XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry, maar een droog gespierde vrouw is dus gewoon niet sexy tenzij je stiekem op mannen lichamen valt.
Geef mij maar een lekker volslank lichaam met vrouwelijke rondingen om in te bijten!
Ecto, ecto.. nananananaahhhhh please..in welk topic zit je in godsnaam man? Ga lekker een ander met je mening (die ons overigens geen bal intresseerd) lastigvallen.

Hehe die is van der site ;) Ze zag er goed uit op de FIBO :cool:
Ja ze zag er zeker goed uit. Wel klein vrouwtje want ik ging met haar op de foto en toen ze ging staan kwam ze bij mij tot mijn schouder met haar hoofd:o Voelde mij net een reus, maar wel super vriendelijk en een super lijf:)

Ecto, ecto.. nananananaahhhhh please..in welk topic zit je in godsnaam man? Ga lekker een ander met je mening (die ons overigens geen bal intresseerd) lastigvallen.

Ja ze zag er zeker goed uit. Wel klein vrouwtje want ik ging met haar op de foto en toen ze ging staan kwam ze bij mij tot mijn schouder met haar hoofd:o Voelde mij net een reus, maar wel super vriendelijk en een super lijf:)

Helemaal mee eens hoor ;) Ik moet eerlijk toegeven dat ik het vroeger ook niet aantrekkelijk vond maar met de tijd word men verstandiger :rolleyes: Als zo iemand een keer op de FIBO is en naast zo een vrouw staat praat die wel anders :cool:

Hahah dat had ik ook met Jay maar toen ben ik super ecto naast hem. Ik win het op lengte maar dat is het ook :p

Helemaal mee eens hoor ;) Ik moet eerlijk toegeven dat ik het vroeger ook niet aantrekkelijk vond maar met de tijd word men verstandiger :rolleyes: Als zo iemand een keer op de FIBO is en naast zo een vrouw staat praat die wel anders :cool:

Hahah dat had ik ook met Jay maar toen ben ik super ecto naast hem. Ik win het op lengte maar dat is het ook :p

Haha nou toch leuk, 'winnen'we toch nog in ehhh lengte..:o
En idd wijsheid komt met de jaren..hoewel t bij sommige verrekte lang kan duren hoor:p

Minder lullen meer pics :p

Laatst bewerkt:

:)

Laatst bewerkt:
zo hé .... de blokjes zijn weer in de mode hier... zomer in aantocht zeker :)
denk niet dat ik het ga redden deze zomer

(inb4 repost)

el-meme-mother-of-god-animado.gif
mother-of-god-he-really-did-it-thumb.jpg

De eerste 4

:heart: bella :)

Eindelijk eens een goede post op dbb van Daniël :p

:bow2::bow::thumb::thumbs::clap::wave2::heart:
Wat een mooie vrouwen komen hier voorbij......
En op straat of in de sportschool zie ik ze niet..... Zijn ze wel in NL? Zo jaa, waar? :D

Terug
Naar boven