- Waardering
- 1.015
Ja ,maar wel met pomp
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dumpen dan die luie ecto met skippi bal buik!
Snap sowieso niet waarom je nog vaak hele mooie vrouwen zie met de meest verschrikkelijke knoesten
Hij zou nooit zo eten als ik of sporten. Maar hij support me wel 100%. Hij vindt het goed als ik whey wil, thuis sport dingetjes, kleding ervoor, duur fitness abbo noem maar op! Ik mag alles kopen van eten wat ik wil en hoor nooit geklaag zolang ik voor hem ook maar kook wat hij wilt etc. Hij vindt dat ik heel lekker kook ook al is het vaak gezond en maak variaties voor hem. Ik bak voor hem bijv vaak aardappeltjes erbij die ik zelf niet eet. en op pizza en friet dagen, kook ik voor mezelf ook gewoon gezond.
Daarbij doe ik hetzelf ook niet voor hem maar voor mezelf. Hij vond me goed toen ik 72kg woog, en nu natuurlijk ook. Zelfs als ik mannelijker gespierd zou zijn zou hij het niet erg vinden als ik me er goed bij voel.
Ik zou hem ook niet kwijt willen als hij dikker wordt of dunner/gespierder etc , alleen als het ongezond wordt wil ik er wat aan doen.. maar dat is puur omdat ik wil dat hij gezond is