- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik heb er veel gezien maar geen rodge ......Rodge gefeliciteerd

kheb ook geen diee wie hij anders kan bedoelen, jacky lijkt dan nog het meest op jou zowat

kheb ook geen diee wie hij anders kan bedoelen, jacky lijkt dan nog het meest op jou zowat![]()

wij zijn dan natuurlijk ook de twee knapste dudes van dbb.......
-rodge
wij zijn dan natuurlijk ook de twee knapste dudes van dbb.......
-rodge

om half 4 stapte ik in de auto en starte mijn reis naar haarlem om kale op te pikken, wonder boven wonder was ik in 1x goed gereden en was ik dus al om 16:30 bij vincent (kale) in de straat, hij woont blijkbaar in een buurt met een strenge sociale controle want de buurvrouw keek me heel raar aan toen ik meerdere keren langsreed om te kijken waar vince nu precies woonde. uiteindelijk vincent opgepikt en naar Rudy (masallah) gereden, die ook opgepikt en onze reis richting valkenswaard begonnen. onderweg hebben we de hele cd collectie van de auto doorgelopen en schaterlachend in de auto moves zitten doen op de beste hits uit de sixties (of misschien waren het zelfs wel de fifties) toen kwamen we aan in valkenswaard en hadden we, telefonisch bijgestaan door richardV, de wok ook binnen een mum van tijd gevonden. toen kwamen we de wok binnen en werden we zowat een half uur genaaid kwa tijd
(maar jacky had ff geroggeld dat we dan weer langer mochten wokken) iedereen kwam eigenlijk op tijd binnen, behalve emile
(no hard feelings bro
) en na 5min begon iedereen die bakken met wokvreten leeg te graaien. na subtiel wat voor gedrongen te hebben stond ik dan met een bord vol overheerlijke stukkies vlees, gewokt in zoetzure saus, in m'n hand. (geen idee watvoor vlees, maar ik had gewoon alles gepakt
)
)
) na het nodige slappe gelul, gelach en gebrul besloten we dat het tijd was om valkenswaard onveilig te maken. met knetterharde sixties muziek op in de auto reden we achter richard en jacky aan richting valkenswaard en gelukkig konden we ze aardig bijhouden. in valkenswaard de auto's geparkeerd en toen nog op zippiej gewacht omdat die weer verkeerd was gereden. toen de groep compleet en de nodige lokale bevolking gepasseerd was, zijn we de plaatselijke discotheek in gegaan, meteen al werden de nodige kratjes bier geregeld en stond iedereen (behalve de mensen die de lul/bob waren
) met een heerlijke glaasje goudgeel levensvocht in hun knuistje. het ging al helemaal los binnen 5 minuten en de hele toko was in rep en roer (nouja, ik overdrijf een beetje)
(heb niet iedereen gesproken en herinner me ook niet alles dusja, don't be mad als je er niet bij staat
)
en in de kroeg mag je wel wat meer springen en leip doen 

hahaha Purple je zou ons eens in het echt moeten zien...

als het goed is zou emilio dit najaar iets in roffa organiserenZag er erg gezellig uit.
Altijd weer leuk om de mensen achter de avatars te zien...
Als een volgende meet in Rotterdam is, vind ik het misschien ook wel leuk om een keer mee te gaan.