XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Laatste keer dat ik dr zag was programma expeditie Robinson. Zag dr niet al te best uit toen.
Flink bezig geweest als ze dit is.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 22:55 ----------

Lichtinval doet een hoop;)

Vrouwen maken altijd alleen gunstige foto's van zichzelf:)

Mannen niet? Volgens mij zijn die wel wat erger nog dan vrouwen.

Ze is ook bij de dino show geweest.
Zei ze wel dat ze druk aan jet trainen was.
En ze was te volgen op fb

Laatste keer dat ik dr zag was programma expeditie Robinson. Zag dr niet al te best uit toen.
Flink bezig geweest als ze dit is.
Idd..
Dit is van vandaag van haar, en [Link niet meer beschikbaar]van wat ouder. Ook mooi, daar niet van :) Maar wel een enorm verschil met die andere foto, dat kan ze nooit zijn.

Die atleet is denk ik Amerikaans, want ze komt van een FB pagina. Maar staat weinig, alleen 'Elite level physique' bij. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze die klasse doet, want haar schouders lijken niet zo rond. Maar misschien is dat wel door de houding en omdat haar boobs nogal afleidend zijn (als in: zo groot dat schouders al snel klein lijken).
Dus ik was wel benieuwd hoe het nu zat, daarom de naam :)

Edit: ligt het aan mij, of is de vooruitgang in haar buik vreemd? Als in; minder vet maar wel boller?

aaa jammer ik hoopte er teveel op :p , dank je Patriciaa :)

Idd..
Dit is van vandaag van haar, en [Link niet meer beschikbaar]van wat ouder. Ook mooi, daar niet van :) Maar wel een enorm verschil met die andere foto, dat kan ze nooit zijn.

Die atleet is denk ik Amerikaans, want ze komt van een FB pagina. Maar staat weinig, alleen 'Elite level physique' bij. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze die klasse doet, want haar schouders lijken niet zo rond. Maar misschien is dat wel door de houding en omdat haar boobs nogal afleidend zijn (als in: zo groot dat schouders al snel klein lijken).

Edit: ligt het aan mij, of is de vooruitgang in haar buik vreemd? Als in; minder vet maar wel boller?

Lijkt me ook sterk dat ze dat is op die pic.

Google search op afbeelding? Wel mooi fysiek al lijken schouders wel klein vergeleken bij lb. Mag imo wel groter.

Meeste vrouwen hebben moeite met schouders kweken;)

Idd..

Wat is er met haar Cup EE gebeurd?! :eek:

erin & rachelle

Laatst bewerkt:
Niet vergeten dat ze over voldoende haar beschikt om haar gezicht te bedekken! Zo word het
toch weer wat leuker

Inderdaad!
Maar zonder die Cup EE heeft ze eigenlijk geen enkele meerwaarde meer tov een willekeurige meid met een goed lichaam :p

Terug
Naar boven