Fitness Seller

meeting in hillegom 111

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Build Mind Build Muscle probeert zeker van partij te zijn.
 
Build Mind Build Muscle probeert zeker van partij te zijn.

je gaat op de lijst

opa

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

Ja ik wil komen maar volgens mij mag niemand mij daar:(

onzin gewoon komen je gaat op de lijst

opa
 
Edit: nvm gaat niet lukken vanwege werk... :(
 
Laatst bewerkt:
Ik moet afzeggen. Heb mijn teen gebroken moet 3 weken in het gips en mag niet autorijden of erop lopen en shit.
En echt shit dus.
 
Ik moet afzeggen. Heb mijn teen gebroken moet 3 weken in het gips en mag niet autorijden of erop lopen en shit.
En echt shit dus.

ergere shit is waarschijnlijk dat nu je wedstrijd ook niet doorgaat ??? of wel ron ??
 
ergere shit is waarschijnlijk dat nu je wedstrijd ook niet doorgaat ??? of wel ron ??

Dat moet ik nog bezien. Gainen doe je niet meer. Beentraining is beperkt. Ochtend cardio is een fuck.
Kijken waar ik sta straks. En pas dan een besluit nemen.

En anders shredded bouwen. Niet hoger dan 10% year round.:D
 
Dat moet ik nog bezien. Gainen doe je niet meer. Beentraining is beperkt. Ochtend cardio is een fuck.
Kijken waar ik sta straks. En pas dan een besluit nemen.

En anders shredded bouwen. Niet hoger dan 10% year round.:D

wens je sterkte man zou gewoon proberen je dieet aan te houden en dan kijken waar je idd uitkomt


gr opa
 
Doe ik ook. En ik kan de rest gewoon trainen. :p

en al kun je niet trainen op de meet miss kom je gewoon altijd interessant om jou fysiek te zien na een jaar bouwen en anders maak jij de foto.s haha

opa
 
en al kun je niet trainen op de meet miss kom je gewoon altijd interessant om jou fysiek te zien na een jaar bouwen en anders maak jij de foto.s haha

opa
Mag niet autorijden. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven