- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 58kg
ooo dan heb ik zeker 25%
zelf zit ik op 12% (4punt meting) snap er niks van en 7punts op 13%... ze heeft natuulijk wel VEEL SPIEREN

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ooo dan heb ik zeker 25%
zelf zit ik op 12% (4punt meting) snap er niks van en 7punts op 13%... 
die heeft zo te zien ook aan de anabole gezete als ik die mannelijke kaaklijn bekijk![]()
? die groeit toch niet?? ja ben blond hahahaha... sorry maar snap het echt niet
Hoe kan dat eigenlijk, die kaaklijn? die groeit toch niet?? ja ben blond hahahaha... sorry maar snap het echt niet
![]()

als je anabole gebruikt wel. vooral bij vrouwen zie je dat, kaaklijn wordt mannelijker en ze krijgen een zwaardere stem.. grote afknapper dus![]()
niet echt mooi
Wow, die middelste is echt grúwelijk lelijk geworden!

Gisa ter Haar daarentegen heeft een lijf om jaloers op te zijn! Dat ben ik voor het gemak dan ook...
....... je moet echt hard trainen
[Link niet meer beschikbaar] dat is een moooi lichaam voor een vrouw...mooi koppie ook![]()
dat is niet echt een vrouw meer ...
maar iedereen zijn eigen mening hé
[Link niet meer beschikbaar] dat is een moooi lichaam voor een vrouw...mooi koppie ook![]()

bwadat is niet echt een vrouw meer ...
maar iedereen zijn eigen mening hé
![]()
Zie haar wel eens in mijn sportschool rondlopen/trainen, en ik vind haar juist heel mooi en vrouwelijk.Ik vind een hele hoop vrouwen off-season heel erg mooi, maar zo gauw ze op het podium staan veel te droog.Zie haar wel eens in mijn sportschool rondlopen/trainen, en ik vind haar juist heel mooi en vrouwelijk.
Ik vind een hele hoop vrouwen off-season heel erg mooi, maar zo gauw ze op het podium staan veel te droog.
Forum-voorbeeld is Aimee: gortdroog vind ik het niks, maar off-season heeft ze een mooi lijf.
jamie eason vind ik iets hebben ...Ik vind een hele hoop vrouwen off-season heel erg mooi, maar zo gauw ze op het podium staan veel te droog.
Forum-voorbeeld is Aimee: gortdroog vind ik het niks, maar off-season heeft ze een mooi lijf.
). 
De fotoshoot in Macedonie is echt gruwelijk: veel te droog, teveel aders die je ziet lopen (vind ik bij een vrouw niet mooi). De fotoshoot health / fitness (foto 2 en 3) zijn dan wel weer top!
Reden te meer om niet te diep te willen gaan met m'n BF%!
(yeah right, alsof ik ook te diep zou kunnen komen!)
dwarf wat een zelfspot weer
lekker cynisch 
dwarf wat een zelfspot weer
lekker cynisch
Ook jij zou t kunnen halen hoor!