- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
nou, misschien wil ze hem gewoon bespringen omdat ze moe is van het lopen. in veel landen in bijvoorbeeld Azië zijn mens-taxi's heel normaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ja..idd nice..[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar] Paar leden hier ken hij wel !!!![]()
tja ik kan die foto`s niet zien, want tja ik heb een permanente ban aan me reet en ze zijn daar zo zielig om dan een redirect aan je IP te hangen zodat je niets meer mag zien....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Vinny is altijd een nekkebreker alleen hij moet niet praten vind ik...tevens een hele aardige man....
@popje.... ik moet je gelijk geven jouw Leroy heeft een mooie body!![]()

Wat raar dat je dat zegt. Ik heb nog nooit eerder van een vrouw of zelfs man gehoord dat hij geen een sexy stem heeft.
Je kent hem? God die gozer heeft een geweldig lijf. En eigenlijk ook wel een lekkere stem..Ik vind altijd dat hij een beetje dommig over komt.... maar dat kan ook aan zijn manier van acteren liggen want in reallife valt het wel mee...
Je kent hem? God die gozer heeft een geweldig lijf. En eigenlijk ook wel een lekkere stem..
[Link niet meer beschikbaar] oeh lala.. afleveren bij mij thuis..met strikje er omheen.
Je kent hem? God die gozer heeft een geweldig lijf. En eigenlijk ook wel een lekkere stem..
[Link niet meer beschikbaar] oeh lala.. afleveren bij mij thuis..met strikje er omheen.
hahaha waarom heen??
Kennen is een groot woord hoor maar ik heb Vin een aantal keer ontmoet bij Gold`s...aardige gozer..
Ik haal het er wel vanaf.. No problem. 

ach dit zou ik ook mn bed niet uitschoppen;
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Verder ben ik het met je eens Greetje, ik heb ook liever wat meer vet dan skinny!
Overgens ga ik maar niet teveel in dit topic kijken, mn hormonale huishuiding is al een beetje op hol geslagen met het mooie weer enzo...![]()