MuscleMeat

Meisje van 14 zuipt graag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nee man alcohol is gewoon klote:

Drink ik een paar glaasjes thuis word ik enorm moe.
Ga ik zuipen op een feest voel ik mij ff goed waarna ik enorm duizelig word.
Drink je te veel begin je te kotsen.
Drink je een keer veel voel je je de volgende dag verror.
Ga je in je bed liggen dan lijkt het alsof je bed rondtolt en moet je bijna kotsen.

Etc etc..

Geef dan maar GHB.:)

---------- Toegevoegd om 01:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------

Als ik het goed heb bedoelt hij GHB > Alcohol. :p

Jij hebt het door;).

Niet dat ik het vroeger niet leuk vond om te zuipen maar ben alcohol beu.

Laatst bewerkt:
iets zegt me dat je één van die paupers in dat filmpje bent. Oprotten please, en die veertienjarige chick ook, de fun is er van af.

Dan heb je dat helemaal fout beste Silentio, toevallig komt ze uit hetzelfde gehucht als ik, en liep een beetje te focken over mijn identiteit (lees: op het verkeerde spoor brengen).
Als je een beetje bekend bent in het Westland dan zou je ook weten dat ze types als ik bij voorbaat al niet zouden accepteren (allochtonen). Dat kan je in principe ook in een post van haar lezen, maar is misschien beetje veel onzin om allemaal door te bladeren.

Dan heb je dat helemaal fout beste Silentio, toevallig komt ze uit hetzelfde gehucht als ik, en liep een beetje te focken over mijn identiteit (lees: op het verkeerde spoor brengen).
Als je een beetje bekend bent in het Westland dan zou je ook weten dat ze types als ik bij voorbaat al niet zouden accepteren (allochtonen). Dat kan je in principe ook in een post van haar lezen, maar is misschien beetje veel onzin om allemaal door te bladeren.

Hier wel dan?

Nieuwe voorneming voor 2010!!!

Over naar de Wiskey ^^

Nieuwe voorneming voor 2010!!!

Over naar de Wiskey ^^

Net Whiskey ontdekt? Lekker he :p Bacardi etc. is er troep bij vergeleken, alleen je moet er geen gewoonte van maken, het is duur en lekker, waardoor je er snel aan verslaafd aan kan raken als je al een voorkeur voor alcohol hebt.

hmmmm lekker singl maltje! :heart:

aight vandaag weer nieuwe aflevering online of niet? :mc:

Hoi Kirsten hihi!

die kirsten is me ff een topic bumper!!!!

wejoo alles goed kirsten trouwens?

kan je wel zeggen tymen, verdient een ban!

me hyves leeft inmiddels weer hoor haha .
en ja alles is goed .
en nee vandaag geen nieuwe aflevering meer hijw as namelijk al om half 10 dus dan ben je te laaat
en hallo ronniej hihi

Tijd niet gesproken, alles goed ?

Kirsten, zonder gein, heb je wat tegen Marokkanen/Turken etc.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven