XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Ja heel mooi, streeffysiek wel hoor!

Erin Stern Give me your body right now!!
Wat mooi!

Damn wat een mooie lichamen. :) Erg sexy!

Wow, die Ramona Valerie, heel mooi. Die obliques en die bovenbenen!
Vind het daarnaast ook knap dat ze alles zo kan tonen en aanspannen. Als ze aan komt lopen lijkt het niet veel bijzonders, maar daarna...
Zo'n lichaam wil ik ook :p

Wow, die Ramona Valerie, heel mooi. Die obliques en die bovenbenen!
Vind het daarnaast ook knap dat ze alles zo kan tonen en aanspannen. Als ze aan komt lopen lijkt het niet veel bijzonders, maar daarna...
Zo'n lichaam wil ik ook :p

Vond ik ook. Als ze aan komt lopen denk je, oke mooi slank meisje, maar niet heel bijzonder. Maar als ze dan wat poses doet zie je dat het toch echt wel een goed fysiek is.
Blijft grappig dat verschil tussen relaxed en aangespannen. Maar ook frustrerend :grumble: Dan zie je pas goed hoeveel spieren je echt moet hebben wil je ze overduidelijk zien als je gewoon alleen maar wat rondloopt zeg maar :)

tumblr_lhyxx0tSOM1qh3jioo1_400.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ChickenTuna van BB.com :o

Fake boobs?

Wel freaky droog. Die polsen!
Dan liever eerst wat meer massa hoor.

nee ik vind er ook te weinig massa op zitten en dan dus ook te droog..maar voor 43 ziet ze er niet verkeerd uit. Maar droom fysiek? Nope..

[Link niet meer beschikbaar]

video doet t niet

ff snel

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is dat? :heart:

Niceeeeeeeeeee

Terug
Naar boven