XXL Nutrition

Zou je hem/haar doen?

zeker hitten als 'ze' 18 is:)

Verbaast me ook niets dat er zoveel bodybuilders zijn die er geen moeite mee hebben een jongen te nken die op het eerste gezicht enorm vrouwelijk lijkt te zijn. Dat je tijdens de daad geconfronteerd wordt met typische jongensachtige kenmerken, hoe goed ze ook van een afstandje verborgen lijken te zijn, op het gebied van fysiek, karakter, drift en geur maakt de typische bodybuilder kennelijk weinig uit.

In zijn geheel niet verrassend nee.

Wat ben jij een irritant mannetje zeg, in elk topic ben je wel bezig om tegen de draad in mensen uit te dagen op jouw loze opmerkingen in te gaan.
Volgens mij ben je in reallife gewoon een 20jarige thuiswonende ecto-maagd die duidelijk wat aandacht tekort komt.

nagel op de kop:thumbs:

Verbaast me ook niets dat er zoveel bodybuilders zijn die er geen moeite mee hebben een jongen te nken die op het eerste gezicht enorm vrouwelijk lijkt te zijn. Dat je tijdens de daad geconfronteerd wordt met typische jongensachtige kenmerken, hoe goed ze ook van een afstandje verborgen lijken te zijn, op het gebied van fysiek, karakter, drift en geur maakt de typische bodybuilder kennelijk weinig uit.

Je moet niet vergeten dat er mogelijk ook een biologische reden achter transcoïtusualiteit zit. Veel mensen die dit soort gevoelens hebben blijken vaak een hersenstructuur te hebben die daadwerkelijk overeenkomsten vertoond met die van het andere geslacht. http://jcem.endojournals.org/cgi/content/full/85/5/2034

Kim Petras kan daarom inderdaad een vrouwelijk karakter hebben. Daar haar teelballen waarschijnlijk ook zijn verwijderd en ze vrouwelijke hormonen toegediend krijgt zla het met de geur ook mee vallen.

Neemt niet weg dat ik nooit zoiets zou overwegen. Maar ik denk dat deze transseksueelniet zo heel mannelijk meer zal zijn.

Je moet niet vergeten dat er mogelijk ook een biologische reden achter transcoïtusualiteit zit. Veel mensen die dit soort gevoelens hebben blijken vaak een hersenstructuur te hebben die daadwerkelijk overeenkomsten vertoond met die van het andere geslacht. http://jcem.endojournals.org/cgi/content/full/85/5/2034

Kim Petras kan daarom inderdaad een vrouwelijk karakter hebben. Daar haar teelballen waarschijnlijk ook zijn verwijderd en ze vrouwelijke hormonen toegediend krijgt zla het met de geur ook mee vallen.

Neemt niet weg dat ik nooit zoiets zou overwegen. Maar ik denk dat deze transseksueelniet zo heel mannelijk meer zal zijn.

hier kan ik uit afleiden dat je 'ze' doet?

lees die regel daarvoor eens?????

zou der zeker doen!Maar dan alleen zoals ze er op de 1e foto uit ziet!

pffft het kind is op haar 16 veranderd en is misschien al jaren eerder volgestopt met de nodige dosis vrouwelijke hormonen. En soms moet je eens gek durven doen.

Karma omdat je me bodybuilder noemt.

Nee, ik pak tabby wel.

Jezus.... hoe oud is dit wel niet

nee denk het niet. Maar als je het niet weet doe je het lachend :rolleyes:

Laatst bewerkt:
LIL priest doet ze wel zolang de lul er nog aanhangt

het is eigenlijk niet eens zo gek als iemand haar zou doen. Zij heeft immers alles qua looks wat een normale vrouw ook heeft. Achterliggende gedachte is natuurlijk altijd afschuw maar goed inprincipe is het een vrouwen lichaam nu. Qua looks heb ik erger gehad en dat nog wel van een echte vrouw...

Terug
Naar boven