- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb extra moedervlekken hierdoor gekregen, hou rekening hiermee bij het gebruik van melanotan 2.
Wat moet ik me voorstellen bij extra moedervlekken, is dat dan echt heel erg veel of een paar extra? Ik wil graag beginnen maar ik heb nu amper moedervlekken van mezelf denk totaal 6-8 ofzo en vind het juist mooi dat ik er niet veel heb. Zouden er echt heel veel extra bijkomen na gebruik van M2?
ja dat kanNog geen reactie gekregen op de vraag of iemand bekend is met die donkere vlekjes die ik gekregen heb na het injecteren, op de plek van injecteren ?
ja en nee. je hebt mt1 en mt2. de verschillen kwa merken zal misschien in de puurheid zijn meer niet.Zijn er van melanotan trouwens verschillende merken op de markt? Waarbij je moet opletten welke je koopt, dat de 1 beter/mooier resultaat geeft dan de ander?
Iemand ervaring met de M2 van Sunatura zonder fillers? Ik lees dat de resultaten mooier en beter zijn dan de potjes gevuld met manitol enz.