AndroidHealthClinic

meer vocht in bulk, minder vocht vasthouden?

jody

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Ik heb sins vandaag brood uit mijn voedingsschema geschrapt en vervangen door havermout, dus smiddags een grote shake met havermout, melk, water, ei-eiwitten, en kwark.Zo kom ik om het geheel vloeibaar te houden toch bijna aan 2 liter .

Dit samen met de 2 l water die ik drink zorgt ervoor dat ik elke 20 min moet gaan pissen.

Nu komt de vraag word ik hier droger van, ga ik hierdoor minder vet aanzetten in de bulk????

Water is water, vet is vet
Veel water pissen doet je niet veel vet verliezen.

Tenzij de WC ver weg is of een paar verdiepingen hoger en het vaak naar de wc gaan een soort aerobische activiteit wordt

• Topic Starter Topic Starter
Is het niet zo dat er veel afvalstoffen wegvloeien dan ? en word je niet droger als je vocht verliest? of heb ik dit verkeerd?

Ging het maar zo makkelijk :D
Dan zou ik me eigen lekker vol kunnen vreten en zou ik een hele dag aan de kraan hangen :D

je wordt wel iets droger als je vocht verliest, maar je verliest er natuurlijk geen vet door. kijk als je een vocht afdrijver gebruikt, een ACE-remmer bijvoorbeeld, ja dan raak je iets vocht kwijt, maar dat wil je echt niet.
Bij een zoutrijke voeding kan het wel verstandig zijn om veel te drinken omdat je anders mss wel iets extra vocht vasthoudt, maar is nooit veel.
Vet verliezen door vochtinname- of uitscheidingscapriolen is echt onmogelijk.

Terug
Naar boven