AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

:):)

Laatst bewerkt:
Hoe kan dat eigenlijk, die kaaklijn???? die groeit toch niet?? ja ben blond hahahaha... sorry maar snap het echt niet:D

als je anabole gebruikt wel. vooral bij vrouwen zie je dat, kaaklijn wordt mannelijker en ze krijgen een zwaardere stem.. grote afknapper dus :D

Gisa ter Haar daarentegen heeft een lijf om jaloers op te zijn! Dat ben ik voor het gemak dan ook...

[Link niet meer beschikbaar] dat is een moooi lichaam voor een vrouw...mooi koppie ook :P

De fotoshoot in Macedonie is echt gruwelijk: veel te droog, teveel aders die je ziet lopen (vind ik bij een vrouw niet mooi). De fotoshoot health / fitness (foto 2 en 3) zijn dan wel weer top!

Reden te meer om niet te diep te willen gaan met m'n BF%!

(yeah right, alsof ik ook te diep zou kunnen komen!)

??? Zie haar wel eens in mijn sportschool rondlopen/trainen, en ik vind haar juist heel mooi en vrouwelijk.
Ik vind een hele hoop vrouwen off-season heel erg mooi, maar zo gauw ze op het podium staan veel te droog.
Forum-voorbeeld is Aimee: gortdroog vind ik het niks, maar off-season heeft ze een mooi lijf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.116
Ik vind een hele hoop vrouwen off-season heel erg mooi, maar zo gauw ze op het podium staan veel te droog.
Forum-voorbeeld is Aimee: gortdroog vind ik het niks, maar off-season heeft ze een mooi lijf.

zo gespierd is niet echt mijn ding :) jamie eason vind ik iets hebben ...

Vind het persoonlijk ook wel nog mooier als er enkele %tjes extra vet opzitten als tijdens haar droogste fotoshoots/wedstrijden (geef haar mijn donut maar :P).

Maar om nou te zeggen dat zij niet echt meer een vrouw is :rolleyes:

De fotoshoot in Macedonie is echt gruwelijk: veel te droog, teveel aders die je ziet lopen (vind ik bij een vrouw niet mooi). De fotoshoot health / fitness (foto 2 en 3) zijn dan wel weer top!

Reden te meer om niet te diep te willen gaan met m'n BF%!

(yeah right, alsof ik ook te diep zou kunnen komen!)

:roflol: dwarf wat een zelfspot weer ;) lekker cynisch :D
Ook jij zou t kunnen halen hoor!

:roflol: dwarf wat een zelfspot weer ;) lekker cynisch :D
Ook jij zou t kunnen halen hoor!

Ik weet niet... ik vraag me sterk af of ik ooit zo diep zou kunnen gaan (of het fysiek mogelijk is).

OT: heb ik nog wel een oude foto van een DBB-ster die ik briljant mooi vind:[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die is wel sexy :o:p

Terug
Naar boven