AndroidHealthClinic

Nieuws Meisje vraagt geld aan vader om hem te laten vermoorden

is het dan terrecht in zo'n geval als je als vader dan deze 18 jarige snol gewoon brutaal hard anaal verneder?

Tja misschien had de moeder en de dochter bang.Moeilijk om over te oordelen als je niet alle feiten weet.
Sprake van verkrachting kan er ook geweest zijn.
Het kan ook geweest zijn dat ze ****ed up is en dat zij en de moeder op geld uit waren.

Laatst bewerkt:
Een moord plegen doe je dan ook met 'n 40kg dumbbell. :)

Als je wilt dat iets goed gebeurt moet je het nog altijd zelf doen.
Had ze die 5000 e mooi zelf kunnen houden.

k*t Marokkanen.

een huurmoordenaars de politie op de hoogte bracht??
Wat ben je dan in vredesnaam voor moordenaar :roflol:

Ze krijgt moordneigingen van het verbale geweld van haar vader, maar ze krijgt wel zo die 5.000 euro als ze er om vraagt ..... verwend k*tjong .... lekker later zitten de rest van haar leven ..... :)

Grtz,

Aad ~ Doix

Ze krijgt moordneigingen van het verbale geweld van haar vader, maar ze krijgt wel zo die 5.000 euro als ze er om vraagt ..... verwend k*tjong .... lekker later zitten de rest van haar leven ..... :)

Grtz,

Aad ~ Doix
Groetjes terug,

sl*t ~ bekjam

Aardige mensen... hoe gaan we er mee om? :)

aanrander :roflol:

die gast wou hem in z'n hol njeuken :laugh:

voor 5000 euro leg ik toch echt niemand neer hoor :roflol:

begin maar bij 15000...dat is dan wel met geld terug garantie als ie nog loopt na de aanslag...

Dus jij riskeert een levenslange celstraf of toch een aantal dikke jaren voor het jaarsalaris van een fulltime vakkenvuller? :roflol:

Wel slim van die Marokkaan, die dacht het zijn toch een bende amateurs en sukkels, ik heb dat geld in me zak, aangeven die handel :D

Terug
Naar boven