- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaken verschillen en dat is ook niet erg. Ik persoonlijk word ietwat misselijk van 90% van deze foto's, een sixpack bij vrouwen is gewoon niet mijn ding, opgepompte biceps al helemaal niet. Ik verkies wel een sixpack boven een vette buik maar eigenlijk kies ik alleen de middenweg.

Niemand interesseert zich in jouw mening, dus rot lekker op uit dit topic en neem je mening lekker met je meeSmaken verschillen en dat is ook niet erg. Ik persoonlijk word ietwat misselijk van 90% van deze foto's, een sixpack bij vrouwen is gewoon niet mijn ding, opgepompte biceps al helemaal niet. Ik verkies wel een sixpack boven een vette buik maar eigenlijk kies ik alleen de middenweg.

Dan klik je dit topic toch gewoon niét aan.. Ik zie 't graag hoor..
Snap dat nooit zo goed. Mensen die ergens niet van houden, maar het tóch doen en er dan over gaan lopen zeiken..
Niemand interesseert zich in jouw mening, dus rot lekker op uit dit topic en neem je mening lekker met je mee![]()
Ik ben gewoon zo.Roid-rage of ben je gewoon zo?
Doe relaxt man, de aarde draait rustig verder, niks aan de hand. Speciaal voor jou kom ik hier zo nu en dan even mijn mening geven.