Fitness Seller

Sticky Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam?

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

mitsymo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
17 jul 2016
Waardering
6.220
Lengte
1m78
Massa
68kg
Wel een van de meest jammere dingen vind ik altijd bij vrouwen; door zwaar droog trainen verliezen ze enorm veel van hun borsten. Sorry, maar ben een borstenman en ik kan enkel verlangen naar zachte borsten en niet harde getrainde borst spieren of een zakje siliconen..

Het vrouwen lichaam is iets bijzonder moois, ik vind een getraind lichaam mooi, zolang het niet overdone is..
Hahahaha die heb ik ook in m'n bulk niet :roflol:

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
4.209
Lengte
1m80
Massa
66kg
Wel een van de meest jammere dingen vind ik altijd bij vrouwen; door zwaar droog trainen verliezen ze enorm veel van hun borsten. Sorry, maar ben een borstenman en ik kan enkel verlangen naar zachte borsten en niet harde getrainde borst spieren of een zakje siliconen..

Het vrouwen lichaam is iets bijzonder moois, ik vind een getraind lichaam mooi, zolang het niet overdone is..
Inderdaad, veel zakjes siliconen op dit SAP cup foto. :bang:

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Waardering
1.426
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Net even je laatste foto opgezocht, maar dat ziet er goed uit hoor! Gaat er niet om of je giga of kleine borsten hebt. Als borsten-fan vind ik alleen het gevoel belangrijk. Ze horen zacht te zijn!! :lol:

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Waardering
22.530
Lengte
1m86
Massa
103kg

Dan spreek je natuurlijk alleen over die ene dag/peak week dat ze zo extreem droog zijn. De andere 51 weken per jaar is dat ook niet.

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Waardering
1.426
Lengte
1m75
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Dan spreek je natuurlijk alleen over die ene dag/peak week dat ze zo extreem droog zijn. De andere 51 weken per jaar is dat ook niet.
Zeg ook zeker niet dat ik er geen respect voor heb hoor! Het blijft erg knap en voor de meesten een droom om ooit zo droog te kunnen staan. :)

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waardering
1.398
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
18%
Ik vind dit appels en peren vergelijken. Binnen bodybuilding, in ieder geval op wedstrijdniveau, gebruikt vrijwel iedereen en heb je weinig keus.
Wanneer je als amateur AAS / doping gaat gebruiken voor hardlopen/schaatsen/triatlon/wielrennen begrijp ik dat je dat cheaten vindt; nog steeds moet je ook zelf weten natuurlijk, maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek.

Vind ik allemaal een beetje hetzelfde, jaren geleden werd er van alles door iedereen gebruikt in het fietsen. Als iedereen hetzelfde doet, maakt het mij ook niet uit. Dan klopt het.
Ik ben ook voorstander van legalisatie, en daardoor goede begeleiding, goed spul en minder gezondheidsrisico's. Maar ik heb misschien teveel ellende gezien, tumoren die harder groeien dan de spieren, en te veel jongens waar ik vroeger mee trainde zijn fysiek kapot of overleden.
Terwijl ik me soms nog 18 voel, ik vind dat er vaak te gemakkelijk over gedacht wordt. Ik heb ook liever nu mijn einddoel bereikt dan later, maar gelukkig vind ik het trainen en eten etc ook leuk om te doen.

• Like
Waarderingen: BB_

Plantina

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2019
Waardering
503
Lengte
1m71
Massa
63kg