook ieder huisje heeft zijn kruisje ........ iedereen krijgt helaas te maken met een hoop ellende vroeg of laat in zijn leven .....thats life

Vreselijk verhaal :eek:
Littekenvorming heeft ook met de conditie van je huid te maken; dat is echt een kwestie van geluk.

Ik heb zelf in 2011 een ethanol explosie in mijn gezicht en hals/borst gehad en ook ik ben 1 van de mazzelaars die er zo goed als ongeschonden vanaf is gekomen, ook bij mij zien mensen het niet als ik het niet vertel. Ik weet echter hoeveel pijn zware verbranding doet, dus props voor je positieve houding.
Ik heb veel te danken aan de uitstekende zorg van brandwondencentrum Beverwijk.

OT: ik heb RA, maar trainen helpt daar juist bij. Ik geloof dan ook dat ik het tot in mijn graf blijf doen ^_^

Ik heb PDS (prikkelbare darm syndroom) veel mensen hebben dit, jammer genoeg neemt het bij mij een redelijk extreme vorm aan die soms mijn sociale leven bepaald. Ook eten is erg moeilijk voor me, m'n buik is bijna 24/7 bloated en pijnlijk. Kan soms bijna niet recht op staan van de spasmen in m'n darm. Reageer op niets van medicatie.

Jammer genoeg zijn m'n knieën ook ****ed up. Kraakbeen lost op, loop dus constant met pijnlijke knieën.

Ahja, er zijn mensen die het veel erger hebben dan ik!

Reuma & ziekte van Crohn Checking in...
mee moeten leven dat als ik ziek word: of niet ken lopen of ik zo 15 kg kwijt kan raken..
volgend jaar ga ik onstage..
Feelsgoodman.jpg gewoon leven en trainen alsof het je laatste kan zijn en positief in het leven staan.
Wel k*ttijden nu met vocht en kou buiten..
elke 8 weken infuus in het Jeroenbosch ziekenhuis voor onstekingsremmer..
alle medicatie gehad..
Achja tis was het is toch?
**** de ziektes en ben een BEAST en laat zien dat niks je uit het leven kan slaan!

+1

Terug
Naar boven