Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Toch wel ergens gemeend hoor :) Je weet maar nooit met zo'n brede mannen he! Sommige kunnen wel eens uit hun dakje gaan als ze kwaad worden

Nou vergis je niet in de wat dunnere mannetjes.Sommige zien er niet sterk uit,maar het zou je soms verbazen.Ik ken er eentje waarvan je niet zou zeggen dat ie bij de korps commando troepen zit....

Waarom eigenlijk, best vreemd...bij een man wel maar bij een vrouw een afknapper? Die meid van model-ink heeft anders best wel iets. Wel bizar veel plaatjes maar staat haar wel mooi:cool:

Ja,geen idee eigenlijk.Ik heb het nu niet over enkele tattoo's,maar helemaal vol.Dat vind ik bij een vrouw gewoon minder.

WTF 70kg bij 2m? Doe je wel voorzichtig met hem?

WTF 70kg bij 2m? Doe je wel voorzichtig met hem?

Heel erg voorzichtig! Hij heeft 6% BF (gemeten met de huidplooimeter) - het enige échte mooie zijn alle buikspieren die gruwelijk goed te zien zijn...

Jammer dat 'ie helemaal geen interesse heeft / nut ziet in BB'en / andere sport...

Ik heb zo maar het idee dat er meer dikke vrouwen op de wereld zijn dan dikke mannen...geen idee waarom.

Lang geleden...

Toen ik nog aantrekkelijk was voor vrouwen... :D

s2uudd.jpg

Ik ben een manietje. :D

Hier even een plaatje van mijn favoriet:D

in 2006 en 2007 Mister Olympia ... Dit is wel een foto van hem toen hij jonger was..

Valt me op dat er niet veel plaatjes van "zwaargewichten" worden geplaatst, veel dames vinden blijkbaar de "lichter" gespierde mannen mooier...

Jay Cutler.jpg

Terug
Naar boven