Fitness Seller

meeting in hillegom 111

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
de lijst met deelnemers aan de .. meet 111.. begint steeds minder te worden er zijn er nog maar ..8.. wil wel graag
even weten wie er nu echt komen ? of dat er nog mensen zijn die echt niet kunnen/willen komen

straks zijn er nog maar een paar over dat loont imo niet echt de moeite om er nog energie in te steken

gr opa
 
Ik kom ook niet meer, is me te ver helaas
 
de lijst met deelnemers aan de .. meet 111.. begint steeds minder te worden er zijn er nog maar ..8.. wil wel graag
even weten wie er nu echt komen ? of dat er nog mensen zijn die echt niet kunnen/willen komen

straks zijn er nog maar een paar over dat loont imo niet echt de moeite om er nog energie in te steken

gr opa

Het is altijd de moeite. Alleen al een paar zorgen ervoor dat het geslaagd is toch. Gewoon doorzetten Opa. :p
 
Ben net terug van vakantie maar nog steeds geblesseerd dus ik verwacht niet over 3 weken vol mee te kunnen trainen
Ik wil me daarom niet voor 100 vastleggen voor de training.
Zal kort er voor bepalen of ik kom omdat ik de vorige keer ook niet mee kon doen en dat niet ideaal vond
Vind het heel lullig dat er zo weinig animo is het was altijd erg gezellig
 
nog even reactie gezien het aantal afzeggingen en weinig overgebleven dbb ers wil graag van jullie weten of het misschien beter is om het te verplaatsen qua datum ????

of we laten het doorgaan met een klein groepje ??? aan jullie de keus he ????

maar wacht aub niet tot een paar dagen van te voren we moeten mascha ook nog inlichten he ???

opa
 
Hoeveel er maar ook meegaat, gewoon laten doorgaan.
 
Hoeveel er maar ook meegaat, gewoon laten doorgaan.

ja dan maar klein en gezellig hoor heb je gelijk in

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Ben net terug van vakantie maar nog steeds geblesseerd dus ik verwacht niet over 3 weken vol mee te kunnen trainen
Ik wil me daarom niet voor 100 vastleggen voor de training.
Zal kort er voor bepalen of ik kom omdat ik de vorige keer ook niet mee kon doen en dat niet ideaal vond
Vind het heel lullig dat er zo weinig animo is het was altijd erg gezellig

grosje er zijn er meer die niet voluit mee kunnen trainen gaat ook om de gezelligheid he
 
Ik heb 5 mensen nog even een berichtje gestuurd. :) zien of zij ook meewillen.
 
meet 111

ik wil eind deze week graag horen wie er definitief wel of niet komt we moeten ook mascha nog inlichten en nog wat leuke dingen regelen dat werkt niet een paar dagen van te voren he ??

hoor ik niks dan kom ik zelf ook niet en steek er geen moeite meer in en ga lekker de ,, mr olympia,, kijken

de echte dbb opa
 
Dinsdag naar de chirurg voor mijn teen. Misschien kan ik dan alsnog een bezoek aan mijn vader combineren met deze meet.
 
Dinsdag naar de chirurg voor mijn teen. Misschien kan ik dan alsnog een bezoek aan mijn vader combineren met deze meet.

laat maar horen ron sterkte man
 
ik ben nu vanaf maart bezig om de ,, meet 111 ,,te organiseren gaande weg die nu dichterbij komt kwamen er ook steeds meer afzeggingen ik heb herhaaldelijk gevraagd of jullie op tijd willen aangeven of je nu wel/niet komt

dit omdat je niet een week van te voren bij.. mascha.. kunt aankloppen heb dit vorige week ook nog weer gevraagd
aangezien er niemand reageert maar de personen wel hier regelmatig .online. zijn is het voor mij duidelijk er is weining/geen animo voor deze meet

ik ga er dan ook vanaf nu geen moeite en energie meer instoppen gaat de .. meet .. volgende week miss toch door dan mag een ander lid het regelen met.. mascha tieken..

en misschien wel op een andere datum .. whatever..

opa
 
Ik zit tot 23 september in het gips. Leuk rood kleurtje. Kan dus niet komen. Mag niet deelnemen aan het verkeer.
Was de bedoeling om daarna naar mijn vader te gaan. Helaas.

Jammer dat het niet doorgaat. Maakt me dat ik me nog meer schuldig voel. 1e meeting in Haarlem was ik vooral de aanjager en MissH de ontvanger (ze organiseerde de welkom in Haarlem).
Was trouwens een beste sneeuwstorm toen, hahaha.
Anyway excuus.
 
Das inderdaad heel jammer... De tweede meet heb ik met veel plezier georganiseerd. Helaas kon ik zelf niet echt meetrainen door mijn hernia maar het was wel erg gezellig en nog een aardige grote groep. Het kost alleen best veel tijd om alles te regelen.
Ik hoop dat er dan een andere keer weer een vervolg komt.
 
Tja jammer maar er komt vast nog wel een meeting
Heb nu 3 meets meegemaakt
1x in een meter sneeuw in haarlem met veel goodies die ik en ron geregeld hadden en 2x met mooi weer bij mascha waarbij ik en marina nog een keer van alles geregeld hadden
Alle keren gesport met pijntjes al was de laatste keer echt KU...met peren
Ben deze week weer net begonnen met sporten dus vandaar de twijfel vorige week of het wel verstandig was om mee te doen
Mijn excuses dat ik daarom zo laat gereageerd hebt
 
Tja jammer maar er komt vast nog wel een meeting
Heb nu 3 meets meegemaakt
1x in een meter sneeuw in haarlem met veel goodies die ik en ron geregeld hadden en 2x met mooi weer bij mascha waarbij ik en marina nog een keer van alles geregeld hadden
Alle keren gesport met pijntjes al was de laatste keer echt KU...met peren
Ben deze week weer net begonnen met sporten dus vandaar de twijfel vorige week of het wel verstandig was om mee te doen
Mijn excuses dat ik daarom zo laat gereageerd hebt

geen excuus want jij ron en marina zijn wel degenen de steeds reageren de rest laat het afweten ga maar niet echt zeggen wat ik ervan vind

opa
 
dbb ers

ALS JULLIE ECHT WILLEN DAT DE MEET 111 DOORGAAT OOK MET EEN KLEINE GROEP DAN GAAN WE DAT GEWOON DOEN HOOR IN TEGENSTELLING VAN WAT IK EERDER ZEI IK WIL ECHT WEL MAAR JULLIE MOETEN HET WEL LATEN HOREN HE ???????????????

OPA
 
Hoi, ik had het topic niet gezien tot Marina me een pb stuurde (was ook een tijdje niet online geweest). Ik was er de tweede meeting wel bij (die overigens erg leuk was!) maar kom nu niet. Heb een tijd weinig tot niets gedaan en priv erg druk ook nu, dus wat mij betreft mag het later in het jaar of begin volgend jaar. Wellicht is er dan ook meer animo voor? Ik denk zelf dat het misschien te snel na de vakantie is. Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven