AndroidHealthClinic

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Komt toch allemaal neer op gespierde ecto's :P

Mijn computer heeft volgens mij een soa.Ik kan geen plaatjes afbeelden ook.Nog een poging:

[Link niet meer beschikbaar]
Je moet de url ook niet via snel post plaaten. Via het uitgebreide menu zie je bovenaan een icoon staan plaatjes toevoegen. Daar zet je de url in en dan komt het goed.

Kijk maar.

293.miami.ink.070207.jpg

Ok, en nou andere foto's! Heb deze al vaak genoeg gezien ;) :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet echt een bijzonder fysiek.Maar ik vind het een zeer goede acteur en hij heeft een leuk hoofd.

Kijk je leert snel ballon :D. Maar wat is dat nou voor lichaam.

...ook niet mijn smaak...

Haha,smaken verschillen he.Maar zijn hoofd vind ik leuk en zijn acteerwerk ook.

Ging om de tattoo's:p.Bij een vrouw vind ik het absoluut een afknapper.

Waarom eigenlijk, best vreemd...bij een man wel maar bij een vrouw een afknapper? Die meid van model-ink heeft anders best wel iets. Wel bizar veel plaatjes maar staat haar wel mooi:cool:

Hoe werkt die dan die training??/

OT valt het me wel weer op dat vrouwen vooral op dunne, droge licht gespierde mannen vallen...

Ben ik toch weer verkeerd bezig!!!!!

Ja om eerlijk te zijn vind ik van die opgeblazen mannen (door de spieren) niet zo mooi :).. ik heb al schrik moest ik zone vriend hebben !:d Kzou er nooit boos op durven worden

Waarschijnlijk leg je het ook wel af tegen een iets minder brede man hoor ;)

Allemaal vooroordelen weer hoor ik al :p

Toch wel ergens gemeend hoor :) Je weet maar nooit met zo'n brede mannen he! Sommige kunnen wel eens uit hun dakje gaan als ze kwaad worden

Dat zal wel meevallen ;) ken genoeg ectos die ook enorm kunnen flippen als ze goed kwaad zijn. Die heb ik dan ook liever niet in de buurt als ze met handen en voeten gaan slaan haha ;):D

Ik ben poeslief hoor! Wat een drukte hier lijkt wel uitverkoop bij de bijenkorf. En het voelt ook een beetje glibberig aan hier hehe.:D

Dat zal wel meevallen ;) ken genoeg ectos die ook enorm kunnen flippen als ze goed kwaad zijn. Die heb ik dan ook liever niet in de buurt als ze met handen en voeten gaan slaan haha ;):D

Ken ook meer dunne mannetjes die heel erg agressief zijn hoor... die heb je altijd wel!

Vrouwtjes kunnen er trouwens ook wat van!!

Terug
Naar boven