MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

welke site was usa pep ook al weer?

@Sanca valt dit nu ook onder de aas regels?

Heb 3 donkerdere vlekjes op me buik soort pigmentvlekjes. Zeg maar waar ik altijd m2 in spuit... iemand hier ervaring mee ??

Heb extra moedervlekken hierdoor gekregen, hou rekening hiermee bij het gebruik van melanotan 2.

Ja het gekke is dat ik nu 6 weken gestopt ben en dat ik die vlekjes nu pas kreeg ..

Wat moet ik me voorstellen bij extra moedervlekken, is dat dan echt heel erg veel of een paar extra? Ik wil graag beginnen maar ik heb nu amper moedervlekken van mezelf denk totaal 6-8 ofzo en vind het juist mooi dat ik er niet veel heb. Zouden er echt heel veel extra bijkomen na gebruik van M2?

Ik heb voor me gevoel geen moedervlekken erbij gekregen. Alleen zijn ze iets donkerder

Wat moet ik me voorstellen bij extra moedervlekken, is dat dan echt heel erg veel of een paar extra? Ik wil graag beginnen maar ik heb nu amper moedervlekken van mezelf denk totaal 6-8 ofzo en vind het juist mooi dat ik er niet veel heb. Zouden er echt heel veel extra bijkomen na gebruik van M2?

Ik heb er een stuk of 6 bij gekregen. Niet heel donker en ze gaan inderdaad ook weer weg als je stopt met M2.

Oké top! Dat valt erg mee. Dank voor de reactie's :)

Nog geen reactie gekregen op de vraag of iemand bekend is met die donkere vlekjes die ik gekregen heb na het injecteren, op de plek van injecteren ?

Trekt vaak langzaam weg na enkele weken na je laatste spuit

Zijn er van melanotan trouwens verschillende merken op de markt? Waarbij je moet opletten welke je koopt, dat de 1 beter/mooier resultaat geeft dan de ander?

Zijn er van melanotan trouwens verschillende merken op de markt? Waarbij je moet opletten welke je koopt, dat de 1 beter/mooier resultaat geeft dan de ander?
ja en nee. je hebt mt1 en mt2. de verschillen kwa merken zal misschien in de puurheid zijn meer niet.

Wat top dat jullie zo behulpzaam zijn hier! Nu nog op zoek naar iemand waar ik het bij kan kopen, ik bestel het liever niet van een site maar particulier.
Is er trouwens op het forum ook een schema te vinden hoe je het moet gebruiken, hoe je het moet mengen, hoeveel je moet spuiten en bij welke frequentie?
Zijn er nog gekke bijwerkingen te verwachten of is het best veilig in gebruik verder?

Laatst bewerkt:
Misselijkheid en erecties vanaf 1iu en hoger.
Ik weeg 84kg
Week 1:
Dag1: 0,4iu
Dag2: 0,4iu
Dag3; 0,6iu
Dag4: 0,8iu uur na inject zonnebank
Dag5: 0,8iu
Dag6: 0,8iu
Hier was ik voldoende bruin.

Nu zet ik om de 6dagen 0,8iu en pak ik af en toe een zonnebankie.
Bij elke spuit krijg ik het warm en een rode hoofd voor 10min.

Je vial Mt2 (10mg) mengen met 1ml bac. Water.

Succes,

Iemand ervaring met de M2 van Sunatura zonder fillers? Ik lees dat de resultaten mooier en beter zijn dan de potjes gevuld met manitol enz.

Iemand ervaring met de M2 van Sunatura zonder fillers? Ik lees dat de resultaten mooier en beter zijn dan de potjes gevuld met manitol enz.

Ik gebruik nu al een lange tijd sunatura en vind het top, heb geen ervaring met andere m2, toen ik begon prikte ik elke dag 0,6 en ik nam 1 zonnebankje en ik was al super bruin. Nog nooit zo bruin geweest !!

Terug
Naar boven