- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja nieuw topic maakt het vast duidelijkerBeetje chaotisch topic, heeft iemand een recap wat de planning is en waar het juist doorgaat? Ms beter nieuw topic te openen?

Partymarty komt ook naar de meet + rondleiding, neem hem mee als introducee.
Daag hem nou niet uit straks is het weer feest kerst avond!
Daag hem nou niet uit straks is het weer feest kerst avond!
Ja want daar staat alles in... Planning, specifieke locatie,...Ja nieuw topic maakt het vast duidelijker
Kan toch gewoon de titel lezen
Zal het nog gaan updaten, heb het druk gehadJa want daar staat alles in... Planning, specifieke locatie,...
. Twijfel nog even of we moeten vasthouden aan muscletotaal omdat zij maximaal 25 mensen aankunnen. Anders wordt het powerbase. Maar dan moet ik de eigenaar nog contacteren.Yes, graag!Dr is al tijdje niets gepost hier, neem aan dat het nogsteeds door gaat?
Ik ga iig rijden vanaf Nieuwegein, 2 plekken beschikbaar. @Japio ?

Als jij de enige bent, dan ben je sowieso de enigsteZijn er nog Belgen of ben ik terug de enigste ?
Zo ja, ik kom voorbij Gent/Antwerpen of Brussel/Antwerpen. Dus iedereen kan mee

Geven wel even voorrang aan mensen die lid zijn hier. Zitten nu op 24 personen dus hebben nog 1 plaats over. Ze kunnen maximaal 25 personen toelaten anders werd het te druk.Ik heb ook een introducee mee.
13.00 wel vroeg overigens, mijn vrouw heeft dienst die ochtend![]()