- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook zeer benieuwd naar hoe jij er uit ziet. Want ik heb een beeld, dat wil je niet weten...Moet wel zeggen dat ik door je forumnaam een heel ander iemand had verwacht![]()
Ik heb gegoogled naar Shaniqua..Ik ben ook zeer benieuwd naar hoe jij er uit ziet. Want ik heb een beeld, dat wil je niet weten...

Een dikke kale opa met een neuspiercing?
Klopt, in het echt ziet ze er helemaal niet uit als een sumo worstelaar![]()
Ik houd die sumoworstelaar er voorlopig nog wel in. 
Dit dus! @Baby Olifant .
Ik had een soort dit verwacht..vraag me niet waarom
![]()
Ik was daarom wel aangenaam verrast![]()

Dat dacht ik al:
Door je nickname moest ik hieraan denken:Fijn om te horen.Ik houd die sumoworstelaar er voorlopig nog wel in.
Hmmmm.. Wel grappig om te zien wat voor beeld je online neer kan zetten.![]()
Volgende x pizzaparty in de basic fit te Bijlmer oké??Fox Gym is de ideale locatie.Nu snap ik best dat het voor sommige mensen erg ver weg is, dus een volgende keer ergens anders kan ik best mee inkomen. Shiki Sushi was voor een AYCE trouwens ook echt van goeie kwaliteit (ondanks dat ik niet eens zo'n sushifan ben).
Prima vlees en vis.
Jij komt toch niet, dus het zal jou wat verrotten waar het is.Volgende x pizzaparty in de basic fit te Bijlmer oké??

Ik ga wel kijken hoe jij benen doet, goed ?Kom wel een keer benen bij je trainen.. je favoriet niet?