Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In sommige sportscholen.... Fitnesscentra.. Healthcity's.. Als daar de mannen te GROOT worden zijn ze NIET meer welkom..
Hoe zit dat met DEZE vrouwen, in dit topic? De meste vrouwen in dit topic zijn extreem HOT!!

In sommige sportscholen.... Fitnesscentra.. Healthcity's.. Als daar de mannen te GROOT worden zijn ze NIET meer welkom..
Hoe zit dat met DEZE vrouwen, in dit topic? De meste vrouwen in dit topic zijn extreem HOT!!
in veel sportscholen wordt het niet eens erg gewaardeerd als vrouwen zware krachttraining doen.
Dat is wat ik persoonlijk al heb ervaren, en dan train ik nog niet eens echt met heel zware gewichten.
Vrouwen horen met groepslesjes mee te doen en hooguit hier en daar nog een apparaat te pakken

voor de duidelijkheid... hier ben ik het helemaal mee eens.Vrouwen moeten gewoon lekker doen wat ze zelf willen.
Moet wel zeggen dat de dames die bij ons aan KT doen (2 maar) er stukken beter uitzien dan
het gros wat groeplessen volgt of al 6 maanden hetzelfde schema volgen...
Girls that lift are always +1 !!!![]()