MuscleMeat

meeting in Hillegom

Its not about the size of the ship, but the motion of the ocean ;)

LOL de sfeer zit er al goed in :D
Mascha moet ik nog een extra magnetron meenemen voor het opwarmen van ons eten na die tijd?:p

B&f gaan ook even kijken of ze wat voor ons kunnen beteken heb gisterenavond ontvangen

Heb bericht gehad van Body & Fit dat ze weer iets naar mij gaan opsturen
Ben er blij mee dat ze ons weer willen verwennen met monsters van supps

• Topic Starter Topic Starter
toppers bij Body&Fit!!

Klinkt super!
heb net ook mijn eerste bestelling van ze binnen. En ook 2 extra samples gehad. :D

Pakketje is binnen hoor
Ik heb body en fit alvast bedankt namens ons
Ze vragen alleen of we wel wat foto's als promotie hier kunnen plaatsen, en dat moet wel kunnen toch?

Wie geeft zichzelf op als een fotograaf? Liefst met normale camera en niet op de telefoon :P

We tellen af. Ik heb er zin in.

Ik ook! :)

Wat is er dan?

:)

birthday party :wl: dinky's way :p

Wat wil je hebben voor je verjaardag - een dumbbell?

ja leuk ... maar mag ook een proefzakje van B&F zijn ;)

ps... 10uur verzamelen toch?

Laatst bewerkt:
Ik ben er hoor!!! Was het niet vergeten!

Heb bericht gehad van Body & Fit dat ze weer iets naar mij gaan opsturen
Ben er blij mee dat ze ons weer willen verwennen met monsters van supps
top..jij hebt het toch maar weer gevraagd;)

Pakketje is binnen hoor
Ik heb body en fit alvast bedankt namens ons
Ze vragen alleen of we wel wat foto's als promotie hier kunnen plaatsen, en dat moet wel kunnen toch?
Super van body en fitshop dat ze er weer aan mee doen! Ja we maken wel wat leuke pics;)

Wie geeft zichzelf op als een fotograaf? Liefst met normale camera en niet op de telefoon :P

Ik heb eventueel een spiegelreflex camera..zal ik die dan mee nemen..maken we om de beurt beetje foto's ofzo??

Super van body en fitshop dat ze er weer aan mee doen! Ja we maken wel wat leuke pics;)

Ik heb eventueel een spiegelreflex camera..zal ik die dan mee nemen..maken we om de beurt beetje foto's ofzo??

Laat mij dan fotoos maken van het hele spul ofzo. Hangend om een rek met gewichten in de hand.

Als mijn lift nog steeds gaat dan kan ik de foto's wel nemen. Mijn spiertjes zijn denk ik nog niet zo klaar voor foto's... :o:D

Terug
Naar boven