AndroidHealthClinic

meeting in Hillegom

• Topic Starter Topic Starter
Laat mij dan fotoos maken van het hele spul ofzo. Hangend om een rek met gewichten in de hand.

als je maar niet denkt dat jij niet op de foto moet ;)

hierbij ook nog even het adres (er blijken mensen te zijn die dit nog niet hebben)
ik heb het er bij de eerste post ook bij gezet ;)

als je maar niet denkt dat jij niet op de foto moet ;)

hierbij ook nog even het adres (er blijken mensen te zijn die dit nog niet hebben)
ik heb het er bij de eerste post ook bij gezet ;)

Als de achtergrond ZWART is wil ik best op de foto :-p.

@Marina; Damn you girl........jij ziet er hartstikke goed uit. Zal je zien op de foto

Ik zie Nitwit op de lijst staan.....maar is zij nog wel actief? :p

Goed idee Miss H, neem die camera gewoon mee......we'll figure out the rest :p

ja hoe zit dat met die lift van jou... heeft hij die verjaardagen nou nog niet geregeld ;)

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:56 ----------

Ik zie Nitwit op de lijst staan.....maar is zij nog wel actief? :p

Goed idee Miss H, neem die camera gewoon mee......we'll figure out the rest :p

Nitwit is heel actief... zo actief dat ze weinig tijd heeft om te forummen, maar ze traint de sterren van de hemel ;)

ja hoe zit dat met die lift van jou... heeft hij die verjaardagen nou nog niet geregeld ;)

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:56 ----------

Nitwit is heel actief... zo actief dat ze weinig tijd heeft om te forummen, maar ze traint de sterren van de hemel ;)

IMPOSSIBLE!!! Forum comes first, than your own personal life :p

Kon helaas niks vinden, elke keer als ik "lief" type and Enter druk....krijg ik error :P

:laugh::laugh::laugh:

Ik heb eventueel een spiegelreflex camera..zal ik die dan mee nemen..maken we om de beurt beetje foto's ofzo??[/QUOTE]

Aangezien je maar op 1 plaats tegelijk kan zijn om foto's te maken neem ik die van mij ook wel mee:p
Kunnen we inderdaad een beetje afwisselen.

ik heb er zin in:D

Ik ben in een zwaar gevecht met mijn ega. Weet niet of ik het ga redden met mijn veto.

Ik ben in een zwaar gevecht met mijn ega. Weet niet of ik het ga redden met mijn veto.
:(.. zou jammer zijn.. had er echt zin in..lekker ochtendje met zijn allen bikkelen.

maar geen ruzie erom maken hoor! ;)Dan wacht ik een volgende meet af.

Ja zeg Ron... Je komt gewoon er zijn al zo weinig mannen :)

Ik ga echt mijn best doen. Misschien moet ik dan om 12:00uur terug.

Terug
Naar boven