Ging om de tattoo's
.Bij een vrouw vind ik het absoluut een afknapper.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Bij een vrouw vind ik het absoluut een afknapper.Je moet de url ook niet via snel post plaaten. Via het uitgebreide menu zie je bovenaan een icoon staan plaatjes toevoegen. Daar zet je de url in en dan komt het goed.Mijn computer heeft volgens mij een soa.Ik kan geen plaatjes afbeelden ook.Nog een poging:
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet echt een bijzonder fysiek.Maar ik vind het een zeer goede acteur en hij heeft een leuk hoofd.
Ko op ey deze gast heeft volgens mij nog een sporschool van binnen gezien@!!
)nee.... ook niet mij smaak... (maar misschien is hij wel heel lief)

Ging om de tattoo's.Bij een vrouw vind ik het absoluut een afknapper.

Hoe werkt die dan die training??/
OT valt het me wel weer op dat vrouwen vooral op dunne, droge licht gespierde mannen vallen...
Ben ik toch weer verkeerd bezig!!!!!
.. ik heb al schrik moest ik zone vriend hebben !:d Kzou er nooit boos op durven wordenJa om eerlijk te zijn vind ik van die opgeblazen mannen (door de spieren) niet zo mooi.. ik heb al schrik moest ik zone vriend hebben !:d Kzou er nooit boos op durven worden
of meen je dit nu echt? 
Je weet maar nooit met zo'n brede mannen he! Sommige kunnen wel eens uit hun dakje gaan als ze kwaad wordenToch wel ergens gemeend hoorJe weet maar nooit met zo'n brede mannen he! Sommige kunnen wel eens uit hun dakje gaan als ze kwaad worden
ken genoeg ectos die ook enorm kunnen flippen als ze goed kwaad zijn. Die heb ik dan ook liever niet in de buurt als ze met handen en voeten gaan slaan haha 

Dat zal wel meevallenken genoeg ectos die ook enorm kunnen flippen als ze goed kwaad zijn. Die heb ik dan ook liever niet in de buurt als ze met handen en voeten gaan slaan haha
![]()