- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt omdat het merendeel van de vrouwen jaloers ingesteld is, geen vrouwenhater praat want zit een beetje in hun natuur.
Ze kijken dus niet al te graag naar andere vrouwen die er beter uitzien dan zij zelf, een enkeling die een doel heeft en niet jaloers ingesteld is zal er geen moeite mee hebben.

Komt omdat het merendeel van de vrouwen jaloers ingesteld is, geen vrouwenhater praat want zit een beetje in hun natuur.
Ze kijken dus niet al te graag naar andere vrouwen die er beter uitzien dan zij zelf, een enkeling die een doel heeft en niet jaloers ingesteld is zal er geen moeite mee hebben.
zeg je dat om reactie uit te lokken of meen je dat daadwerkelijk serieus?
Daarom ga ik ook liever met atletes, die kijken zelf ook graag naar andere dames in deze sport![]()
Is toch gewoon zo over het algemeen, heb nix met een reactie te maken.
+1, ik kijk ook vaak met mn vriendin naar vrouwelijke atletenTrue, ik ken er een paar in de gym die hardcore trainen, altijd leuk en chill met hun, geen attitude enz.
, vinden we beide interessant. Is toch gewoon zo over het algemeen, heb nix met een reactie te maken.
---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------
True, ik ken er een paar in de gym die hardcore trainen, altijd leuk en chill met hun, geen attitude enz.
Ik kan dit beamen, mijn vriendin doet ook aan krachtsport sinds een maandje of 6. Ze is er echt al stukken beter uit gaan zien, rondere/vollere benen/kont/kuiten enzo (vet zal %of 20 zijn, niet hoog iig), van 49 naar 56kg gegaan.
En ze krijgt echt van alle kanten (zelfs haar zussen) negatieve reacties terug, van de vrouwelijke personen dan. Van dat het hun echt 3x niks lijkt om je leven 'zo te leiden' (cutten/bulken/sporten), dat het oppervlakkig is enzo. Totaal geen respect voor de gebalanceerde maaltijden die ze over de dag eet.
Kip/rijst 's middags is 'maar raar', proteïne shakes zijn 'overdreven' enzo, zelfs het woord obsessief is genoemd.
De mannen zeggen dan weer (terecht) dat ze er echt goed uit ziet, beter uit is gaan zien enzo.
+1, ik kijk ook vaak met mn vriendin naar vrouwelijke atleten, vinden we beide interessant.
Samen sporten ook des te leuker.

En ik maar denken dat vrouwen niets liever deden dan andere vrouwen te bekijken, bespieden en beroddelen. Volgens mij zit het ook wel een beetje in de menselijke natuur dat je graag kijkt naar mooie zaken: of het nu een man, een vrouw, een gebouw of een bloem is. (oke, oke, je hebt wel een pnt: in de menselijke natuur zit ook vergelijken en onzekerheid...)
Hmz vervelend voor je vriendin, aan de andere kant, word je daar ook lekker recalcitrant van, van dat soort ondoordachte en oppervlakkige reactie's![]()
Nuff said!!haalbaar?
---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]