MuscleMeat

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Hahaha.. Ja man.. Is gezond.. Kunnen wij niks aan doen! :o

Neuh, ik denk dat je wel echt aanleg moet hebben voor een ronde achterkant. ;)
Als ik naar mijn genenpoel kijk heeft niemand een vol postuur en al helemaal geen ronde billen. Ik heb kleine billen maar probeer ze wel stevig te trainen, dat is wat anders ;)

als ik naar mijn genen poel kijk heb ik ook geen aanleg voor een atletisch figuur.... niet naar kijken dus.
er aan werken ... en zie mijn kleine nichtjes hebben in hun genen poel wel de zus van hun vader die een stuk minder vet is ;)

als ik naar mijn genen poel kijk heb ik ook geen aanleg voor een atletisch figuur.... niet naar kijken dus.
er aan werken ... en zie mijn kleine nichtjes hebben in hun genen poel wel de zus van hun vader die een stuk minder vet is ;)

Ik heb het idee dat het ook vaak het gen is dat er voor zorgt dat je er iets aan wilt doen belangrijker dat hetgeen er voor zorgt dat je aanleg hebt :)

Zo mag je niet denken ;) Iedereen heeft wel een spiergroep(en) die minder goed groeien dan de rest.

En om goede glutes te hebben moet je niet perse squaten. Ik squat totaal niet vaak (alleen een smith machine, haters gonna hate) en ik heb best goed gevormde glutes terwijl ik dat vroeger niet had.

Goede glutes met 80 kilo :roflol:

:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu ziet ze er wel iets anders uit ja :D

Ik vind Brittany Tacy een mooi figuur hebben. Zo'n lichaam zou ik wel willen hebben....

tumblr_m7admlHcjS1r6nm3oo1_500.jpg

Mooie vrouw. Wat benen en nog meer hubba hubba..

Nog een mooie :D

tumblr_m59n5fH6lb1qgwqweo1_1280.jpg

Bij die laatste zou ik bang zijn dat ze sterker dan ik is..

8.jpg

je ziet er goed uit Feedback :D :thumbs:

ik ken feedback persoonlijk en ze is vaak in amerika voor haar werk :trollface:

Als er dames zijn die er zo uitzien als de bovengaande dames dan zouden wij dat toch graag eens zien

je ziet ze toch? zo veel foto's in dit topic!

Terug
Naar boven