Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Nice!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is ook nice:D

dat is idd very nice:D

Hmm nice glutes

Whaha, die met het groene shirtje is precies de reden dat ik altijd mouwloos train..*yuk*
Die is ook echt overkill, mannelijk as hell.

De dame er onder mag van mij nog wat gedefinieerder..

Hahaha ja je hebt gelijk :eek:

Gespierde vrouwen in jurken.... The Best:D

Vertel mij wat....ik wordt niet goed van het gezeik van dat soort kerels. De afgelopen weken zijn er nu ong. 4 naar me toegekomen (ongevraagd) om op te merken "dat ik wel hard aan het werk was" Een vrouw die hard traint in de sportschool schijnt raar te zijn.
Ook wilden ze weten wat mijn doel is. Ik nog in al mijn onschuld antwoorden: "droger en gespierder"
De volgende opmerkingen kreeg ik :
- vindt je dat niet zonde?
- mijn advies aan jou is: probeer gewoon dit niveau vast te houden
- ga je dan niet te laag in je VP?

Wat moet ik nu met deze BS? :mad: Het lijkt wel of ze denken dat ik er voor hun sta. Ik ben blij dat mijn man nooit zulke BS tegen mij zal zeggen en gewoon waardeer wat ik doe, hij is ook een BB'r.
Dus pluim voor alle mannelijke BB'rs die het wel waarderen dat er dames zijn die spiermassa willen kweken ;)

Niks van aantrekken, in mijn ervaring zijn de mensen in de sportschool zo verdeeld: Mensen die naar je toe komen en advies geven omdat ze net 1 ding hebben gelezen. En mensen die je om advies vraagt, die geven informatie zodat je zelf een mening kan vormen.

Dit was van vdaag(Abby Burrowes)

Oksana

Hoezo benen? :D

Vertel mij wat....ik wordt niet goed van het gezeik van dat soort kerels. De afgelopen weken zijn er nu ong. 4 naar me toegekomen (ongevraagd) om op te merken "dat ik wel hard aan het werk was" Een vrouw die hard traint in de sportschool schijnt raar te zijn.
Ook wilden ze weten wat mijn doel is. Ik nog in al mijn onschuld antwoorden: "droger en gespierder"
De volgende opmerkingen kreeg ik :
- vindt je dat niet zonde?
- mijn advies aan jou is: probeer gewoon dit niveau vast te houden
- ga je dan niet te laag in je VP?

Wat moet ik nu met deze BS? :mad: Het lijkt wel of ze denken dat ik er voor hun sta. Ik ben blij dat mijn man nooit zulke BS tegen mij zal zeggen en gewoon waardeer wat ik doe, hij is ook een BB'r.
Dus pluim voor alle mannelijke BB'rs die het wel waarderen dat er dames zijn die spiermassa willen kweken ;)

Opmerking van 3 jaar geleden, maar so true!

Waarom elke debiel vraagt wat je doel is, snap ik ook nooit. Zie ik eruit alsof ik moet afvallen ofzo? Aan mannen vragen ze het nooit!

En inderdaad tijdens een oefening langskomen om te zeggen dat je wel erg hard traint. Zouden ze misschien zelf ook eens moeten proberen :D

Opmerking van 3 jaar geleden, maar so true!

Waarom elke debiel vraagt wat je doel is, snap ik ook nooit. Zie ik eruit alsof ik moet afvallen ofzo? Aan mannen vragen ze het nooit!

En inderdaad tijdens een oefening langskomen om te zeggen dat je wel erg hard traint. Zouden ze misschien zelf ook eens moeten proberen :D

herken ik ook! Maar het meest irritante heb ik laatst meegemaakt toen ik de legpress deed, Er kwam een wat oudere man naar me toe die opmerkte dat het wel erg zwaar was en dat ik de oefening toch nog goed uitvoerde, wat volgens hem onmogelijk was. Daarna ging hij tegen vrijwel elke man die op dat moment aan het trainen was, vertellen dat ik volgens hem 'te zwaar ' trainde, waarna een stuk of 7 mensen me aan stonden te gapen bij oefeningen.:eek!: Ben toen gewoon naar huis gegaan, had daar geen zin in..

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 10:24 ----------

Ik vind haar echt heel mooi, maar misschien is het gewoon het totaalplaatje want volgens mij is ze niet echt gespierd. (iets dat ik toch wel wil bereiken.. )

---------- Post added 5 March 2012 at 11:21 ----------

Mannen zijn gewoon niet gewend dat vrouwen ook spieren willen.
Vinden ze maar lelijk.

2wq7sbl.jpg

Terug
Naar boven