Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Heb je foto s net bekeken. No offense, ik vind haar lichaam mooier.
Ik vroeg ook niet of jij mijn lichaam mooier vindt. ;)
Boeit mij ook niet zo.

Het gaat er mij om met welk fysiek ik sneller bij mijn doel ben. Als ik het zo van de foto bekijk denk ik dat ik meer spier heb dan zij heeft. ;)
Mijn streef (waar dit topic om draait) is meer spier. Dus.. 1+1=2.

Weet iemand hoe zij heet? Want heb het idee dat zij ook foto s heeft waar menig meid jaloers op is, als dat nu al niet het geval is ;).

Jaloezie bij vrouwen is 99 van de 100 keer aanwezig nitwit, vooral als het over een mooi gezicht en coïtus appeal gaat, wat je niet kan trainen

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 12:04 ----------

Dit topic gaat overigens niet om meer spier, maar om een voorbeeldlichaam en dat hoeft per definitie niet over spieren te gaan :). Ook al zitten we op een bb forum.

Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe zij heet? Want heb het idee dat zij ook foto s heeft waar menig meid jaloers op is, als dat nu al niet het geval is ;).

Jaloezie bij vrouwen is 99 van de 100 keer aanwezig nitwit, vooral als het over een mooi gezicht, wat je niet kan trainen

Waarom zou ik jaloers MOETEN zijn. Want je bent echt aan het zoeken naar punten zodat je kan zeggen dat ik jaloers ben.

Ik ben niet jaloers daar dat niet mijn streef is. Mooi lichaam? Ja, ze heeft een ok lichaam. Mijn doel? Nee.
(Bewerkte foto? Ook nog eens. )

Daarnaast is jaloersie een negatieve lading. Ik prefereer 'bewondering'.
Ben ik jaloers op Pauline Nordin (mijn streef?) Nee! Ik bewonder haar.
Ik ben daar nog lang niet, maar jaloers? Jaloers is als je iemand iets niet gunt. (Of zelf te lam bent om er voor te werken)

Ik gun iedereen alles. Ik bewonder degene die ergens hard voor gewerkt hebben waardoor ze iets hebben wat ik ook graag zou willen.
Wat zegt dat voor mij? Dat ik harder moet werken of gewoon mijn best moet blijven doen om daar te komen.

Dat zij jouw voorbeeld is en jij haar mooi vindt: mag. Maar probeer haar niet door mijn strot te duwen en dan ook nog zeggen dat ik jaloers ben. Want dat ben ik niet.

En wie zegt dat zij er niet hard voor heeft gewerkt? Misschien je reactie op haar foto nog even een keer overlezen, want je spreekt jezelf nu tegen.

Einde discussie, heb je een pm knop voor :)

Weet iemand wat haar naam is

En wie zegt dat zij er niet hard voor heeft gewerkt? Misschien je reactie op haar foto nog even een keer overlezen, want je spreekt jezelf nu tegen.

Einde discussie, heb je een pm knop voor :)

Weet iemand wat haar naam is

Wat jij wilt gozer. Mijn punt is duidelijk.

Lees je reactie op haar foto nou maar een keer over, dan snap je mijn punt.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 12:17 ----------

Jouw woorden over haar waren:

"Die traint niet eens"

"Kan ik nu al stoppen met trainen en borstvergroting nemen"

Je bewondert iedereen die ergens hard voor werkt. Hoe weet jij of zij hier niet hard voor heeft gewerkt? Afgaande van je reacties bewonder je haar niet.

Get my point?

Lees je reactie op haar foto nou maar een keer over, dan snap je mijn punt.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 12:17 ----------

Jouw woorden over haar waren:

"Die traint niet eens"

"Kan ik nu al stoppen met trainen en borstvergroting nemen"

Je bewondert iedereen die ergens hard voor werkt. Hoe weet jij of zij hier niet hard voor heeft gewerkt? Afgaande van je reacties bewonder je haar niet.

Get my point?

'Ik bewonder degene die ergens hard voor gewerkt hebben waardoor ze iets hebben wat ik ook graag zou willen."

(dit met in oogpunt jouw keuze voor het woord 'jaloerzie'. )

Ik vind het een goed iets als mensen hard werken voor iets. Daar heb ik respect voor. Ik BEWONDER degene die daardoor ergens gekomen zijn waar ik ook zou willen zijn.

Dus; ik vind het goed dat zij hard werkt (cardio?)voor haar figuur, maar ik bewonder Pauline Nordin.

En dat was jouw punt niet, jouw punt was dat 99% van de vrouwen reageren vanuit jaloersie. Daar heb ik mijn relaas al overheen laten gaan.;)
Laatste keer: ik ben niet jaloers daar dit niet mijn streef is.

Je woorden aanpassen om ergens onderuit te komen. Zo een hekel aan, maar zelf weten. Je hoeft overigens niet zo te hammeren op jaloezie, omdat je niet onder je woorden over bewondering en hard werken uit kunt komen.

Einde discussie.

Karma voor de persoon die mij haar naam geeft, zodat ik haar kan laten zien dat ze vast ook foto s heeft waar nitwit wel bewondering voor heeft (na aanpassing van haar woorden)

Aanpassen van mijn woorden?WTF Gozer? Lees mijn stukje nog eens, ik heb niets aangepast. Gewoon beter lezen.

laat je niet kennen nitwit..

laat je niet kennen nitwit..
Nee idd.. Vraag me ook af wat er nu te bewijzen valt.
Het enige wat hij kan 'winnen' is dat hij zijn punt heeft gemaakt dat HIJ het een mooie meid vindt.

Aan een mening valt niet te tornen he? Die win je altijd :D

Over het hoofd gezien idd. Nevertheless, je woorden over dat ze niet traint en dat je voor dit lichaam al kan stoppen en enkel borstvergroting nodig hebt slaan nergens op.

Overigens heb ik integenstelling tot jou bewondering voor iedereen die hard traint en hetgeen bereikt wat ze willen en kennelijk heeft zij dat al gedaan.

Zoals ik zei einde discussie, discussie loopt nu al ruim 1 pagina.

Zou graag haar naam nog willen hebben

Nador fl**ker op man met je gejank! &€%#$¥

Laatst bewerkt:
Dit is geen discussion topic

_O5C0846_EOHGBAFMNQ.jpg

So I heard people got butthurt over a nice looking girl? :roflol:

Dacht van, laat ik mijne effe share :D

JenniferNicoleLee.jpg

7a918eaea26db508_Women_Fitness_Model_A.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

12726922644401.jpg

1277488198359.jpg

4.jpg

& nog veel meer op simplyshredded.com :p

Heb je foto s net bekeken. No offense, ik vind haar lichaam mooier.

jij vind dat mss, anderen mss niet... iedereen heeft andere doelen he en tis echt niet nodig om iedereen te gaan vergelijken met anderen. wa respect voor anderen zou u ook niet misstaan. alé dat is mijn gedacht in ieder geval. :) :D

Terug
Naar boven