- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha maar ja aangezien ik drank op had en toch wel erg moest trek ik me daar mooi niets van aan en ik doe wat ik moet doen (Johan Heeze heeft me zien zitten) maar je had iedereen die moest pissen eens moeten kijken dat was nog wel het mooiste eigenlijk...oja en ik was kwijt wat ik kwijt moest..

ohja trouwens in die wc hing ook een camera dus ik sta ook nog eens op band hahaha dat word een you tube filmpje
Zijn die foto's nog gelukt van je mooie fontijn? 
hoe kan dat nou dat kaboutertje is hier ook al bezig ....
zo het was weer een gezellige avond ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en als iemand niet genoeg gegeten heeft is het zijn eigen schuld.......
een ding zal me wel bijblijven en dat is dat ik op een gegeven moment in die kroeg moest schijten jawel dat moet ik ook wel eens ;en het mooie was er zit geen deur in die wchahaha maar ja aangezien ik drank op had en toch wel erg moest trek ik me daar mooi niets van aan en ik doe wat ik moet doen (Johan Heeze heeft me zien zitten) maar je had iedereen die moest pissen eens moeten kijken dat was nog wel het mooiste eigenlijk...oja en ik was kwijt wat ik kwijt moest..
ohja trouwens in die wc hing ook een camera dus ik sta ook nog eens op band hahaha dat word een you tube filmpje

hoe kan dat nou dat kaboutertje is hier ook al bezig ....
zo het was weer een gezellige avond ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en als iemand niet genoeg gegeten heeft is het zijn eigen schuld.......
een ding zal me wel bijblijven en dat is dat ik op een gegeven moment in die kroeg moest schijten jawel dat moet ik ook wel eens ;en het mooie was er zit geen deur in die wchahaha maar ja aangezien ik drank op had en toch wel erg moest trek ik me daar mooi niets van aan en ik doe wat ik moet doen (Johan Heeze heeft me zien zitten) maar je had iedereen die moest pissen eens moeten kijken dat was nog wel het mooiste eigenlijk...oja en ik was kwijt wat ik kwijt moest..
hmmm nou krijg ik te horen dat ik echt gruwelijk zat was gisteren volgens mij viel dat wel mee toch![]()

haha niet normaal he? foto's zijn mislukt. Vergeten de flitser aan te zetten![]()

Rodge kwam op een gegeven moment helemaal los............. Rodge kwam op een gegeven moment helemaal los en zat lekker te househeadbangen.
.