AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Nee ik zie mezelf niet als BBer, heb er geen discipline voor, geen motivatie en heb geen doel.

Oh nee hoor, maar ik dacht laat ik eens de mensjes een plezier doen die graag minachtend doen naar atletes, ik vond het steeds zo lullig dat niemand hapte, dus ik dacht vooruit laat ik hun eens een plezier doen, maar had alleen verwacht dat je met meer zou komen, jammer want ben die vooroordelen over BBsters al heel lang gewend hoor, is toch effe leuk dat je dit hebt kunnen zeggen?
Niet boos zijn hoor, ik bedoelde het goed.

Dan kan ik dit soort uitspraken niet echt in context plaatsen, de manier waarop jij op dingen reageert zou je toch anders verwachten. Misschien een idee om voortaan sommige uitspraken wat te nuanceren. Hou er niet zo van als mensen interessant doen over het succes van een ander.

Dan kan ik dit soort uitspraken niet echt in context plaatsen, de manier waarop jij op dingen reageert zou je toch anders verwachten. Misschien een idee om voortaan sommige uitspraken wat te nuanceren. Hou er niet zo van als mensen interessant doen over het succes van een ander.

Nou dat is dan fijn dat jij er niet van houd, dan weet ik dat ook weer, ik zal me voortaan zeer genuanceerd opstellen, goed plan?

Maar jij bent dus wel een echte BBer?

Denk dat robbie als 'geen' bber (je hebt toch een keer onstage gestaan?) Meer voor de nederlandse bbing scene heeft gedaan dan de gemiddelde atleet :p

Ik wedstrijden??Nou nee hoor Killy, ik vond BB heel leuk, maar nee wedstrijden was niks voor mij ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke gym met die tegels op de vloer :)

:)

My gay-o-meter geeft hier een sterk signaal af bij die kleine pappa

hahaha gaymeter, wat vind jij hier vrouwelijk dan killy? ze heeft meer spiermassa dan jouw. In mijn gym heb je er ook eentje en bah gewoon geef mij liever dit

adriana-lima-victorias-secret-lingerie-nude-hot.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-uZrLcdXoF...a-lima-victorias-secret-lingerie-nude-hot.jpg

dan dit

Vind zo droog ook niet mooi, maar 10-8 weken out is wel nice (ook die bronzer staat vaak niet mooi bij vrouwen).

Vind die 1ste een beetje dikkig

Ik vind ze allebei heel mooi :)
Eerste heeft een normaal lijf, zeker niet dik, ze heeft wat op de onderbuik, ze zit en dan zie altijd iets bij een normaal vet%, vind het een mooie meid.

Nou dat is dan fijn dat jij er niet van houd, dan weet ik dat ook weer, ik zal me voortaan zeer genuanceerd opstellen, goed plan?

Maar jij bent dus wel een echte BBer?

Ik heb in ieder geval al wel 14 jaar die discipline, en dan ook nog compleet op eigen kracht. Iedereen die krachtsport beoefent is wel een beetje ijdel (ik vind aandacht van vrouwen die je er door krijgt ook wel prettig), maar als iemand vraagt wat ik doe zeg ik toch echt dat ik een powerlifter ben. Dus nee ik ben geen echte BBer.

Heb zekers respect voor het doorzettingsvermogen en toewijding van alle atleten. Maar jouw reacties zouden passen bij iemand die zelf al vele jaren keihard traint, ik ben hier in het begin ook al compleet afgebrand
omdat ik mijn mening ergens over gaf. Maar ik zie toch echt niet het verband tussen iets niet mooi vinden en daar geen respect voor hebben. Smaak is suggestief.

En gelukkig heb ik wel mijn eigen mening en kruip niet zoals de helft van dbb in de reet van mensen waar zij tegen opkijken.

Dat jullie serieus op die gespierde vrouwen vallen, echt vies:roflol:

@DG80 dat is knap dat je dat hebt, meen ik echt, wou dat ik dat kon.
En of het nu PL is of BB ik vind het beiden een mooie sport :)
Misschien dat ik daarom ook geen BB doe omdat ik al zelfverzekerd genoeg ben, ik krijg al genoeg aandacht, maar ik begrijp wel dat mensen daarom voor deze sport kiezen, want vrouwen vinden een gespierde mooi.

Ik waardeer van nature alle topsporters, ze hebben toch een discipline om daarin goed te worden, vind ik echt knap.
Ik heb het boek van Lance Armstrong gelezen en dan ben ik geen wielrenner maar heb diep respect voor zijn doorzetting, zeker een aanrader dat boek.

Goed van je dat jij een eigen mening hebt, dat siert je idd :)

Dat is ook het verschil denk ik tussen een powerlifter/strongman en een bodybuilder, de een haalt wel voldoening uit het feit dat zijn lichaam verandert en de ander niet. Voor mij is het mooi meegenomen maar absoluut niet belangrijk. En als je deze sport kiest voor de vrouwen denk ik niet dat je ver zal komen, want om echt iets te bereiken zal je toch behoorlijk af moeten zien.

Maar genoeg hierover, ik heb net als jou super veel respect voor alle topsporters, en jij reageert tenminste wel volwassen op kritiek.

Terug
Naar boven