AndroidHealthClinic

Meest effectieve vetverbrander

support

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
99kg
Ik ben sinds kort (3 maanden) weer begonnen met sporten op de sportschool (lichte gewichten met veel herhalingen en veel cardio) en wil dit combineren met een goede vetverbrander gebruiken.
Ik heb momenteel de American Sports Aerobic Vetverbrander maar heb niet echt het gevoel dat dit echt effectief is.
Kan iemand mij een goede en effectieve vetverbrander aanraden?

Details:
1.80 m
99 kg
31 jaar

Een goede vetverbrander is een juist opgezet voedingspatroon met de juiste training. En als je dat hebt, hydrocut hardcore.
Succes!

Hydroxicut hardcore is inderdaad een goeie, ook Lipo6 is een aanrader. Verder heb je nog AMP v2 of SPEED LG.

Anders moet je even kijken op de sites van de boardsponsors, zie sticky's.

Geen lichte gewichten met veel herhalingen doen.
1 - dieet
2 - krachttraining
3 - cardio (sloom t/m HIIT en bodyweightdinges, whatever)

lichten gewichten gebruiken heeft totaal geen voordeel boven met zware gewichten je KT doen.
Sterker nog, gewoon lekker een gewicht pakken dat eigenlijk net (niet) te zwaar is

Als je uit Amerika besteld, let dan bij de fatburners even of er stoffen in zitten die in NL niet mogen. Lipo6 X is er één van. De Amerikaanse versie komt de douane niet door [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar als je juist wel de verboden stoffen erin wilt hebben zitten, bestel dan een ECA stack. Werkt iig goed ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de tips!

Ik zou nu gaan voor de amp v2! Ik heb hem zelf nu een tijdje
en ben 5 kg kwijt, gebruik deze samen met een goed dieet en cardio
onderdrukt sterk de honger, en geeft mij een flinke dosis energie
ik gebruik deze nu zelf bijna 2 weken.
En heb ook altijd de ephidrine enzo gehad, maar ik vind deze
niet minder !!!!

Ge binnenkort eens ephedrine (efedrine?) laten meelopen in mijn volgende cut (maart). Ben echt benieuwt wat dit gaat geven aangezien ik met voeding en cardio ook al goed ga.

Ge binnenkort eens ephedrine (efedrine?) laten meelopen in mijn volgende cut (maart). Ben echt benieuwt wat dit gaat geven aangezien ik met voeding en cardio ook al goed ga.

Je gaat als een raket en het onderdrukt het hongergevoel, dus let wel goed op je voeding, want met eph kan je nog wel eens lager dan 500Kcal onder onderhoud uitkomen ;)

ik gebruik nu stacker 7

onderdrukt idd honger
maar heel veel energie mer ik weinig van

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zojuist de Hydroxycut Hardcore X besteld bij XXL Nutrition. Mijn voeding heb ik al aangepast en mijn training ook dus ben benieuwd wat de HHX gaat doen aan vetverbranden. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

heeft die hydroxycut bijwerkingen die gevaarlijk zouden kunnen zijn?

Ja, zoals hartklopping, duizeligheid, je moet maar kijken op de site zelf. Succes nog.

weet niet of ik het in dat geval zou zien opwegen tegen de voordelen.

Terug
Naar boven