- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
![]()
Damn, doe mij z'n fysiek! Waar kan ik dit bestellen?
Op elke willekeurige anabolen site

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

Ik vind dit dus echt veel te droog en gespierd en bij vrouwen niet zo mooi. Te extreem.![]()

Droog is prima, mag ook best iets minder droog trouwens. Extreem gespierde vrouwen vind ik hun vrouwelijkheid kwijtraken.Dit is dan niet te droog?
Heeft ook gewoon aders over der buik lopen
Je houd niet van te droog en je post er eentje t*ring droog
Die ik plaatste is toch echt nog vrouwelijk als je het mij vraagt.Droog is prima, mag ook best iets minder droog trouwens. Extreem gespierde vrouwen vind ik hun vrouwelijkheid kwijtraken.
@Bert, heb jij tips voor mitsymo?Zou willen dat ik het hele jaar door droog kon staan.
Ik bedoel vooral de hoeveelheid spieren, brede schouders icm droog. Die ander is zeker ook droog, maar ik vind dat wel mooi. Mag overigens wel een tikkie vet aan hoor.Je houd niet van te droog en je post er eentje t*ring droog
Duidelijk aan de anabolen en daarmee minder vrouwelijk. Just my opinion.Die ik plaatste is toch echt nog vrouwelijk als je het mij vraagt.
Echt, maar zou jij ook zulke enorme hoeveelheid spieren willen? Dat droge snap ik nog wel.Die ik plaatste is toch echt nog vrouwelijk als je het mij vraagt.
Zou willen dat ik het hele jaar door droog kon staan.
Uiteraard is dit niet natty, maar ben je dan per definitie niet vrouwelijk meer?Duidelijk aan de anabolen en daarmee minder vrouwelijk. Just my opinion
Ja super bruut z'n lijf!Echt, maar zou jij ook zulke enorme hoeveelheid spieren willen? Dat droge snap ik nog wel

Niet per definitie, maar hier is het resultaat duidelijk een lading spiermassa die naturel onhaalbaar is, en ik vind dat dit haar een mannelijke look geeft. Niet mijn smaak.Uiteraard is dit niet natty, maar ben je dan per definitie niet vrouwelijk meer?
Duidelijk aan de anabolen en daarmee minder vrouwelijk. Just my opinion.
Per definitie, hihi.Niet per definitie, maar hier is het resultaat duidelijk een lading spiermassa die naturel onhaalbaar is, en ik vind dat dit haar een mannelijke look geeft. Niet mijn smaak.
nee hoor, het is maar mijn mening, geen absolute waarheid. ik vind het zelf niet zo mooi, echt een stuk minder aantrekkelijk dan een meer naturel vrouwenlichaam. Sportief vind ik hee mooi trouwens.Uiteraard is dit niet natty, maar ben je dan per definitie niet vrouwelijk meer?
Ja super bruut z'n lijf!![]()
Smaken verschillenNiet per definitie, maar hier is het reslutaat duidelijk een lading spiermassa die naturel onhaalbaar is, en ik vind dat dit haar een mannelijke look geeft. Niet mijn smaak.
Geblokte taille!? kijk dan die lijnen!Jep, veel te geblokte taille, ziet er niet goed uit. Het hele model is er uit getraind.
Smaken verschillen
Zoals ik zei dit is niet natty haalbaar maar kijk bijvoorbeeld eens naar Dana Linn. Zeker niet natty, maar heeft nog onwijs vrouwelijke uitstraling