Fitness Seller

Mega Grow en Unleash

Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
82kg
Ik ben sinds 2 maanden weer begonnen met sporten omdat ik een hele lange tijd niet kon sporten, en ik vroeg me af hoelang ik de mega grow kan gebruiken.

Ik heb een voedingsschemaen daarbij neem ik voor de training unleash, dan mega grow en whey isolaat.

Alleen een vriend van mij zei dat ik ongeveer nu wel moet stoppen met Unleash en Mega grow, anders werkt het niet helemaal goed meer. Klopt dit?

Thanks

Nee hoor, geen probleem. Kun je gehele jaar door gebruiken. Echter, wordt op de duur de werking wel iets minder.

indd.. niet te vaak gebruiken.. alleen gebruiken als je de energie echt nodig hebt.. toch vind ik dat pwo echt grote bullshit zijn.. als je zelf niet de discipline kan opbrengen om goed te trainen, neem dan ook niet iets wat ervoor zorgt dat je goed MOET trainen, omdat je anders gek wordt van de energie.. ik vind dit altijd een beetje zwak..

maar goed, dus niet te vaak nemen, anders treedt er nogal snel gewenning op..
ten slotte snap ik echt niet hoe je unleash kan zuipe.. 1 keer een tester van gehad.... gadverdamme!!!!

• Topic Starter Topic Starter
De smaak is veranderd, het is zeker goed te doen nu. De discipline en motivatie heb ik zeker, alleen een PWO helpt je toch altijd dat maximale eruit te halen, en soms na een zware dag werken is dat ook zeker lekker.

Je kan voortaan beter de XXL Training Stack kopen. Dat is Mega Grow, Unleash en EAS voor een veel goedkopere prijs!

Heb ze zelf ook gebruikt, zeer tevreden over en je kan het gewoon door blijven nemen.

Die Unleash gewoon afwisselen met bv een andere pre w/o

Megagrow gewoon heel het jaar door nemen

Komt de oude Unleash nog een keer terug??

Komt de oude Unleash nog een keer terug??

Oude Unleash? de huidige versie krijgen we volgende week nog 1x en dan gaan we langzaam naar een nieuwe versie waarmee we nog aan het ontwikkelen zijn.

Ik zal tegen die tijd hier een aantal Members vragen om mee te testen voor de uiteindelijke versie.

Oude Unleash? de huidige versie krijgen we volgende week nog 1x en dan gaan we langzaam naar een nieuwe versie waarmee we nog aan het ontwikkelen zijn.

Ik zal tegen die tijd hier een aantal Members vragen om mee te testen voor de uiteindelijke versie.

In:D

indd.. niet te vaak gebruiken.. alleen gebruiken als je de energie echt nodig hebt.. toch vind ik dat pwo echt grote bullshit zijn.. als je zelf niet de discipline kan opbrengen om goed te trainen, neem dan ook niet iets wat ervoor zorgt dat je goed MOET trainen, omdat je anders gek wordt van de energie.. ik vind dit altijd een beetje zwak..

maar goed, dus niet te vaak nemen, anders treedt er nogal snel gewenning op..
ten slotte snap ik echt niet hoe je unleash kan zuipe.. 1 keer een tester van gehad.... gadverdamme!!!!

Look out, we've got a badass over here!

Beide producten zijn erg goed!

unleash is mega heftig, als je het kan handelen kan je het doen, maar persoonlijk doe ik maar een half schepje, spul is niet normaal. wel lekker voordelig, doe je twee keer zo lang met een pot haha

haha zeker weten

Terug
Naar boven