Fitness Seller

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
ik heb er veel gezien maar geen rodge ......Rodge gefeliciteerd

Haha leuke foto's. Lol @ Die foto met Riggard en Jonko

Het zou anders nog Masters of Mr.J kunnen zijn die emile bedoeld?! Of is emile nog steeds dronken :p

Zo te zien was het een geslaagde meet!

Geen brutal workout picca's?!

zo, even mijn korte verslagje van gister;

allereerst jacky bedankt voor de topavond, organisatie was toppie en deze keer kon gelukkig iedereen het centrum vinden :D

het begon allemaal op een mooie zaterdagmiddag ;) om half 4 stapte ik in de auto en starte mijn reis naar haarlem om kale op te pikken, wonder boven wonder was ik in 1x goed gereden en was ik dus al om 16:30 bij vincent (kale) in de straat, hij woont blijkbaar in een buurt met een strenge sociale controle want de buurvrouw keek me heel raar aan toen ik meerdere keren langsreed om te kijken waar vince nu precies woonde. uiteindelijk vincent opgepikt en naar Rudy (masallah) gereden, die ook opgepikt en onze reis richting valkenswaard begonnen. onderweg hebben we de hele cd collectie van de auto doorgelopen en schaterlachend in de auto moves zitten doen op de beste hits uit de sixties (of misschien waren het zelfs wel de fifties) toen kwamen we aan in valkenswaard en hadden we, telefonisch bijgestaan door richardV, de wok ook binnen een mum van tijd gevonden. toen kwamen we de wok binnen en werden we zowat een half uur genaaid kwa tijd ;) (maar jacky had ff geroggeld dat we dan weer langer mochten wokken) iedereen kwam eigenlijk op tijd binnen, behalve emile :D (no hard feelings bro :P ) en na 5min begon iedereen die bakken met wokvreten leeg te graaien. na subtiel wat voor gedrongen te hebben stond ik dan met een bord vol overheerlijke stukkies vlees, gewokt in zoetzure saus, in m'n hand. (geen idee watvoor vlees, maar ik had gewoon alles gepakt :cool:)
toen ben ik maar gaan zitten en gaan eten, veel gelachen aan tafel en veel geluld (was toen m'n stem al bijna kwijt :( )
later die avond nog een paar bordjes gevuld en af en toe van plaats gewisseld zodat ik toch alle beeschten een beetje kon spreken en hardcore trainingsinformatie inwinnen (;)) na het nodige slappe gelul, gelach en gebrul besloten we dat het tijd was om valkenswaard onveilig te maken. met knetterharde sixties muziek op in de auto reden we achter richard en jacky aan richting valkenswaard en gelukkig konden we ze aardig bijhouden. in valkenswaard de auto's geparkeerd en toen nog op zippiej gewacht omdat die weer verkeerd was gereden. toen de groep compleet en de nodige lokale bevolking gepasseerd was, zijn we de plaatselijke discotheek in gegaan, meteen al werden de nodige kratjes bier geregeld en stond iedereen (behalve de mensen die de lul/bob waren :() met een heerlijke glaasje goudgeel levensvocht in hun knuistje. het ging al helemaal los binnen 5 minuten en de hele toko was in rep en roer (nouja, ik overdrijf een beetje)
later besloten we wat dieper in de kroeg te gaan staan om onze echte dansmoves tot hun recht te laten komen, sinlath leek welweer geoefend te hebben, want hij stond daar als een ware balerina te dansen, ik denk dat als hij meedoet aan de x-factor de jury sprakeloos is. toen nog een beetje geluld en lomp staan springen en na een paar uurtjes besloot ik dat het welweer genoeg was geweest, ik moest destenslotte nog 3u rijden. ik zou gaan, maar kale had er nog niet zo'n zin in, dus uiteindelijk ben ik maar alleen in de auto gaan zitten wachten op die gasten, dan zouden ze vanzelf wel komen dacht ik. na 20min ongeveer kwamen rudy en kale dan eindelijk aan, kale had nog een paar biertjes mee weten te gappen (en had er ook al de nodige achter de kiezen kreeg ik de indruk) en na onze blazen te hebben geleegd vertrokken we richting het zonnige noorden. onderweg nog veel geluld over training met kale. op een gegeven moment gaf kale aan dat hij toch wel even moest nachecken of hij nog een jongetje was, dus wij gestopt bij de shell en al snel had kale een mooie plaats gevonden om z'n blaas te legen, volgens mij zat er na het legen van zijn blaas ook geen druppel meer in, hij had echt een plas van 1.5 bij 1.5 gezeken ergens op een helling en die pis stroomde zo de hoek om, ik ging kapot van het lachen.

toen nog teruggereden naar amsterdam en haarlem om vince en rudy te droppen en daarna ben ik richting schagen gereden in de opel, om 5:20 was ik thuis en ben ik gaan maffen.

ik zal nog even kort wat zeggen over de mensen die er waren :P (heb niet iedereen gesproken en herinner me ook niet alles dusja, don't be mad als je er niet bij staat ;) )
jacky: weer aardig gegroeid man, viel me echt op, supergastvrij en gewoon relaxed zoals altijd.
bassiej: blijf van die hete saus af! ;) en in de kroeg mag je wel wat meer springen en leip doen :D
dennis: fenomenale moves, meer kan ik niet zeggen.
Johanheeze: relaxte kerel!
Richardv: gewoon weer een grote gezellige beer zoals altijd
Jonko: werk aan je bluesteel look
bikerbabe: niet zo kleffen met jonko in de kroeg he ;)
Kale: mooie gesprekken in de auto en je trainingsfilosofie staat me ook wel aan, ik ben iig weer gemotiveerd om te gaan knalluh
Rudy: was gezellig in de auto :D
masters: niet zoveel gesproken, maar gewoon een chille kerel die ook zeer goed is op de dansvloer!

Rodge ik bedoelde massalah.

Was ff nog niet wakker en fris. :cool:

Zag er erg gezellig uit.
Altijd weer leuk om de mensen achter de avatars te zien...

Als een volgende meet in Rotterdam is, vind ik het misschien ook wel leuk om een keer mee te gaan.

Zag er erg gezellig uit.
Altijd weer leuk om de mensen achter de avatars te zien...

Als een volgende meet in Rotterdam is, vind ik het misschien ook wel leuk om een keer mee te gaan.
als het goed is zou emilio dit najaar iets in roffa organiseren :D

Het was een top avondje :thumbs: Leuk jullie allemaal eens ontmoet te hebben.
Moeten we meer doen.

Thnx voor de organisatie Jacky

het was idd leuk :thumbs:
leuk jullie te leren kennen !

Leuk om te horen dat het goed is gegaan. Als er nog eens eentje in België is in de buurt, denk ik ook wel eens te komen.

Terug
Naar boven