3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in mijn geval ook nog niet om de breedte.Marina je weet toch dat het niet altijd om de lengte gaat![]()

B&f gaan ook even kijken of ze wat voor ons kunnen beteken heb gisterenavond ontvangen
top..jij hebt het toch maar weer gevraagdHeb bericht gehad van Body & Fit dat ze weer iets naar mij gaan opsturen
Ben er blij mee dat ze ons weer willen verwennen met monsters van supps

Super van body en fitshop dat ze er weer aan mee doen! Ja we maken wel wat leuke picsPakketje is binnen hoor
Ik heb body en fit alvast bedankt namens ons
Ze vragen alleen of we wel wat foto's als promotie hier kunnen plaatsen, en dat moet wel kunnen toch?

Wie geeft zichzelf op als een fotograaf? Liefst met normale camera en niet op de telefoon![]()
top..jij hebt het toch maar weer gevraagd
Super van body en fitshop dat ze er weer aan mee doen! Ja we maken wel wat leuke pics
Ik heb eventueel een spiegelreflex camera..zal ik die dan mee nemen..maken we om de beurt beetje foto's ofzo??
Laat mij dan fotoos maken van het hele spul ofzo. Hangend om een rek met gewichten in de hand.
Ik neem de camera mee
Als mijn lift nog steeds gaat dan kan ik de foto's wel nemen. Mijn spiertjes zijn denk ik nog niet zo klaar voor foto's...top..jij hebt het toch maar weer gevraagd
Ik heb eventueel een spiegelreflex camera..zal ik die dan mee nemen..maken we om de beurt beetje foto's ofzo??