- Waardering
- 1.339
*DW probeert zich uit te leven - kan Rooke niet vinden op Hyves...*mn hoofd staat op hyvestoen ik nog 18 was en niet trainde, leef je uit
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*DW probeert zich uit te leven - kan Rooke niet vinden op Hyves...*mn hoofd staat op hyvestoen ik nog 18 was en niet trainde, leef je uit
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kijk dit is toch mooi he...

we zijn eigenlijk stel mierenneukers zo op de zondagmiddagNee,in d'r lip.En bij de navel vind ik het ook niet zo mooi...Bij sommige mensen staat het overigens wel mooi.Maar ja,daar gaat het ook niet om...
Ik bedoelde btw dat heel de kop gewoon lelijk is hoor 
we zijn eigenlijk stel mierenneukers zo op de zondagmiddagIk bedoelde btw dat heel de kop gewoon lelijk is hoor
![]()

hoezo? misschien is ze wel heel aardig! ben jij zo knap![]()
maar dat hoofd tja, ik heb een mening
daar kan ik zelf neit over oordelenmaar dat hoofd tja, ik heb een mening
![]()
hahaha... nou vind het wel meevallen misschien door die foto
hahaha... nou vind het wel meevallen misschien door die foto
![]()

ik vind het ook best meevallen! En tenslotte gaat het over haar lichaam hé![]()

Ja je heb gelijk Sanne.... vind haar lichaam heel mooi![]()

spijtig dat je zoveel geduld moet hebben om zo'n lichaam te krijgen... En met al die paaseitjes van deze tijd gaat het nog moeizamer![]()

.....
eigenlijk 2 
1? ik nog wel 20 van die grotere.. en dan nog paar zakken van die kleintjes. Lieve help! dat is karakter hebben om er af te blijven.
...( niet ik alleen hoor
) was erg lekker maar uhhh was een junkdag he!.... die anderen 2 ja die ligen hier netjes
....(zijn echt onwijs groooot!!!)
hahaha ja nou.... uhhh die kleintjes zijn al op...( niet ik alleen hoor
) was erg lekker maar uhhh was een junkdag he!.... die anderen 2 ja die ligen hier netjes
....(zijn echt onwijs groooot!!!)
ach volgende junkdag dan maar![]()
alhoewel ik er nadien wel altijd spijt van heb 
1? ik nog wel 20 van die grotere.. en dan nog paar zakken van die kleintjes. Lieve help! dat is karakter hebben om er af te blijven.
idd moet soms is kunnen héalhoewel ik er nadien wel altijd spijt van heb
![]()