Fitness Seller

Meeting na N.K YBF 2006

Peiling Peiling meeting N.K YBF 2006

• Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .
Waarschijnlijk kom ik kijken, dus ben er dan natuurlijk ook bij als er een meeting is!

Yep ik kom ook natuurlijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
60% tijdens
40% na

als er genoeg stemmen zijn en mensen die er aan meedoen kunnen we zeker een meeting houden.

Na de show :)

Ik vind het prima :cool:

na de show
Big_T, Body40, DavyO, D., jimi, Jonko, Markywannabee, Santino88

tijdens de show
18fitie, catman, Drummerbart, happymar, johanheeze, maniac, Roy

Ik kom ook, dus de helft van je lijstje valt al weg :D

Hebbie een link naar meer info?! Plaats, datum, tijd?!

hihi hoe wil je een meeting tijdens de show houden? iedere deelnemer moet op een ander moment op het podium dus gaat lastig worden. ik denk dat je zulke dingen beter moet aanvoelen, even kijken hoe de wedstrijd loopt, en wie wanneer het podium op moet!! We zullen elkaar iig wel allemaal zien als het goed is, is wel leuk natuurlijk. Als alle mensen die zeggen dat ze komen ook komen, dan komen er aardig wat dus dan kunnen heel wat mensen elkaar ontmoeten, zeer leuk!!!

meeting is jah ook nog niet zeker :D

Sure, leuk. Gewoon voor de start even verzamelen. Lijkt me een kwestie van even nrs uitwisselen

ik kom ook. en zoek wel een paar gasten op die ik al ken van vorige meeting zoals Emile TIJDENS de show :D

Ik kom ook kijken Smoothie :D

ik kom ook kijken.. ik zie wel wie ik tijdens de show meet! na de show kunnen we met de hele zooi meeten toch..

wordt echt gezellig dit bijna half dbb.com komt

Lijkt me ook gezellig om wat mensen te zien daar. En of dat nou voor, tijdens en/of na de wedstrijd is, dat boeit toch niet echt.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven