Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Ik wil de meet op zaterdag:


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

SkatwrmElvin is een knappe kerel :loveyou::fapn:
 
Moet wel zeggen dat ik door je forumnaam een heel ander iemand had verwacht :)
Ik ben ook zeer benieuwd naar hoe jij er uit ziet. Want ik heb een beeld, dat wil je niet weten...
 
Baby Olifant heeft hier gewoon meegedaan aan meerdere contests (en gewonnen), dus jullie hadden al lang filmpjes kunnen zien.
 
Was een gezellige boel zo te zien :)
 
Klopt, in het echt ziet ze er helemaal niet uit als een sumo worstelaar :)

Fijn om te horen. :roflol: Ik houd die sumoworstelaar er voorlopig nog wel in. :D

Dit dus! Baby Olifant .

Ik had een soort dit verwacht..vraag me niet waarom:o

296a72896c706447ea8151375a219c6a_400x400.jpg


Ik was daarom wel aangenaam verrast:D

Hmmmm.. Wel grappig om te zien wat voor beeld je online neer kan zetten. :roflol:
 
Volgende keer gewoon ironhouse doen ja.
 
Fox Gym is de ideale locatie. :pressing: Nu snap ik best dat het voor sommige mensen erg ver weg is, dus een volgende keer ergens anders kan ik best mee inkomen. Shiki Sushi was voor een AYCE trouwens ook echt van goeie kwaliteit (ondanks dat ik niet eens zo'n sushifan ben). :eating: Prima vlees en vis.
 
Fox Gym is de ideale locatie. :pressing: Nu snap ik best dat het voor sommige mensen erg ver weg is, dus een volgende keer ergens anders kan ik best mee inkomen. Shiki Sushi was voor een AYCE trouwens ook echt van goeie kwaliteit (ondanks dat ik niet eens zo'n sushifan ben). :eating: Prima vlees en vis.
Volgende x pizzaparty in de basic fit te Bijlmer oké??
 
Belachelijk hoe jullie reageren, stelletje kinderen. Ik heb nl. Een auto, nou ja, een scootmobiel telt toch ook als auto? De rest klopt allemaal :roflol:.

Imagine: een dikke kale Mexicaanse opa met neuspiercing en dikke snor MET scootmobiel.
 
Back
Naar boven