AndroidHealthClinic

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
lol! :D

2nswie.jpg

Wat doet Masallah daar bij Jonko :D ?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er gezellig uit! alles lekker gesmaakt enzo? vast wel :)

Weet niet precies wie = wie is...maar ziet er leuk uit. Leuk om te zien wie er zoal op het forum zitten :)

Ziet er een heel gezellige boel uit, zie paar mensen van de meet in Hasselt.

Ik herken alleen KaLe (denk ik :P)

pfffff...er zit hier een klein kaboutertje met een hamer op mijn hoofd te ketsen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.948
hoe kan dat nou dat kaboutertje is hier ook al bezig ....

zo het was weer een gezellige avond ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en als iemand niet genoeg gegeten heeft is het zijn eigen schuld.......

een ding zal me wel bijblijven en dat is dat ik op een gegeven moment in die kroeg moest schijten jawel dat moet ik ook wel eens ;en het mooie was er zit geen deur in die wc:eek: hahaha maar ja aangezien ik drank op had en toch wel erg moest trek ik me daar mooi niets van aan en ik doe wat ik moet doen (Johan Heeze heeft me zien zitten) maar je had iedereen die moest pissen eens moeten kijken dat was nog wel het mooiste eigenlijk...oja en ik was kwijt wat ik kwijt moest..:D:D:Dohja trouwens in die wc hing ook een camera dus ik sta ook nog eens op band hahaha dat word een you tube filmpje

zo het was weer een gezellige avond ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en als iemand niet genoeg gegeten heeft is het zijn eigen schuld.......

een ding zal me wel bijblijven en dat is dat ik op een gegeven moment in die kroeg moest schijten jawel dat moet ik ook wel eens ;en het mooie was er zit geen deur in die wc:eek: hahaha maar ja aangezien ik drank op had en toch wel erg moest trek ik me daar mooi niets van aan en ik doe wat ik moet doen (Johan Heeze heeft me zien zitten) maar je had iedereen die moest pissen eens moeten kijken dat was nog wel het mooiste eigenlijk...oja en ik was kwijt wat ik kwijt moest..:D:D:Dohja trouwens in die wc hing ook een camera dus ik sta ook nog eens op band hahaha dat word een you tube filmpje

Haha zo is dat jacky, net alsof je thuis was :p

• #1.951
hmmm nou krijg ik te horen dat ik echt gruwelijk zat was gisteren volgens mij viel dat wel mee toch???

hahahaha :D

en idd dat zwarte bolletje was dus een camera. Nou dan sta ik er ook nog op dat ik gekke bekken in die camera stond te trekken.

hmmm nou krijg ik te horen dat ik echt gruwelijk zat was gisteren volgens mij viel dat wel mee toch???

mwah, je was iig niet de enige

• #1.954
haha niet normaal he? foto's zijn mislukt. Vergeten de flitser aan te zetten :(

stom van je .....ahhahaa ben ik nu echt de enige die foto's gemaakt heeft...

Ik heb een mailtje gehad van Gohardorgohome die heeft een ongelukje gehad op weg naar de meet zover ik weet niet ernstig en hij vind het jammer dat hij de meet gemist heeft.

wow das zuur :eek:

ghaha, wat een avond, ik heb echt gelachen.

en die kale, sjezus, ik heb nooit geweten dat er zo'n hoop pis uit zo'n klein mannetje kon komen, potverdomme.

zal straks wel even een uitgebreide reactie posten :P

Zo net mijn nest uit en aan de koffie.

Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad gisteren. :cool:

Het was weer oude jongens krentebrood en wat een lol allemaal. Ik heb me weer rot gelachen en vooral die blikken toen we die danstoko binnne liepen. haahahahha master was dat. :D

Ik heb kale niet kunnen betrappen op de sigarettenact en "dikke" ries gaf een lichte bellydansact aan het begin. Sinlath had weer leuke dansmoves lol en ook erg om gelachen. Rodge kwam op een gegeven moment helemaal los. Op een gegeven moment kwam echt een mega lange gast voorbij lopen en bijna een foto van moeten nemen. Jonko zei dat ook maar was net te laat. Rodge kwam op een gegeven moment helemaal los en zat lekker te househeadbangen.

Bedankt allemaal voor een leuke avond en het was het reizen allemaal waard. De dbb meets blijven iets leuks en speciaal. Ook dank aan jack en zijn vrouwtje voor de organisatie.

De volgende ben ik van plan om met robert te organiseren in rotterdam ergens aan het eind van het jaar. Ik zal tegen die tijd wel een datumpje voorstellen.

zeg emile, rodge was niet aanwezig :P

Terug
Naar boven