Baby vet als in; van een baby te dragenAls je geen baby meer bent, is het ook geen baby vet![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baby vet als in; van een baby te dragenAls je geen baby meer bent, is het ook geen baby vet![]()

Lage V vormige strings? as in:Kijk, da's het hele punt. Op pabo e.d. verkopen ze die lage v-vormige strings niet. Als iemand het wel weet hoor ik het graag
toch bedankt voor de reactie man![]()
weeknie maar tis wel een foxy lady met tattoo's

Lage V vormige strings? as in:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hunkemoller verkoopt ze los (niet als set) H&M kan ze zo nu en dan hebben in het kant, per 5 ofzo..
---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 18:20 ----------
Die lopen zo aan de achterkant:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee die heb ik ook nog niet gezien. Kan ook niet echt lekker zitten denk ik.. :s

Nee die heb ik ook nog niet gezien. Kan ook niet echt lekker zitten denk ik.. :s

Let me know of het wat is. lijkt mij dat het voelt alsof hij gaat afzakken..Maar goed, ik heb die nog nooit gehad.Link, toch gevonden. Of het lekker zit heb ik geen idee van. Mn vriendin zou er eens 1 uitproberen om te kijken of het wat is omdat ik het mooi vind. Ben benieuwd![]()

Romy, die 1e heeft hetzelfde issue als ik heb; dat babyvet rnod de navel..Moeilijk van af te komen!
dus ik ben heel jaloers op jou nu!