XXL Nutrition

Meisje van tien bevallen

:roflol: Hoe kunnen ze nou nken? Dat past toch helemaal niet op die leeftijd? En 10 jaar, what the hell. M'n zusje is 11 en kan me echt niet voorstellen dat zij dit uberhaupt zou durven. Ze is nog een beetje in de fase dat jongens vies zijn..

Of dat wil ze jou doen geloven;).

Het moet niet veel gekker worden... 10 jaar... Damn, wat voor een pretslet ben je dan?

Overigens kwam ik laatst ook zo'n mokkel van een jaar of 13, 14 tegen, behoorlijk aangeschoten was ze... Vroeg ze aan mij; 'Ben jij mijn vader?' Ik zo; 'Nou dat denk ik niet, hoor!' Zegt ze; 'Nou, kom, dan duiken we samen de bosjes in!'

Ik was echt met stomheid geslagen, de zelfrespect is tegenwoordig ver te zoeken...

Het moet niet veel gekker worden... 10 jaar... Damn, wat voor een pretslet ben je dan?

Overigens kwam ik laatst ook zo'n mokkel van een jaar of 13, 14 tegen, behoorlijk aangeschoten was ze... Vroeg ze aan mij; 'Ben jij mijn vader?' Ik zo; 'Nou dat denk ik niet, hoor!' Zegt ze; 'Nou, kom, dan duiken we samen de bosjes in!'

Ik was echt met stomheid geslagen, de zelfrespect is tegenwoordig ver te zoeken...

:roflol: sure..

een paar Ideen voor de toekomstige speelgoed industrie :

Playmobil : ipv playmobiltankstation of brandweer, een leuke hoerenkast mit leuke playmobil hoertjes en playmobil vibratoortjes.

Lego : uit legoblokjes een dikke penis maken (de moderne Lego kan dan ook trillen)

Little People : Little People met grote lullen

Little Pony : tja daar kom je zelf nog wel op ;)

10 jaar en dan al nken, nou ja zeg.... ** schud met hoofd ** :duh::no:

Terug
Naar boven