Ja heel fijn om te weten
naja westland e.onee van vroeger, niet van de verzekeringen, en ik kom niet uit het westland gelukkig
hoe vroeger bedoel je wnat dat werk doet ie al een tijdje dus dat zou best kunnen .

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heel fijn om te weten
naja westland e.onee van vroeger, niet van de verzekeringen, en ik kom niet uit het westland gelukkig

zeggen wel meer mensen ui tet westalnd , zal wel van de verzekeringen zijn.
Ja ont-zet-tend

naja westland e.o
hoe vroeger bedoel je wnat dat werk doet ie al een tijdje dus dat zou best kunnen .![]()
eh nou nee. dat mocht je willen

wat denk je zelf ?Ik had mijn vraag anders moeten formuleren: Kirsten mag ik je msn!![]()
haha , toen woonde die nog niet hier in de buurt , en zou die school toen al bestaan , hijs al 50 fzo heur _0-ja dat werk dat ie volgens mij niet toen die op de middelbare school zat, zat ie op spieringshoek toevallig?
de school bestaat al 54 jaar, maar laat maar zitten ze weet in ieder geval wie je vader is, en nee ik ga geen naam van me moeder hier op het forum zetten
was je nou nog in vlietzight, er waren veel jonkies dit keer

eh nou nee. dat mocht je willen
wat denk je zelf ?
haha , toen woonde die nog niet hier in de buurt , en zou die school toen al bestaan , hijs al 50 fzo heur _0-
en van wie zal heb jij die dan , want niet van mij en niet van ron dusja .,

nou sorry maar ik heb geen interesse in jou interessante avonden !Tuurlijk. Ik kan je avonden bezorgen die je nooit meer gaat vergeten..!![]()
of , Bertus ?
Oke , et zal welde school bestaat al 54 jaar, maar laat maar zitten ze weet in ieder geval wie je vader is, en nee ik ga geen naam van me moeder hier op het forum zetten
was je nou nog in vlietzight, er waren veel jonkies dit keer

yoran whahaha is dat die gozer met die piercing door ze kin die zo vertiefd druk is?
sebastiaan en lennart ken ik niet
ik wist dat er hier weer gepost zal worden na de aflverering van vandaag. bing moest huilen om zijn papa. en dat blonde kind met die moeder, wat een verschrikkelijke stem of accent hebben die, waar komen die echt vandaan. en dan die emo brief van der waar iedreen bij moest huilen, lol. wat een stomme serie is het eiglijk.
als jullie het allemaal zo stom vinden
dan kijk of reageer je hier toch lekker niet
ronniej en ik gaan door todat we over blijven haha
!