MuscleMeat

Mega Grow - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

euphorea

Massive Warrior
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
8.683
Lengte
1m82
Kers is echt lekker. Begin voortaan al 10 minuten voor einde training te drinken. Gewoon omdat het kan.
True! Heb orange en green apple (nog) niet geprobeerd, omdat ik kers zo lekker vind... Ben wel benieuwd of deze even lekker zijn.

marina1975

Never give up!
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
9.969
Lengte
1m68
Ik zeg toch Orange :D
Geloof René maar!
Heb al een keer de fout gemaakt ertegenin te gaan met de EAS en green apple genomen ipv tropical die René aangeraden had.. Dat heb ik geweten ook... :sad: Tropical is zoooooveeeeeel lekkerder!

euphorea

Massive Warrior
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
8.683
Lengte
1m82
Vandaag weer 1 pot leeg geschraapt, gelukkig had ik er nog een staan :D

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
861
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Heb het ook besteld, Orange.

Heb 1000 gram besteld, hoelang doe je daar mee? Ben wel al een tijdje gestopt met creatine, maakt dat verder nog uit?

En waar mix je het mee? Water gewoon?

Laatst bewerkt:

bazzert

Cool Novice
Lid geworden
4 jun 2013
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
77kg
En als je dit op rustdagen op de ochtend neemt, neem je dan geen 5gr creatine er voor of erna?
En op trainingsdagen wel de 5 gr creatine op de ochtend?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.286
Heb het ook besteld, Orange.

Heb 1000 gram besteld, hoelang doe je daar mee? Ben wel al een tijdje gestopt met creatine, maakt dat verder nog uit?

En waar mix je het mee? Water gewoon?
ja klopt met water inderdaad.

En als je dit op rustdagen op de ochtend neemt, neem je dan geen 5gr creatine er voor of erna?
En op trainingsdagen wel de 5 gr creatine op de ochtend?
5 gram? is snap de vraag even niet. je hebt het nu over creatine monohydraat denk ik. Als je beide neemt zou ik creatine nemen op rustdagen en MG alleen na de training.

bazzert

Cool Novice
Lid geworden
4 jun 2013
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
77kg
ja klopt met water inderdaad. 5 gram? is snap de vraag even niet. je hebt het nu over creatine monohydraat denk ik. Als je beide neemt zou ik creatine nemen op rustdagen en MG alleen na de training.
Ik lees nu mijn vraag terug maar die klopt niet helemaal..

Ik neem nu elke ochtend 5 gram creatine monohydraat.
Na de training neem nu nog de Magnificent van b en f maar nu wil ik de mega grow nemen van xxl..

Trainingsdagen: sochtends 5 gram creatine en MG na de training.
Rustdagen: MG of 5 gram creatine of beide?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.286
Ik lees nu mijn vraag terug maar die klopt niet helemaal..

Ik neem nu elke ochtend 5 gram creatine monohydraat.
Na de training neem nu nog de Magnificent van b en f maar nu wil ik de mega grow nemen van xxl..

Trainingsdagen: sochtends 5 gram creatine en MG na de training.
Rustdagen: MG of 5 gram creatine of beide?
zo

Trainingsdagen: MG na de training.
Rustdagen: 5 gram creatine

succes!

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
861
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik zie in het begin van dit topic dingen over oplaadfases, dus de eerste 5 dagen 2 maal per dag. Op de pot zelf wordt hier helemaal niks over gezegd en wordt er gewoon aangegeven het 1 maal per dag na het trainen te nemen. Het zijn in dit topic dan wel posts uit 2005 etc. maar waarom hoef je nu geen oplaadfase meer te hanteren dan?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.286
Ik zie in het begin van dit topic dingen over oplaadfases, dus de eerste 5 dagen 2 maal per dag. Op de pot zelf wordt hier helemaal niks over gezegd en wordt er gewoon aangegeven het 1 maal per dag na het trainen te nemen. Het zijn in dit topic dan wel posts uit 2005 etc. maar waarom hoef je nu geen oplaadfase meer te hanteren dan?
De oplaadfase is achterhaald, niet nodig dus. Voortschrijdend inzicht noem je dat.

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
861
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik hoorde iemand in dit topic zeggen dat een combo van Advanced Post Workout na de training en Mega Grow voor de training een goeie combo is? Mega Grow is toch ook een post workout supp?

Swamisan

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2014
Waardering
6
Lengte
1m70
Massa
74kg
Gewoon lekker na de training in nemen, komt het helemaal goed!

Sanca Magni

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Waardering
28.914
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik zou het ook gewoon postworkout houden

euphorea

Massive Warrior
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
8.683
Lengte
1m82
Ik hoorde iemand in dit topic zeggen dat een combo van Advanced Post Workout na de training en Mega Grow voor de training een goeie combo is? Mega Grow is toch ook een post workout supp?
Wie zei dat dan? Hou het gewoon lekker als post workout.

Don2013

Novice
Lid geworden
1 dec 2013
Waardering
0
Ik heb ook mg in de smaak Orange. Heerlijk drankje overigens. Qua werking kan ik nog niet veel zeggen gebruik het pas een dag of 5. Toch een paar vragen.

1. Oplaadfase achterhaald. Oké. Maar hoe zit dat met de max duur ? Is dit onbeperkt ? Omdat je creatine vroeger ook maar een paar weken mocht gebruiken. ...

2. Rustdagen in de ochtend en op trainingsdagen "na" de training. Maar op de een of andere manier drink ik de shake steeds "tijdens" mijn training. Heeft dat invloed op de werking van MG ? Overigens verdeel ik de drank wel zo dat ik mijn laatste slokje vlak voor het einde van mn training wegdrink.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.286
Ik heb ook mg in de smaak Orange. Heerlijk drankje overigens. Qua werking kan ik nog niet veel zeggen gebruik het pas een dag of 5. Toch een paar vragen.

1. Oplaadfase achterhaald. Oké. Maar hoe zit dat met de max duur ? Is dit onbeperkt ? Omdat je creatine vroeger ook maar een paar weken mocht gebruiken. ...

2. Rustdagen in de ochtend en op trainingsdagen "na" de training. Maar op de een of andere manier drink ik de shake steeds "tijdens" mijn training. Heeft dat invloed op de werking van MG ? Overigens verdeel ik de drank wel zo dat ik mijn laatste slokje vlak voor het einde van mn training wegdrink.
1> ik zou maximaal 2 potten achter elkaar nemen en dan een pauze nemen van circa 3 weken. Daarna werkt het ook weer beter (merk je meer).

2> Creatine wil je niet te lang gemengd laten met water omdat het zich dan omzet in creatinine wat een afvalstof is. Ik begrijp dat het lekker drinkt tijdens de training maar ik zou het toch na de training mengen en direct opdrinken.

Tijdens de training is essential amino stack mogelijk een goede optie.

Bovenaan