XXL Nutrition

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

898285206.jpg
958721556.jpg

image.jpg

vervelend die pleisters...operatie?

Smaken verschillen en dat is ook niet erg. Ik persoonlijk word ietwat misselijk van 90% van deze foto's, een sixpack bij vrouwen is gewoon niet mijn ding, opgepompte biceps al helemaal niet. Ik verkies wel een sixpack boven een vette buik maar eigenlijk kies ik alleen de middenweg.

Smaken verschillen en dat is ook niet erg. Ik persoonlijk word ietwat misselijk van 90% van deze foto's, een sixpack bij vrouwen is gewoon niet mijn ding, opgepompte biceps al helemaal niet. Ik verkies wel een sixpack boven een vette buik maar eigenlijk kies ik alleen de middenweg.

je kan beter je nickname veranderen in smakelooz ,

niets zo lekker als een vrouw met een sixpack :heart:

Dan klik je dit topic toch gewoon niét aan.. Ik zie 't graag hoor..
Snap dat nooit zo goed. Mensen die ergens niet van houden, maar het tóch doen en er dan over gaan lopen zeiken..

Niemand interesseert zich in jouw mening, dus rot lekker op uit dit topic en neem je mening lekker met je mee :wave:

Dan klik je dit topic toch gewoon niét aan.. Ik zie 't graag hoor..
Snap dat nooit zo goed. Mensen die ergens niet van houden, maar het tóch doen en er dan over gaan lopen zeiken..

Even denken, ik begeef me op een forum toch? Daar mag je, met gepaste woorden, toch je mening geven?
Eh ja, dus dat heb ik bij deze gedaan. Smaken verschillen en dat is prima.
Ik snap dat nooit zo hoor, mensen die het niet kunnen verkroppen dat niet de hele wereld op 1 lijn zit.

Niemand interesseert zich in jouw mening, dus rot lekker op uit dit topic en neem je mening lekker met je mee :wave:

Roid-rage of ben je gewoon zo?
Doe relaxt man, de aarde draait rustig verder, niks aan de hand. Speciaal voor jou kom ik hier zo nu en dan even mijn mening geven.

Roid-rage of ben je gewoon zo?
Doe relaxt man, de aarde draait rustig verder, niks aan de hand. Speciaal voor jou kom ik hier zo nu en dan even mijn mening geven.
Ik ben gewoon zo.

Dus zometeen ga je naar het gay/bi topic toe en meldt dat je hetero bent en je dus niks hebt met het hele topic en het maar vies vindt?
Als iets je niet interesseert ga je daar niet naar toe of reageer je daar niet op ipv je ongezouten mening geven waar niemand wat om geeft. :thumb:

Tuurlijk mag je je mening geven, niets mis mee.
Maar ga niet lopen janken om iets wat je gezien hebt wat je zelf aangeklikt hebt.
Neem dan ook aan dat je hier nooit meer in dit topic te vinden bent. Wamt allemaal lelijke wijven..
Snap dat nooit zo hoor, mensen die altijd het laatste woord willen hebben..

Stop met het verneuken van mijn topic!!

Ik ban jullie allemaal de moeder!

Terug
Naar boven