Fitness Seller

Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Bezoekers in dit topic

Waar woon je dan? :D
 
Sorry, te ver :cool:
 
wat vinden vrouwen van mannen met scheve blokjes ???
 
Pfff nou de mythe dat alleen mannen de vrouwen als lustobject zien is in dit topic ook gebust!

Busted_1915-l.jpg
 
Dit zouden toch wel pallets beschuitjes worden :rolleyes:

poepje.jpg
 
Tja dit zijn wel de extreem droge figuren (mooi hoor)
hmm ik hoor juist vaak dat vrouwen niet van dit soort mannen houden... vinden ze eng en te gespierd
Je moet eens kijken wat voor gezichten ik krijg als ik zeg dat ik op mijn leeftijd aan BB (alsof je dan niet lekker bent)
Blij dat er toch een verandering begint te komen in dat denken ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja dit zijn wel de extreem droge figuren (mooi hoor)
hmm ik hoor juist vaak dat vrouwen niet van dit soort mannen houden... vinden ze eng en te gespierd
Je moet eens kijken wat voorgezichten ik krijg als ik zeg dat ik op mijn leeftijd aan BB (als of je dan niet lekker ben)
Blij dat er toch een verandering begint te komen in dat denken ;)

Ze vinden het vaak lekker, maar als ze dichtbij dit 'spektakel' zijn en zien dat er vaak toch gejuiced moet worden, ze niet lekker met hun meisje uit eten gaan vanwege hun fysiek, veel moeten doen en laten om het bij te houden is de lol er snel vanaf.
Mannen vinden modellen/actrices en dergelijke ook lekker, maar als je ziet wat er allemaal moet gebeuren wil ze zo worden ben je er ook snel klaar mee.
Dat je even het winkelcentrum in wil, maar ze eerst even twee uur in de make-up moet gaan zitten ;)

Neem als voorbeeld Scarlett Johansson, daar zit ook aardig werk aan hoor!
Zag dat ze eerst een paar lagen verf over haar onderarm smeren om een tattoo weg te halen en voor de rest zit ze ook wel een paar uurtjes om het allemaal zo te krijgen ;)
 
Het meest gehoorde commentaar van mijn vriendinnen, is dat ze niet een 'hard' lijf naast zich willen in bed.
BS.. maar goed.
Zij hun ding, ik liever een gespierde man.
 
Het meest gehoorde commentaar van mijn vriendinnen, is dat ze niet een 'hard' lijf naast zich willen in bed.
BS.. maar goed.
Zij hun ding, ik liever een gespierde man.

Ze hebben liever een slappe naast zich? :D
 
Het meest gehoorde commentaar van mijn vriendinnen, is dat ze niet een 'hard' lijf naast zich willen in bed.
BS.. maar goed.
Zij hun ding, ik liever een gespierde man.

Misschien zijn ze bang dat hun eigen lijf er niet bij past.
Die gespierde vent wil vast ook een afgetrainde vrouw hebben (hmmm ja liefst wel maar dat hoeft natuurlijk niet)
Mijn vrouw doet niet aan BB of fitness maar ik hou nog steeds van haar :)
 
Misschien zijn ze bang dat hun eigen lijf er niet bij past.
Die gespierde vent wil vast ook een afgetrainde vrouw hebben (hmmm ja liefst wel maar dat hoeft natuurlijk niet)
Natuurlijk is dat het probleem.
Dat heb ik hier al vaker gezegd. Die vrouwen willen niet elke dag geconfronteerd worden met het feit dat ze zelf te lam zijn om iets te gaan doen. ;)
 
Misschien zijn ze bang dat hun eigen lijf er niet bij past.
Die gespierde vent wil vast ook een afgetrainde vrouw hebben (hmmm ja liefst wel maar dat hoeft natuurlijk niet)
Mijn vrouw doet niet aan BB of fitness maar ik hou nog steeds van haar :)

GROSJE HEEFT EEN VROUW!! Goh, afgaande op bijna 100% van je reacties in vrouwen topics was ik van mening dat je heel erg op zoek was :D :D
 
Nee hoor ik heb gewoon een vrouw (en een mooie ook)
;)
 
Back
Naar boven